Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, February 28, 2013

The Cliché of Cinta Pertama



ombak yang awak dengar haritu :)







Aku fikir aku sudah berlalu pergi
Aku kira aku sudah jauh selangkah lagi
Hati rupanya menoleh tanpa disedari



Aku fikir hati sudah tersenyum gembira
Aku kira luka-luka sudah hilang semuanya
Sebak dan sesal terkumpul dalam dada



Aku fikir aku sudah bisa menerima
Aku kira jiwa telah pasrah dan redha
Dalam sunyi, hati menangis tanpa suara






suara, dengarkanlah aku
apa khabarnya pujaan hatiku
aku, disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya



Hijau Daun
Andra & the backbone
Bintang-bintang
Deru ombak
Rere


Jantung masih berdegup kencang
Bibir masih tersenyum

Cinta pertama







p/s: kadang-kadang kenangan lebih kuat dari luka-luka. Saya harap ‘hati’ saya boleh hidap Alzheimer.
LAW of LOVE – yang lebih sayang itu akan lebih terluka. Hehe. *senyum*