Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, July 15, 2011

DIARI : wordless friday [ dah check dah result UPU =..= ]





click to view





bila aku masuk PASUM 

I can conclude yang pilihan kedua boleh jadi yang terbaik















AND INDEED IT IS =)






















dan bila dapat pilihan pertama;















will I be alright?

will everything will be fine?

betul ke pilihan yang aku buat ni?

ibu, bolehkah saya pergi bernain?

pergilah anakku~ <-- iklan milo har har







----------------------







nah, wordless la sangat hahahahaha.
apdet dengan perasaan uh-janganla-balek-semayang-jumaat-lagieeee


















sebab tu aku tak suka nak pinjam laptop budak gemok
lebih rela jalan kaki pergi cc
dia sangat berkira nak bagi pinjam laptop pon.
dah la kibod macam tutttttttttttttttt, be***** sebab space pon tak boleh tekan huhuhu!
puii menyampah aku hahaha
*RAAAAAAGEEEEEEEEEEEEEEEEEE*
so sape yang perasan aku komen kat blog korang takde space tu, 
nilah jawapannye.hahaha


















Anyway,doakan semua baik-baik saja oke =)


















p/s: ada orang kata aku ni langgar tembok sebab tibatiba apply aplied geology BAHAH. yeaaaahh,aku rasa memang aku ada langgar tembok besar cina sebelum isi  UPU haritu =..=






21 comments:

kesumaharyani said...

bunbun best nya dpt kolej 12. kita dpt kolej 3. sobsobsss T.T

✿ cikcimi said...

ouch. congratz. :)

muhamad hanif said...

gudluck bunbun !

AHAHAHAHHAHAHA

sleeping_maniac90 said...

tahniah dpr msuk u...hehe

Rafidah Farhana said...

BUN ! Tahniah.. Apepun yang kau dapat, mesti okay punya selagi kau beri sepenuh hati jiwa raga..

*blueek, nak muntah dgn ayat aku

kAyShaari said...

tahniah anakku.

HAHAH :D

♥ shiMawar ♥ said...

ape pn, tahniah my dear sis! stdy leklok ek.. :)

p/s : haha..skema giles komen ini!

zety said...

so dapat ke tak u?

*emosi "nk jugak tahu!"

=)

Puteri Iqa Izyan said...

tahniah!!
=))

nnt belajar ghajin2 lagi. heee

Cik Ezy said...

ngee..
tahniah!
sume nye akn baek2 aje..
hihikk

schaze zainn said...

buat pilihan yang terbaik untuk diri sendiri! =D


p/s: patutlah tadi tengok kat my komen, nape bunbun tak de space langsung..ekekeke xP

-ImanAzlan- said...

kenapa geologi ? kenapa ??

hehe. tapi Allah dah tentukan semua untuk kita, mesti ada something yang Allah nak bagi melalui geologi tu kan :)

Siti Mashitah Saidin said...

tahniah!!

Ema Razali said...

iklan milo? hahahaha XD
btw, tahniah ye :)

chemay said...

tahniahh bunbunn
:)

faiee said...

congrats bunbun.. :D

Aida Effarina said...

congrats faherah! :)

dapay univ mana ni ek?

Anonymous said...

congratulations and good luck bun! :)

Syue said...

Dapat UM lagi eh? Bestnyaaa :D Good luck Bunbun :)

lilypelangi said...

all the best bunbun ;D

[sutera kasih] said...

wahhh tahniahlahhh :)