Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, August 18, 2011

Maafkan saya kerana bodoh dalam bab-bab bercinta. Turut-turutttt tuuuuuuuuuuuuuuuuuuutt



Ahh seriussslieee, apa patut kita cakap bila ada orang kata;




“boleh tak saya nak berkenalan dengan awak dengan lebih rapat lagi”






Ahhh lalalalalalala tak dengar tak dengar lalalalalalalalalala








Mungkin sebab aku belum memaafkan kot?
 HAHA. Being a philophobiac is fun taw tawwwwww.





*sighh* any doktor chenta here?




25 comments:

muhamad hanif said...

kahkahkah,

aku taknak komen lah. malas,

saya cello191 said...

sy pon pesakit jugak..haha..
dgr kata hati..

^^

PEAH said...

nak jd dr. cinta, tp x taw nk kata apa
=p

Mr.Thinker@Ali said...

philophobiac itu macam biskut je. hehehe. maaf gurau. adakah ianya paranoid? :)

ILA SYAMILA ♥♥ said...

ehem nak ngorat boleh? :')

Kumbang Jingga said...

try baca blog cinta aku hehe...
http://blog2cinta.blogspot.com peace

budakijaupendek said...

bunbun, buat tak layan.
jual mahal sikit! haha

teha said...

hahah ! seronok ek.. lps nie bole laa nk try jugak.. kekeke ~~

Amna.Qadeeja said...

heheh bg peluang. mungkin dia yg terbaik siapa tahu kan?

Danial Razak said...

"boleh tak nak berkenalan dengan lebih rapat" = "boleh tak kita couple"

"boleh tak nak berkenalan dengan lebih rapat" = "boleh tak kita kawen"

"boleh tak nak berkenalan dengan lebih rapat" = "boleh tak kita berkawan baik"

"boleh tak nak berkenalan dengan lebih rapat" = "boleh tak nak berkenalan dengan lebih rapat"

""boleh tak nak berkenalan dengan lebih rapat" = 'boleh tak kita berkawan"

SOALAN: Pilih pernyataan yang betul dari kenyataan2 di atas.hahaaaaha.<<apa aku merepek ni

Izzaty Ishak said...

Pergh? Wahahahahahahahaha. Gelak je, taktau nak kata apa :D

ILA HonEyBuNNy said...

hahhahah..rasa macam nak jadi doktor cinta la..layak ke x neh...heheh

bila hati dah boleh maafkan..terima la...hehehhehe...

Liyana Zahim said...

Hamboi nk bncta je die! Hahahahah~ Blaja abis2 dlu tau?

Siti Mashitah Saidin said...

maafkan lah :)

missSenget said...

cikgu aku kata...

kawan je ramai2..

reenapple said...

hurmmm...macam takot nak bercinta lagi... hehehe

sleeping_maniac90 said...

slgi xmemaapkan, slgi tuh xleh move on hehehehehe
ntah2.. men ckp jew..

Nur Farah Hani said...

saya saye saye doktor centa.. memerlukan rawatan.. hehee..

anyway.. to forgive n forget something it take time dear.. :D

akoo pae said...

akoo dokter cinte *kadg2

u can talk to me.
=)

Rafidah Farhana said...

Bunbun, philopobiac memang best, serius. aku happy sekarang :)

Puteri Iqa Izyan said...

cubalah bagi peluang. mana tau kot2 dia itu jodoh~ =))

SimplySeoul said...

lama dah xdengar ayat macam tu haha.

lilypelangi said...

no komen gak la . lalalal~


hehehe

Jue said...

hahaha sgt akward kan bile dpt soalan mcm tu

tapi, tepuk dada tanye lah selera hehehe

ciK LyndaWawa igUana said...

saya doktor cinta.hehehe