Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, April 22, 2012

DuaPuluhDua - D-day




Tujuh hari yang aku lalui

Sangat panjang menyeksa diri

Gusar kalau-kalau langkah terhenti






Tujuh hari yang kan pergi

Pelbagai persoalan silih berganti

Adakah benar, kau yang aku cari






Tujuh hari ku kumpul keyakinan

Melawan segala golakan perasaan

Mencari kekuatan untuk sebuah keputusan 







Tujuh hari, tujuh hari

Apa hujungnya, ku tidak pasti

Keputusan terakhir, masih kunanti







Tujuh hari yang bakal berlalu

Harap tiada sesal di kalbu

Biar apapun jawapan darimu






Tujuh hari
Istikharah dan istisyarah



 122204




Duapuluhdua
D-day
Tuhan, beri saya kuat, beri saya tabah, beri saya damai.
Amin.



12 comments:

~bUih-bUih ciNta~ said...

Amin :)

chemay said...

napa ni bunbunnnn?
:(

bunbun said...

chemay; hehehehe :P

syafiqakarim said...

moga moga bawa kebaikan
dalam apa yg di lalui

happy eim said...

tak taw kisah disebaliknya..
apa2 pon, moga decide yg terbaik...^^

Ezy Chiaki said...

pe yg 7hari ni?
erkk

ms kay said...

macam ada baca tentang duapuluhdua ni dekat fesbuk.

HAHA :D

[wani_mn] said...

ikhlaskan hati untuk menempuh tujuha hari itu ya bunbun #Eh? haha

hassy chan said...

tujuh hri??
walaupun x tau pape, just ni wish smoga bunbun mmperolehi ssuatu y tbaik hehehe.. wat istikharah kan??

Syue said...

kahwin ke bunbun? :-D

[sutera kasih] said...

pewittttttttt !

mizzura said...

Aminnnnn...wah puisi kalah usman awang nih...