Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, August 2, 2011

DOODLE kan diri anda dengan STYLE sendiri! [ rahsia jubah murah didedahkan sekarang =,= ]


kalau kau orang tengok header aku yang super merepek huhahuha tu, ketahuilah bahawa ianya diinspirasikan dari faveret outfit aku masa asasi dulu. kira macam dah buat jadi label aku lah kan HAHAHA. 




sama tak sama tak?



ohh abaikan perbezaan gambar dulu dan sekarang. yang ni gambar bulan disember 2010, tak sangka aku pernah NAMPAK kurus macam ni hak hak hak. *ohhhh kembalikan bentuk badan saya sesob sesobbbsss*




anyway, nak cerita pasal jubah tu. (bahjet mahcam juhbah mahhaaal) sebenarnya jubah tu get 50% diskaun taw sebab aku beli waktu malam dekat jalan TAR muahaha. jubah yang sooper dooper murah sampai aku borong dua pasang time ituh.




and jubah tu jenis yang berbutang kat bahagian depan. sebab tu aku selalu padankan dengan skirt kat dalam. skirt merah dengan pashmina merah, skirt purple dengan pahmina purple blablabla and the jubah tu jubah yang sama je pon HAHAHAHA. geddit? geddit? 




but I'm kinda happy sebab orang boleh terima apa yang aku pakai kikiki. kadang-kadang bila orang terlebih memuji aku pecahkan je rahsia jubah. tak sanggup nak terima pujian sambil senyum kambing je lalalalaaaaa


anonymous yang confess dekat formspring HAHA



tiba-tiba je kan cerita pasal jubah? muahahahaha. sebenarnya aku agak busy nak siapkan doodle kau orang, lepas tu nak siapkan hadiah giveaway (kantoi belom siap) lepas tu petang nanti nak kena masak untuk berbuka. lepas tu takde idea nak apdet apa HAHAHAHAHAHA. 






p/s: nanti dah free sikit aku pergi blogwalking okeh. hihi.



okebai!





20 comments:

Bitter said...

agaklahhh..kita tgk org pakai jubah ni sweet jeee :) kita nak try jugak tapi i rendah laahh..body pon tak bape nak keding sgt..hihi :)

muhamad hanif said...

Errr,


























senyum =)

Adell said...

haha, boleh la keluar jln2 dgn fera utk dptkan jubah murah~ murah tu murah bpe? bg kite rm100 pun dah mahai. kekeke.

fadwa daud said...

hehe..serius sangat comel!!!

ILA SYAMILA ♥♥ said...

bunbunnnn. mahu doodle toooo ToT

sifu im said...

hahaha..hodoh doe header ko

sleeping_maniac90 said...

bunbun, nnt hang wt la tutorial cra2 nk wt doodle.. hehehehe
kalo rajin lerrr...

bunbun said...

@Bitter

alaa boleh je alter jubah tu bagi padan ngan kita. ehh bunbun pon tak keding gaaaaaak! haha

bunbun said...

@Adell

kak adell, haha ni kite bile 96 hengget for two. siyesly half price. hahaha. kesimpulannya, pigilah shopping di jalan tar pada waktu mereka nk tutup kedai

bunbun said...

@ILA SYAMILA ♥♥


yes ila, dah queqe daah ^^ wait naaaa

bunbun said...

@sifu im


ahahahah jeles letteeeeewwwwww *gaya cik epal muahaha*

bunbun said...

@sleeping_maniac90


haha InsyaAllah bila dah pro nnti hak hak hak XD

kisah cik paro said...

seriusly jubah tu cantik...

Irsyad Syah said...

wao!!! pndainya brgaya....
so sweet... :)

deeya said...

manisnye cik bunbun .. orang cantik , pakai ape pun cantik . hehe ~

ILA HonEyBuNNy said...

uwawwawa...

bongkar rahsia kan...

cantik la...;-) sejook mata memandang..ehheh

::Cik Pija:: said...

wahhh bunbun cantiklahhh! heeheeee

bunbun said...

@deeya


ehh, ehh, ni first time org puji bunbun "org cantik pakai apa pun cantik" HAHAHAHAHAHH


*teruja*

lilypelangi said...

comel la header awk .


same cm awk! :D

naDya SaRwaNi said...

yeah!! itu dia Faherah dan jubah nya~ suka personaliti cmni...
nmpk lain dr yg lain .
kt asasi dulu, dr jauh dh tahu itu adalah faherah.. so unique.. :)




tetiba cm nak ikut trend faherah ni.. hehe..