Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, August 15, 2011

Ciri-ciri PASANGAN PILIHAN bunbun [tamama task wewowewoooo~]



sambungan entry sebelum ni =)







ohyeaaaah! ciri-ciri pasangan pilihan hehonk hehonk XD *eksaited*




Seorang yang tak takut cicak dan katak. Sebab saya takut natang itu maka nanti beliau boleh protect saya muahaha




Seorang yang suka pada kucing atau natang berbulu yang lain. Mammals are really my thing okeh. Kalau beliau takut kucing, bagaimanakahhh?





Bukan seorang yang mempunyai prinsip “lelaki tak payah buat kerja rumah sebab tu adalah kerja perempuan” I hate that hate that hate hate hate. HAHAHA. Toleransi and give and take adalah bagus =)





Seorang yang boleh terima apa yang aku buat dan sentiasa menyokong juga . Pada masa yang sama, sentiasa membimbing kalau aku tersalah jalan atau tersilap membuat keputusan





Seorang yang rela memberi tanpa mengharapkan apa-apa. ß this type of lelaki is very sweet awww awwwwww *tetiba aku jadi bapok HAHAHA*




Seorang yang tak mudah mengucapkan kata-kata cinta sebelum kahwin. This one is very important sebab lately I have transform into someone yang selalu geli-geli bila lelaki says mushy and lovey dovey things to me HAHAHA. Euwwww. Lepas kawen nanti takpe okeh HAHA.




Seorang yang yakin dengan diri sendiri. So that I can be ensure yang I’ll be secure with him =)




Seorang yang ada minat dan passion terhadap sesuatu. Kalau sama minat dengan aku, we can do the thing together for the rest of our life. Dan kalau tak sama, I can learn dan sokong apa yang dia buat. Teheheeeeee  ßmasuk dah mode berangan ni HAHAHAHA




Seorang yang ada keluarga yang besar dan peramah. Aku ni pemalu sikit bila dengan elders HAKHAK. Dengan kawan-kawan bolehla pum pang pum pang tonggang terbalik kuikui.




Seorang yang sensitive dan kelakar dan boleh terima lawak bodoh aku. Aku ni suka buat lawak bodoh mu taw dop. Nanti tetiba aku tengah buat lawak tetiba dia cakap aku bodoh kang tak memasal.




Hurmm apa lagi? Ni kalau nak suruh aku list semua memang cecah lantai la entry ni. Kuikui. Yang penting, rupa belakang kira, janji sedap dek mata sendiri =)






p/s : ini bukan cerewet. this is what you can say as 'SPESIFIC' bahaahahahahh 

17 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

perghh!! yui juga mahu lelaki sbegitu..

[sutera kasih] said...

bunbun suka cicak & katak?????hehe

ciri2 idaman saya?nokomennn :P

schaze zainn said...

schaze pun tak suke bile laki ckp mcm tu jugak

"lelaki tak payah buat kerja rumah sebab tu adalah kerja perempuan”

its sound sellfish and PEMALAS.

ILA HonEyBuNNy said...

lelaki yakin dgn diri sendri tu yang penting kan..ehheh

kaum2 adam...boleh la tgk n nilai dri sndri..ada x ciri2 lelaki idaman bunbun neh..eeggeg

teha said...

suke lelaki yg cool ! hehe ~~

~bUih-bUih ciNta~ said...

weeiweeiitt...kih3

muhamad hanif said...

ciri-ciri tu semua ada dekat aku, cuma kau je takda ciri-ciri idaman aku..



ahhahahahah

merahitujambu said...

semua org nak yang sempurnakan

reenapple said...

wah..wah wah... sama la kita.. heheh
hope dapat jumpa orang tersebut... kui3

sleeping_maniac90 said...

bnyk sungguh list nyer hahahahaha..
xpe la bunbun, ak hrp ko jumpa..

::Cik Pija:: said...

bunbun, suka lah ayat ni:

Seorang yang tak mudah mengucapkan kata-kata cinta sebelum kahwin.

yeah, me too. lelaki yg suka ucap i love you sblm kahwin nmpak mcm gediksss! hahaha

lilypelangi said...

bila nak kawen? hehe

akoo pae said...

hahah suke2 yg ketige tuu..
buat keje rumah same2..

=)

meaw said...

awok pon sokong gak ni, nak lelaku sebegitu,auwww..so sweet tau!

laskar pelangi said...

pewit!

ciK LyndaWawa igUana said...

saya nak lelalki yang pandai main gitar.
hehehe

nur aminalia said...

aq termasuk dalam list x??? wahahahaha ok mngarut....