Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, June 14, 2012

Lima sudah. Dua lagi. Tidak sabar mahu tunggu esok.

Having fun scribbling after the paper is done yayy~

esok payper second last tapi tak sabar je habiskan sebab nak pigi bbq dengan geologist sekalian straight lepas habis paper karst hikhikhik *harus gelak gedik bila hati tidak keruan* saya rasa dah sepuluh tahun saya tak pergi bercuti. saya rasa dah berbelas tahun saya tak jejak pantai. serius dari semalam saya dah start packing baju.


harap-harap masa nak jawab karst esok boleh fokus - takde fikir nak guling-guling atas pantai saja. harap-harap boleh tengok high tide esok tengahmalam atau tengahari (bahana ambil subjek marine geology semester ini) harap-harap ayam bbq esok cukup untuk buat saya kenyang.




yang paling penting,
harap kami semua sampai dengan selamat
harap kami semua tak enjoy sangat sampai lupa nak ingat Tuhan
cukuplah dua perenggan atas tu.
kembali fokus untuk skor paper esok. wehee~