Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, June 11, 2011

DIARI: huwaaaaaaaa!! nak sangat pergi event ni TSK TSK T________T



sejak dua minggu lepas, facebook aku penuh dengan berita tentang event ni






tu la sape suruh kawan banyak banyak dengan orang-orang nasyid kan kan kaaaaaaann






TSK TSK! 











kempunan la wei




sapa suruh takde lesen kereta. kalau tak boleh buat-buat lari dari rumah malam ni lepas tu pulang pagi-pagi buat buat macam tidur sambil berjalan






sape suruh budak gemok pon takde lesen kereta kalau tak mesti dia rajin nak bawak aku makan angin sambil menderma (ni dalam mimpi aku je laa kaaan)






sape suruh mak pun tak suka keluar malam malam. TSK TSK.






sape suruh rumah bukan dekat sebelah dataran kemerdekaan shah alam wuwuwuwwuwuwuuuuu








sape suruh tak kahwin dengan artis nasyid tersebut. boleh naik kereta pergi sama-sama weweweweeeee~







HAHAHA
sebenarnya takdela sedih sangat pon
cuma terkilan
TSK TSK. 








masuk percuma hokaaay!
siapa yang rasa boleh datang tu sila datang.
even tak suka dengar nasyid or suka dengar sikit-sikit je
datangla jugak ye
kalau tak silap aku nanti dia hulurkan tabung untuk derma weeee~










oh, dan sempena hari bapa ni
ajakla ayah kau orang pergi weweweweeee~
 mesti sejuk perut dia mengandung. erk.









tiba-tiba aku rasa macam entry ni bukan aku yang tulis.
sebab format dia lain macam.




HAHA






oke bubaiii =)








-------------------------------------------

Kepada mana-mana syarikat, tokoh-tokoh korporat yang dermawan yang berbesar hati untuk memberi sumbangan pada malam showcase, bolehlah berhubung terus dengan Azadan Rabbani di talian 019-2110300 atau Isman Hijjaz 03-61408280.

Bagi mereka yang ingin menyumbang terus kepada Rumah Anak Yatim dan Anak Hidayah Madrasah At-Taqwa, anda bolehlah Bank-in kepada:

PERSATUAN ANAK-ANAK YATIM MALAYSIA.
Maybank A/C: 5641 3730 0901.

Sumbangan tanah runtuh Asrama Rumah Anak-anak Yatim & Anak-anak Hidayah At-Taqwa, Bt14 Hulu Langat.
Dr. Idris Musa (YDPertua) – 016-359 2372 / Mohammad Fauzi Abd Wahab (Setiausaha) – 013-208 3747 / Nidzam Sulaiman (Bendahari) 012-2544962.







(bajet macam dato' dato' tan sri tan sri baca belog aku la. HAHA.)

2 comments:

Azro!e said...

aku pergi ! HAHA .

bunbun said...

@Azro!e


huwaaaaaaaaaaaa!!