Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, June 23, 2011

EVENT: Terima Kasih budak-budak ABNORMAL sebab sambut birthday aku awal sehari tahun nieee hik hik hik =3 [birthday part I]

cik nunun **ding dan si gem** buntal



haha ni sebenarnya gambar masa dah nak balik dah huakakaka. cik nunun dengan sandal lelaki dan aku dengan purple flat yang aku buat macam kawan baik setiap kali keluar -____- can't help with that. cik nunun tak suka girly shoes and I hate heels. TAK BAIK UNTUK TULANG BELAKANG. sekian babai.





pahpepon memang best la hari tu. makan freeeeeeeeee. ada keeeeeeeekk. dan sudah tentu ada besties =)




walaupun yang datang tu bukan semuanya geng abnormal (i.e. geng kawan baik yang suka buat benda pelik-pelik HAHA)  tapi seriously kalau satu kelas datang pon lagi best kan TSK TSK. I got a bunch of wonderful people in the class you knooooow =D






event ni buat dekat rumah kawan aku je dan rumah dia pon dekat sangat dengan rumah aku. kalau jalan kaki insyaAllah laa kan dalam dua jam gitu sampai huakaka. sila faham aku jalan terkedek. -____-




geng sembang kencang



ety - skinot - nunun dan ema II



hahaha sebab ada dua ema yang datang kena label ema I dan ema II. hapui hapui. yang paling kiri tu laaaah tuan rumah. dia susah sikit nak dapat keluar lepak-lepak ni. tu yang kumpul kat rumah dia. terima kasih tuan rumaaaaahh =D



aku of courselaaah tak masuk geng sembang kencang. BAHAH.

geng gila lensa



sila faham aku batak tengok gadget -____-" hagagagaga. rumah si ety pon penuh dengan cermin kiri kanan depan belakang. best koooott like kau orang boleh buat photoshoot studio ke hape macam tu laaah. HAHA




bila dah jumpa geng. HAGAGAGAGA



bantal yang aku jahit hari tu. yeaaaahh jadi laah photoshoot prop kitorang. kuikui


yang paling aku terharu tu, ebby masih ingat lagi kain apa yang aku guna untuk jahit bantal tu. sesoobsesooobsss =') memula dia tengok bantal tu, ayat dari mulut dia;




"eh ni bukan ke kain yang kita buat background untuk photoshoot dulu?"




HAHA. yeaahh kain yang sama kita guna empat tahun lalu yang sangkut dekat double decker untuk buat jadi background photoshoot sebab nak feeling shoot dekat studio dengan background meletops. this is what I mean by ABNORMAL -____- nasib baik gambar-gambar dulu dah takde by some reasons kalau tak memang aku dah apload. puipui.



era - ebby - ema I  =)


dalam geng ni diorang tak panggil aku bunbun sangat hagaga. sebab nanti akan rasa awkwaaaaarrd. ada yang dari form 1 kot kawan baik. macam ema I ni rumet aku masa form 1 dulu hauhauhaaauu. ebby pulak dua tahun duduk sebelah dia sampai gila =D banyak benda yang dah kongsi sama-sama dan diorang mostly panggil aku FERA je. ERA kalau nak feeling erra fazira. hagaga sayanglaaah koraaaang! 




bila shoot bertiga ni teringat gambar yang dulu ni. HAR HAR HAR. muka aku masa zaman budak baik dulu. hakhak. 





mangsa buli


yang bunga atas kepala ebby tu pon aku jahit. aku sebenarnya nak jahit warna merah je untuk matchingkan dengan jam tangan merah yang aku pakai. tapi I end up jahit untuk semua orang which explain why aku dengan skinot sampai lambat walaupun rumah kitorang paling dekat -____-



era - eka - sheyshare

eka yang sampai lambat sikit sebab baru balik mengajar huakakaka. kawan-kawan aku ni semua bakal-bakal ustazah taaaaaaw. lulusan STAM mumtaz jiddan lagi. (sukahati buat gred sendiri), diploma syariah, diploma islamic banking, medic JUST. aku, nunun dengan ema II je ke yang aliran sains di tanak air tercinta ni? wuwuwuuuuu~



ebby, nunun, dan skinot yang got carried away dengar tuan rumah bercerita 


ebby macam lost sikit. HAHA. memang tabikla dengan geng sembang kencang ni. aku tak dengar sikit pun apa yang diorang sembangkan hagagaga. skinot yang balik bercuti dari jordan jugak yang aku tengok banyak meriuhkan keadaan. skinot, kalau tak puas hati sila datang ke rumah bawak kuih sepinggan. *tibatiba





lepas sembang dan camwhore sampai lebam, tibalaah masa makaaaaaaaan =D



merosakkan diet aku. terima kasih. 


apa yang best buat event dekat rumah orang ni kaaaaan, kau orang tak payah keluarkan duit untuk makan hagagaga. terima kasih tuan rumaaaaah. sedap kot mak dia masak =D ada ayam masak merah, tomyam campur dengan kerang tumis. (nama aku bagi sendiri bwehehh)





tempat buangan kulit kerang dan kulit udang. terima kasih lagi


sebab aku makan sikit, pinggan aku jadi mangsa tempat pembuangan aiceeeh macamlah pinggan tu aku beli huakaka. ehokebai.




lepas tu makan kek pulaaaaaaaaaaaaaaaaakkk


berjaya buat pose budak-gemuk-rakus-yang-kebuloq. clapclapclap


sebenarnya ni bukan kek birthday pon. sebelum kek tu hancur pon, apa yang tertulis atas tu adalah "THE BEST ABNORMAL" wewowewooo~ tapi disebabkan aku diberi peluang toreh kek tu sedalam tiga milimeter maka haruslah feeling macam kek sendiri puipuipui




nampak selim sikit tangkap dari depan XD




makan kek cara abnormal





yep yep! guna sudu jek





tak main la potong-potong.





trademark and tradition


kira dah macam trademark la kaaan setiap kali makan kek mesti kena makan guna sudu serbu ramai-ramai serentak. takdenya nak geli-geli ohkaaaay. syiok lagi macam ni. lagi-lagi bila orang lain tak perasan kita makan lebih sebab kita ngap laju-laju. EKHEEEEM. =P and this way jugak, takkan berlaku keadaan di mana kek tak habis sebab muak. paling cepat pon lima minit dah habis -___-"




honoured to get the last bite. jatuh saham.



ini pon dah macam tradition jugakla dalam geng ni. SIAPA YANG GOT THE LAST BITE tu akan dapat suami soleh. HAHAHAHA. siapa yang tak nak kaaaaaan. kalau boleh dapat suami macam seth tan tu best jugak =O 




finished within fifteen minutes -____-



rasa macam sekejap je masa tuh. tetiba dah nak balik dah wuwuwuuu. pahpepon memang best la spend time dengan kau orang. tu pon ramai yang tak dapat datang and cancel saat-saat akhir. sobss. syera sayuti, kamilah, haslina, asiah. (letak nama sebenar sebab diorang tak datang. haaa boleh macam tu?)




dan akhir sekali gambar semua orang kecuali fotografer weweweweeee~ 


tahniah eka sebab win the best pose dan tutup muka aku -____- TSK TSK





ema I menang pose paling statik -_____-



okebabababaaaaaaaii =)




6 comments:

Scya Lollita said...

okey jeles sebab x pernah clebrate ngan mber mcm ni :(

bunbun said...

@Scya Lollita


huhu kebetulan je ni. ramai yg xde wat pape. heee :)

amir aizat said...

happpy birthday!! hehe
eh cmner buat gmbr bergerak tu ha?

bunbun said...

hagaga. gune photoscapelaah. ngee=D

Syahida _Masri said...

waaah , suka gambar yang last sekali tuuhh . MENARIK ! auuw .

bunbun said...

hohoo credit tu fotgrafer yaaw!



^________________^