Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, June 9, 2011

LIRIK: 4# Haruskah Aku Lafazkan





andai benar rindu
apa yang harus ku katakan
andai benar cinta
adakah harus aku lafazkan


memandang dari kejauhan
terlihat senyumanmu
membakar menghangatkan
membunuh keresahan


adakah harus aku lafazkan
adakah perlu kau mendengarkan


ya Allah pelihara hatiku
dari perasaan yang sia sia
ya Allah beri aku kesabaran
kerna ku yakin pada takdirmu


ya Allah pelihara cintaku
dari noda syaitan dan nafsu
ya Allah beri aku ketabahan
tiba waktunya hati kan bersatu





----------



lagu untuk orang yang aku suka masa dekat PASUM dulu hahaha tapi aku dah let him go dah masa hari terakhir aku dekat situ puipui. bila fikir-fikir balek, aku takde sedih sangat pon  tapi siap boleh ketawa lagi bila teringat pasal hari tu ecececeeeehhhh strong girl la konon. padahal sebab memang aku philofobia so tak boleh suka orang lama-lama kalau tak nanti aku kene serangan angin ahmar ahak ahak=D dan bila fikir-fikir balik kenapa aku suka dia pon aku tak tahu laaaa kann. sampaikan aku kena cop ada skendel lagi dengan dia =,=





read THIS sebelum play. so that kau orang takkan saman aku atas kesalahan pencemaran bunyi. puipui






note : suddenly bahagian chorus jadi slow pulak. hmmm kena belajar lagi neh!

9 comments:

ecah mashuri said...

phewwww..lagu nih.lagu nihhh....best2!!

..!l..ya..n! said...

wahh!!suke2..best! ^_^

..!l..ya..n! said...

wahh!!
suke2..
best ^_^

Puteri Iqa Izyan said...

lirik lagu yang sgt bermakna~

eh. boleh la try audition mentor pasni. hehe

cik azeya said...

wah. ni lagu ae sebenarnye. haha. bestlah liriknye. (:

cik bunbun said...

@ecah mashuri


heee~ terima kasih :)

cik bunbun said...

@..!l..ya..n!


ngehngehhh. terima kasih kak ilyani. kikiki. tetibe panggel kakak pulak =P

cik bunbun said...

@Puteri Iqa Izyan


audition mentor bukan tengok vocal ke? =,=




HAHA.


taK layak tak layak

cik bunbun said...

@cik azeya


mekaseeeeehh =D kene blaja lagi ni. hehe