Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, May 5, 2012

monologue #02




rindu itu
cukuplah kalau aku tahu
kamu sedang sihat selalu
belajar pun boleh ditumpu
Tuhan juga menjaga kamu



rindu itu
belum layak untuk kita
yang tiada hubungan istimewa
yang tidak pernah berjanji setia
yang belum ada redha Tuhan kita



rindu itu
akan ku anggap seperti tiada
akan ku menjauh tanpa kata
biar ku titip doa sahaja
hati kita biar Tuhan yang jaga
harapan bercinta untuk ke syurga





saudara Hilal Asyraf tulis begini di status beliau,
"koleksi cerpen matahari ni agak sukar didapati di kedai-kedai biasa, dapatkanlah di pesta buku" 
lebih kurang begitu.
mood mahu bersesak-sesak tiada kerana cik Alia pun tiada
maka sempat juga mengirimkan seketul buku kewkewkew.
maaf pesta buku. tahun ini tidak dapat setia.

people change 




8 comments:

chemay said...

rindu chemay ke bunbun?
weeeee
:P

misae nohara said...

make that leap..!mau tengok..hee

keli menari said...

aah buku ni takde kat kedai buku.kene ke pesta.tapi tak jupe pulak. mungkin tak perasan..

bunbun said...

chemay; eh takde rindu sesapa pun (sedang menganggap seperti tiada) hehe

misae; biiznillah :)

keli menari; dah siap pesan kat orang yg tolong belikan ni, cari dekat booth galeri ilmu. hihi.

TeTerBanG said...

betoi tu sis bunbun... pyah nak jmpak matahari ni. serasanya, x penah jmpak kot. hihi.. hat lain2 ada ar. pnulisan akhi hilal nie mmg antara yg trbaik ar dlm klngan novelis islamik. btw, sis bunbun, yg puisi tue, akak yg create sniri ka? ka amek tang mna2? syok puisi tue :)

mizzura said...

wah..ingatkan bunbun tulis...baru nak suh jadi najwa latif....betulla people change...dulu tiap thn g pesta buku..,kdg ngan mak, kdg kitorang adik beradik naikla komuter g pwtc..sekarang tiap minggu g pesta mkn jerrr
(pasar)

bunbun said...

teterbang; ha'ah tulis sendiri. untuk diri sendiri hahahaha.

mizzura; hahaha memang bunbun tulis lah! grrrr >___< haha

Cik Yatt said...

best k buku2 hilal? tak prnh baca