Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, June 25, 2011

EVENT: sambut birthday dengan pelakon NORA ELENA dan artis kesayangan wewowewoo~ tahun depan jemputlah saya lagi. hikhikhik [birthday part II]

YVONNEbun - Alia ELENA - NORA afifa


dalam banyak-banyak watak aku pilih yvonne HAGAGAGAGA. aaaaah suka hati aku laah. yvonne pon setaaaaail jugak haha. sebenarnya it's just a game yang kitorang main-main masa event tu hagaga dah memang otak belum matured macam tu la kuikuikui.



cik amoi sebenarnya tak nak orang tahu nama sebenar dia - the syarat yang dia letak untuk pergi event tu BAHAH. tu yang bagi nickname NORA tu. sampaikan dah habis event pon orang still panggil dia nora hahaha amek kaaaaww femes disitu.




gemuk pendek. sekian babai.


padahal cik alia pakai heels tu. belaaaaahlaaaaaaa. main tipu hahahaaakktuih. *muka pissed off* =..=



oh ye. sebelum tuh, gambar-gambar ni semua bukan aku punya. semua cap ambil-mereka-punya-letak-watermark-sendiri BAHAH. sebab tu ada gambar yang macam terang sebab flash menyinari bagaikan mentari and ada yang gelap macam dah malam. lepastu aku gatal-gatal edit konon nak bagi cantik la kan huakaka. kalau betul cantik takpe 







THE FOOOOOOOOOOOOD 
*say this with pouted lips to give a sexier effect*






terima kasih sebab bagi saya makan freeeeeeeeeeee~ weweweweweeeeeeeeeeee~ memang tabiklaaa kan kepada semua yang masak ni (kecuali air sirap tu la kaaan beli dekat food court HAHA).



sedap sedap wa cakap lu. ini yang best kalau buat birthday party orang lain yang anjurkan. kita datang bawak perut je bwehehhh. cik alia pon bawak blueberry cheesetart yang dibuat sendiri TSK TSK. terharu ada kawan yang pandai buat dessert hagaga. aku reti buat dadih je. tu pon baca instruction dekat belakang paket lalalalala =P



aku ada cerita dekat teaser haritu yang kek tu hancur. aku baru tahu rupanya kek tu jadi macam tu sebab terjatuh dari meja -___-" nasib baik laaaaa sedap hahaha. p/s: mangga dekat atas kek tu manis laaaa. beli kat mana? :3 *tibatiba



tukang makan yang berjaya

  • kak izah
  • kak atika
  • kak hana ilya
  • kak kiena
  • kak aida (fotografer)
  • PELAKON bajet-bajet NORA ELENA
  • che an dusuki - encik demo
  • DJ fir - nasyid.fm
  • incek hasbi feelhoney
  • muhammad devotees
  • incek ahfadz mas

weweweweeeee~ you guys raaaawwwkk bebeh! tanpa anda siapalah saya *lambai-lambai gaya model*




oh ye aku lupa nak cakap, sebenarnya bukan sambut birthday aku sorang je laah kan. aku cuma watak sipi-sipi yang menumpang je walaupun tarikh event tu jatuh pada tarikh birthday aku. we oll sambut birthday muhammad devotees (2306) dan jugak che an (2806). best woaaah sambut dengan artis walaupun artis nasyid je laaah kaan. kau hado deknon? 




tapi yang bestnya kan, padan muka diorang kena sambut awal semata-mata sebab nak buat on my birthday pffffttt perasan XD





buat buat macam susah nak potong



I can't help with that. suka sangat buat lawak tak kelakar tak kira tempat dan masa haha. naseb baik diorang ketawa HAGAGAGA





here's another shot dari kamera incek ahfadz

hiyaaaaaarghhhh! dahla pegang pisau terbalik


kemain lagi dia menggelakkan aku lepas dapat shot ni -___-" haha tapi aku suka pulak buat orang gembira. rasa turut bahagiaaaaa weweweweeee~ *waklu* and aku tak potong pon kek tu sebenarnya. nervous, banyak sangat orang tengok. 




kanak-kanak riang mengalahkan ribena

festaaaaaim oouuhhhh ada tukang baca blog ni yang cakap dengan aku sebijik sebijik yang aku tulis dekat blog. HAHAHA. terbaiklaaa kan DJ fir hagaga. aku tak taw la part mana yang best dekat blog ni sampai dia ingat apa yang aku tulis. nak kata aku selalu tulis entry puji-puji dia pon takde jugak






yang aku tak puas hati ni kaaaaan, kenapa gambar DJ fir ni bersepah sepah? aku yang sambut birthday ke dia? hohhhhh!


muhammad devotees dan DJ fir




DJ Fir di meggedik sini



DJ Fir di sana. hohh putih muka aku dalam gambar ni agaga


DJ fir tidur. BAHAH


mamphus aku kalau dia tahu aku tulis macam ni hwakakaka. Padahal memang dah tahu dia nak baca sebab tu buat abuse kat sini hapui hapui. hoyeaaaaaah!



B is for bunbun ^^


N untuk nora ^^


bunbun alia nora!

cik alia should change her name to ulia so that we can form BUN there. bhahahaha XD


teruna teruna idaman malaya. erk.

hagagagaga. semua stok stok industri nasyid kecuali yang hujung tu tak dapat dikenal pasti huakakakaka. 



bithday girl bersama birthday boyssss. boys ke? hahahh

nora elena tu menyebuk je bahahah. eh seriously, where should we put our hands eh bila tangkap gambar macam ni? I always end up looking like that. dah macam zomba aku tengok. buhuhh



errrrrrrrrrrr *long silent*



yeyy! balas dendam gambar gemuk pendek tadi. aku sorang je fotogenik XD


motif yang tidak jelas HAHAHAHAHAAHAHAHHA. ehokebai


DJ fir dan hasbi feelhoney

incek hasbi tak jadi fotografer hari ni. kalau tak boleh cilok gambar cun cun dari ustarzphoto. uhuk uhuk


incek ahfadz mas dan kak aida

huruf S tu apa motifnya hohhh? nama bakal isteri ehh kuikuikui


dah nak balik pon belum makan cupcake huruf N tu -_____- "



sebenarnya kitorang lagi banyak buat video dari tangkap gambar. syiok sikit. hahahah. short video je nih. credit to cik alia sebab da edit lawa-lawa hehehee~ aku suka sangat video nih sampai replay banyak kali. puipui


featured in the video

  • ketibaan YB puan NORA. hahahh
  • birthday wishlist aku yang merepek
  • the present I got. terima kasih semuaaaa :) 
  • blueberry cheese tart kegemaran ramai yang cik alia buat. 
  • ucapan penghargaan. konon je la

hahaha okebubaaaaaaaaaaaaaii =)


p/s: pic credit to
+cik alia


9 comments:

Lieyly ︱ Alia said...

sedap tgok kek tuh , walaupon dah ter"rosak" sikit :D

bunbun said...

@Lieyly ︱ Alia


sikit ke tuh? hahaa

kembikai susu lady said...

ehem2... byk promot nmpk.. ngehngehngeh...

difficult easy. said...

happy birthday!!

bunbun said...

@kembikai susu lady


eh takde pon :P

bunbun said...

@difficult easy.


huhu thnk you. dah nak masuk seminggu dah ni. hahaha

Ema Razali said...

eeee geramnye tengok cake!

bunbun said...

@Ema Razali

geram macam nak makan!


kan ema? haha

kembikai susu lady said...

bun best bro... hahahahahaha