Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, August 28, 2011

Ramadhan yang semakin menjauh VS Syawal yang makin menjelang [pekedehal tajuk entry serius semacam? phuuuuiihhh]


tatkala korang membaca entry ini, aku dah takda lagi kat sini.
yeaahh takde kat depan laptop ni. 







sebab aku sekarang mungkin sedang berjimba dengan kucing-kucing di tempat duduk belakang kereta. tapi sedihnya gembob mungkin tak pulang beraya sekali. sebab beliau kena berlagak seperti pengawal diraja menjaga keselamatan rumah. (konon jelah. gembob tu harap je jantan tapi penakut hati jambu gitueww awww) ahh mentang-mentang dah hujung puasa sukahati je aku mengumpat beliau.



oh ye doakan aku selamat sampai kat kampung okeh. 







terimalah kad raya bughuk ni. kalau nak print gantung kat rumah pon voleeh!
HAHAHA


meriah betul malam raya pakai cantik-cantik =___="




sejujurnya aku takda baju raya pun tahun ni. memang sejak dah besaq ni mud raya selalu hilang bagai buih-buih di lautan. sedih kot Ramadhan dah nak habis. wuwuwuuu. dan rasa macam tak buat apa-apa yang berfaedah pun ramadhan ini #iniserius. duhai ayah bonda maafkan anakandaaaa, tak dapaaatt raya bersamaaaaa (betul ke tak lirik siti ni main redaaaaaah je HAHA)





anyway, terima kasih kawan-kawan blog yang selama ni rajin komeng-komeng. yeaaaah itulah perasaan raya yang sebenar #gurauje HAHAHA. aku nak mintak maaflah kalau selama berblogging ni aku ada buat salah ke, buat korang terasa hati ke. yyehh yyehhh?. makan ketupat tu ingat-ingatlah kat aku. hahahaha. 






last but not least
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
dan
SALAM MERDEKA jugaaaak. XD







p/s : nanti pas raya baru dapat terjah korang balik. hihi

26 comments:

budakijaupendek said...

selamat samapi ke kg dan selamat hari raya bunbun =)

sleeping_maniac90 said...

slmt hri rya hahahahaha
ak pn nk minx maap kalo ak ad wt silap n salah...

muhamad hanif said...

selamat raya lah bunbun. Aku pun takda baju baru.


huh ~~

Cik Domo said...

selamat hari raya cik bunbun!! >.<

makan kuih raya tu igt2 kat kite..erk, duit raya xde kew?? LOL XD

Amna.Qadeeja said...

bunbun,selamat hari raya maaf zahir batin.

kalo de terkasar bahasa mohon diampunkan.

kalo dpt duit raya tuh igtla org kat sini muahaha ;D

moga selamat perjalanan ya. :)

Aida Effarina said...

selamat hari raya bunbun! moga selamat sampai ke destinasi :))

syahirooAhmad said...

alahai... bunbun! ko jangn lupa datang beraya umah aku.. aku dah wat kuih bentok doodle.. khas untuk ko. haha.. selamat hari raya geng..

Lea IsNaw! said...

selamat hari raya bun bun

moga selamat sampai ke umah :)

[sutera kasih] said...

lepas raya..lamanya bunbun, nnti rindu T__T hehe

kawal diri time raya, jgn byk mkn, nnti gumuk :P

merahitujambu said...

selamat hari raya jemput dtg rumah..=p

ILA SYAMILA ♥♥ said...

selamat aghi ghaye bunbun ! :D

NOOR FATIN said...

selamat hari raya bunbun. cunnya kad raya. hehehe

nur aminalia said...

eyh baju raye aku pun kaler olen macam kad ko.. huhuhu

ayat yang print letak kat rumah tu macam kenaaaallll jekk....

nway samat ari raye lalink!! maap zahir n batin.. maap la salah silap sepnjang kite in a relationship ni ekk.. apekaaaahhh???

Asyila Zainuddin said...

bunbun!

selamat hari raye! :)

myhatiku said...

selamat hari raye gembob..eh,silap..cik bunbun...he:)
take care ea..

Mr.Thinker@Ali said...

kampung tang mana? :p

selamat hari raya maaf dipinta sepanjang kenalan di dunia ini. :)

Yong Sofea said...

selamat hari raya! :D lawalah doodle :)

Caelum Benedictio said...

salam ziarah dr tinta si penadah langit

maaf puan bunbun

saya ni budak baru blaja blogging

minx tunjuk ajar ye

thnx :) salam aidilfitri

sergeant keroro said...

selamat hari raya :)

Siti Mashitah Saidin said...

selamat hari raya. maaf zahir dan batin.

apik pehe said...

salam aidilfitri untuk mek dari apik dan insyaallah bakal makwe..hehehe

hana sudradjat said...

selamat hari raya! eh kesian sekor kucing tu kena tinggal sorang-sorang.mai sinilah kat saya kucing tu... hehehe

zety said...

wooooowooo nanges

selamat hari raya bunbun
=)

Jue said...

Bunbun msh cuti raya hupenye hihi

chemay said...

bunbunnn.
comey kad raya tuhhh..
selamat hari raya dear..
maafkan chemay if ade terbuad salah ye?
sayanggg bunbun
:)

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat hari raya bun bun comel..=]