Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, June 17, 2011

NASYID: devotees di hati cik bunbun part III [ #VLOG VERSION ]


Hahaha nah amekaaau entry devotees lagi huhahuhahuha. ß never get bored XD and this one adelah sambungan yang pesta buku hari tu tapi disebabkan aku banyak merepek pasal devotees, so here it goes =)



p/s: Dekat part awal tu sebenarnya aku nak cakap lagi tapi kameragirl taknak fokus dekat aku haha mentang-mentang sekutu dia (kump INTEAM) kat depan mata la kaaaan. Takpe takpe XD





benci aku tengok thumbnail video ni. HAHAHA. boleh tak letak muka aku yang mengancam sikit darpada yang ni =,=




Btw, Esok is reunion + lepak day. And the day after tomorrow insyaAllah celebrate ekheeemkheem dengan MEREKA. Bwehehehh. Doakan semua berjalan lancar! Takboleh bagitahu apa tu ekheemkheem demi mengekalkan unsur saspen. BAHAH.



Okebai!



4 comments:

kembikai susu lady said...

weyhhhhhhhhh apekah mengantoikan aq???? adessss.....

Far8 budak baik said...

amin..lepak elok2 ye..
reunion tu mesti jumpe
ehem2 kn..
hahahaha betol tak??
grrr =p

bunbun said...

@kembikai susu lady


hahaha


weh kembikai susu



SPEECHLESS. XD

bunbun said...

@Far8 budak baik


ehem2 tu ape?

haissshhemandai je. HAHA