Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, July 4, 2011

EVENT: sekitar HARI KOPERASI SAMTAJ 2011 - mari kembali ke sekolaaaaaaaaaah! [ betul ke kalau dah famous kat sekolah dulu takkan famous dah bila masuk universiti? ]




ekceli hari jumaat lepas aku pergi sekolah. amik sijil SPM dan juga meronggeng lah kan dekat sekolah tu huakakaka. oh yer, sekolah aku tak famous pon, so jangan tanya kat mana letaknya SAMTAJ tu -___-





here! some pictures yang berjaya disnap pada hari tersebut. ngehngeh =P


mohsen, bunbun, nunun, acap @ jod

mereka ni laa my lovely classmates dulu. hwakaka lovely lah sangaaaaaat XD






mohsen = my non-biological son in facebook, orang yang bertanggungjawab bagi aku nama bunbun. TSK. dulu selalu bergaduh dengan aku sampai aku menangis kaaaawww. bila jumpa cakap rindu rindu pulak hwakakaka. 

nunun = the one yang bagi aku lemak-lemak dia so that dia sentiasa keding dan aku pulak SENTIASA bertambah comel. huwaa!

jod = ex-PASUM sama dengan aku. bosan ah tengok muka kaww je! har har har. ex-cikgu fizik aku -___-






duduk bawah astaka in order to take a nicer picture dari yang dekat tengah panas tu.
tapi we end up looking more gloomier -___-




saje je pakai inner tudung senget-senget. nak feeling budak sekolah la katekaaaan =,=


aisyah nadhirah merangkap adik dorm masa aku form 5 merangkap penolong ketua asrama tahun ni. haaaa ni mesti dia waris bakat kepimpinan aku la ni. hak hak hak. kepimpinanlaaahsangatjadipengawaspontakpernah XD




farah syahirah, BUKAN adik dorm aku hahaha


one of kawan kepada adik dorm so somehow jadi rapat jugaklaa dengan aku. heeeee. I kan famous masa sekolah dolu muahahaha PFFFTTT PERASAAAAN.





kelas air cond kitorang yang dah kena roboh separuh jalan sebab nak buat bangunan tiga tingkat. sobs :'(





air push push dolu masih wujud. har har. 





the stall (tak tahu nak letak caption apa hahaha)





sebenarnya nak tangkap gambar junior aku yang tengah main tembak tembak kat belakang tu haaaa.
kalau tak nampak tak lama lagi kepala dah nak botak la tu HAHAHA





intan bayam, nunun, bunbun, anis syazana, daaaaaaan err tak tahu siapa -____-


haha intan bayam (intan mariam) dan anis syazana tu pon adik dorm masa aku form 5. macam ni laah kalau dah jadi kesayangan adik-adik muahahahahahahahaha. oke setop.




yang dekat tangan aku tu bukan aku punya. aku tolong pegangkan nunun punya hahaha betulnitaktipu. dia macam subway ke hape taaaah. aku bagi 2.78 bintang sebab dia tak bagi wrapper pon ceeeeeehh bajet duit ke hape. grrrrr -____-"






kebabullail. bahasa mongolia yang bermaksud kebab malam -___-


B= bunbun
D= diorang




B : Kenapa kebabullail?
D : sebab malam *lail = malam*
B : errrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. sekarang kan siang? (tak tahu laaaaah apa motif lail tu TSK)







pekerja gerai kebabullail yang tengah betul-betulkan tudung hagaga. 





iffah, anis syuhada, dotdotdot, syahira, dotdotdot II, safiah (eh betul ke?), errrrr
*sori aku tak ingat nama semua orang. ingat muka je huakakaka


blame my short term memory. (again and again) sesssssssssssssooooooooobbs!



Iffah = adik dorm masa aku form 4. the one yang tolong aku hafal muzakirat sebab aku dah nangis nangis masa tu sebab diorang satu dorm bising BAHAH. ciwek gila aku.

anis syuhada = bukan adik dorm pon, tapi kakak peramah macam aku ni haruslaah yer kamceng dengan mereka haha

syahira = adik dorm aku masa form 3. the one yang paling banyak kot tahu pasal crush aku lalalala =P






pink domo pon haddddoooo. oh oke. =,=





lepas tu more boys are coming and coming . . . 

amin lipas merangkap ketua kelas dua tahun berturut-turut


amin, mohsen, huzaidi, azroie (baik gila aku panggil dia azroie hahaha) jod dan zaid

semua classmate aku kecuali azroie yang pakai kopiah tu. classmate aku 8 orang je lelaki. yang takde, sorang kat zagaziq, sorang kat jordan, sorang lagi tak taw kat mana dan aku pun tak nak taw nyaaaaah.





macam persatuan gay sedunia dah aku tengok hwakakakaka XD



cikgu addmath aku. takde motif betul tangkap dari belakang hagagaga




jual float pon kecoh macam ni vavavavavaah. jahat betul aku



dotdotdot III dan ainur wiladah aka NANO bukan awannanonanonanonano tu taw.
adik dorm aku masa form 4 jugak ni =)





geng kitorang duduk tepi tingkap dulu.
tu yang macam sedih tengok tingkap ni HAHA boleh tak macam ni?




bergambar dengan cikgu zanariah - guru kelas masa form 5



yang tembam dua heko tu anak cikgu muahaha. heko kaaww. matik aku kalau cikgu baca lalalala




susah benaauu nak bagi semua orang berdiri elok elok




jod, zaid, anak cikgu (masyitah dan maisarah), cikgu zanariah, fathur yang pose mendada,
huzaidi, hasan yang ada satu ekspressi muka je haha dan amin lipas =D


oh ye mohsen takde waktu ni. pergi mengorat junior kot :P 





aku rasa macam feeling feeling dayang ke hape tah. hahahaha





mohsen yang tak puas hati gambar dia takde. HAHA




lagu sekolaaaaaaaaaaaah! (rajin gila aku edit macam ni -____- " )




fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhaaa! gambar merepek je semua. 




anyway, aku rasa hari koperasi ni biasa je kot. lagipon girls lain ramai yang datang hari sabtu rasanya. takdela pekdah sangat pung jumpa boys ni haha. sebab bukan semua yang rapat dengan aku. yelaaaah, aku famous dalam kalangan budak perempuan je. lelaki hampeh nak kenal aku, aku pon tak khatam muka diorang BAHAH. bab makanan pon tak teruja sangat. rasanya kalau dua tiga tahun lepas, masa jaga gerai sendiri tu lah yang paling syiok skali.





apapon aku puas hati je laaah. heeeeeee =)


  • ambil sijil SPM, pakcik razi (kerani pejabat) cakap muka aku boolat TT____TT nanges
  • jumpa adik-adik yang eksaited jugak nampak aku. lepas rindu masing-masing. tak sempat pulak tangkap gambar semua orang
  • jumpa cikgu-cikgu yang selama ni mengajar aku. tapi agak kecewa sebab tak jumpa cikgu rafidah. sesobsss. 
  • jumpa kawan-kawan STAM yang ingat aku lagi walaupun aku tak ingat diorang. hahahahahaha. Sori sangat. aku belajar STAM seminggu je kot. tak sempat nak kenal orang.





rindu zaman sekolah yang penuh populariti hue hue hue!



orang kata, kalau masa sekolah dia fofular, masuk university dah tak fofular dah. and vice versa. aku rasa itu adalah so true! sebab aku pon bukan hotsetap kat PASUM dulu muahahaha =D apa pendapat kau orang?









eh panjang pulak aku merepek.





okebubaaaaaaaaii =)






33 comments:

schaze zainn said...

wah labuhnya tudung2 mereka =,="

sekolah agama eh?

btw, kat asrama mmg banyak kenangan =D

nawal addina said...

hoho , speaky girl ! ;)

kite same :))

kokser kokdam said...

kebabullail...?

eheh..

siang hari, kene jd kebabunnahar la..

haha

PEAH said...

samtaj sekali dgn hajar kan?

ENCIK TIKUS said...

perghhhh sekolaaaaahhhh T_T

bunbun said...

@schaze zainn

hahaa yup sekolah agama. mmg labuh gitu. penting tudung tutp dada. hehe

bunbun said...

@nawal addina


bab mane? yg tak femes kat uni tu ke? haha
















sep sep!

bunbun said...

@kokser kokdam













hahaha



itulah yg aku cakap kat dorang. hagagagaga

bunbun said...

@PEAH







a'a :) hahaha.

bunbun said...

@ENCIK TIKUS



hagagagaga. tulaaaa, orang ajak taknak datang
















hue hue hue

Siti Mashitah Saidin said...

hahahaha.. kebabullail... tuh lawak!

cik abang tuh hensem jugak ya... hihihihi...

aku sebenarnya agak tertarik dgn manusia yg pakai tudung labuh. nampak lebih suci sbnrnya. tennag ja... keh keh keh

bunbun said...

@Siti Mashitah Saidin


huhh? cik abang mane yang hensem?























oh tidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkk




























mereka sume takleh dipercayai. hahaha

-ImanAzlan- said...

gua terpana dengan kecantikan mereka. gua nak masuk samtaj jugak lah

syahira ariff said...

bergaya bunbun pakai spek mata coklat
ahaha
kau makin melaram yer lepas masuk universiti ni

kebabullail tu mcm pelat lidah aku nk sebut
=0

lilypelangi said...

waaaaaa~ tetiba sy lak teringat dak2 sek sy . hhuhu


sy budak sek harian jer ;)

sarah mohamad said...

teringat pulak kenangan masa zaman sekolah dulu2 kala :D

Scya Lollita said...

yayunk ,
hah , rindu tak nak pakai tudung labuh ?
lalink rindu T.T

missSenget said...

rindu kt ai laa tu sampai pakai tudung senget2

err..

ada kaitan?

takde?


FINE...!!

nizamsani said...

meriah.

Asyila Zainuddin said...

ambik pic gune dslr eh? *tetibe* nk kate pic lawa sebenarnye.. ngee.. :P

sifu im said...

aku dari skolah smpai skang..x penah pemes..low profile je..sbb aku pemalu...heee

Azro!e said...

okay, part gay sedunia xleh bla . HAHAHA .













pembetulan lirik lagu sekolah :

"cogan kata kami"

bunbun said...

@-ImanAzlan-

haha cam bongek je aku rasa =,=

bunbun said...

@syahira ariff


eh syaira, tang mana spek mata coklat? errrr. hahaha

melaram ye?haha for self confidence =D

bunbun said...

@Scya Lollita

kadang2 pakai jugak. masa kat pasum dulu ade gak. malam2 nampak orang dok tading kat tasik kan, pakai jubah hitam tudung labuh hitam round dekat tasik muahahaha.



jom kuar pakai tudung labuh jom ahakhak

bunbun said...

@missSenget

hahaha ade kot katitan sikit.



ERRRR

bunbun said...

@sifu im


HOHOHO okey you're the second yg cakap macam tu. sebenarnya edited bagi nampak mahal je hahaha

bunbun said...

@sifu im

eceehh pemalu konon. aku tak cayeeeeeeeeeeeeeee huehuehue

bunbun said...

@Azro!e


hohohoho, dah memg macam gay kot haha

cogan kata kami ek, hahaha aku kan mmg dah hilang ingatan, aku nak edit gambar tu jadi camtu pon aku tanya orang ohh lirik lagu =_____=

Awek Ninja said...

ni samtaj mane nie???kalo samtaj sungai besau tu sekola lame aku..eheheh rindu lak kat cikgu zanariah tu....

[sutera kasih] said...

seronok bila dpt pegi ke sekolah lama kan..rindu zmn sekolah :(

muhamad hanif said...

banyaknya gambar...

juling mata aku tau..













































AHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA

bunbun said...

@Awek Ninja

eh takla ni samtaj lagi satu. a'a dulu cikgu zanariah pernah ngajar situ kan


@[sutera kasih] a'a yup:)


@muhamad hanif haha sepak kaaaaaang!