Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, June 13, 2011

DIARI: Tangan semua cramp. Tulang belakang tak dapat menampung komposisi lemak-lemak berlebihan sekian harep meklum. -_____-



Penat wooooooohhh. Satu hari shopping. Pusing-pusing kelumpo (orang kampung memang panggil KL macam ni hahaha aii kan orang kampung  twitter pon takde =,=) and the whole day I was likeeeeeeeeeeeeeee ALONE. Fufufufuuuuu. Sepatutnya pergi ngan madi tapi dia pulak ada hal. Penat tang angkat barang tu haa. Menyesal tak buat akad nikah sebelum keluar tadi. boleh dapat sorang maid tolong angkat barang.



ARUS PERJALANAN SHOPPING BUNBUN  =,= 
ecececeeeeyyyyyh *waklu*




rumah

ˇ

bas metro no ##

ˇ

midvalley

ˇ

pakcik teksi yang pintu teksi dia tak boleh bukak

ˇ

stesen LRT universiti

ˇ

stesen LRT masjid jamek

ˇ

Jalan Tuanku Abdul Rahman & Jalan Masjid India

ˇ

stesen LRT masjid jamek

ˇ

kl sentral

ˇ

teksi bajet yang aku buli pakcik tu bhahahaha. 

ˇ

berjaya time square (first time orang kampung ni pergi)

ˇ

stesen monorail imbi 

ˇ

stesen monorail bukit nanas

ˇ

stesen LRT dang wangi

ˇ

stesen LRT pasar seni

ˇ

bas rapidkelumpo U##

ˇ

rumah

ˇ

=P




Haaaa banyak tak tempat yang aku tinggalkan tapak kaki huakakaka. Mana tak sakit-sakit badan. Dahla bawak barang muatan lebih dari dua tan metrik kat tangan sendiri. Lepas tu tak sedau pulak tu dah berat yang kat tangan tu, dia tambah lagi tambah lagi tambah lagi. =,=




Oh ye, yang ade aku naik teksi tu sebenarnya aku memang pemalas la kan nak tunggu ktm padahal dari midvalley nak ke kl sentral (before tukar ke LRT)boleh je naek ktm kan kan kaaaaaan. You know laaahh ktm tu dahla sesak macam sinki tersumbat, lepas tu lambat macam masa nak tunggu air dalam sinki tersumbat  tu nak turun pulak tu. Erk.




Lepas tu naek teksi bajet pergi time square tu apa ceghiteeeeer deeerrr. HAHAHAHAHA, aku malas nak jalan pergi kl sentral punye monorail padahal kena jalan sikit je dekat luar tu. Tapi takpeeee kira macam aku dah terar la kan pasal jalan kelumpo ni. Lepaih ni boleh la cheq bawaq orang kampung datang kelumpo. lepaih tu cheq pulak jadi pemandu pelancong hikhikhik *apekah*




BARANG MUATAN DUA TAN METRIK


haaaa cikalau lu olang seni mesti lu olang tawu apa ini =P

barang-barang untuk next projek. yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. =DD and adela dalam RM100++ =,= aku rasa mendalah ni la yang buat tangan aku cramp. sesobsesooobsessoooobbs demimu hobiku yang tercintaaaaaaaaaaa! *lepas tu buat gaya tangan depa yang dekat atas titanic tuh sambil muka feeling takhengat*



saja bagi beler sebab takot tujuhplohduaorang pengsan serentak lepas baca entry ni XD

hakhakk barang untuk diri sendiri untuk bagi semak almari =P almost RM400 but I think more kot HAHAHHAHA. yep, sorry akaun bank BSN. anda hampir muflis. siapa suruh anda anda tuan macam saya. 



kata jelahh tangan cramp tapi kemain lagi hapedette belogge (sila baca dengan qalqalah kubra)



okebubaaaaaiii =)




6 comments:

_naJw@_~. said...

shopping xingat akhirat neh!hahahaha

bunbun said...

hahaha agaklaaaa XD

M Fizan said...

haha..nice lar writing style..tangan sakit tapi hapedette belogge tak ada masalah kan..hehe..keep blogging :)

kAyShaari said...

walaweyhh, gila shopping ni!


konfem kau kne carik suami kaye bun2
ahaha..

errr..
xde ke beli ape2 utk aku? *wink2

bunbun said...

@M Fizan

haha qalqalah kubra okeeeh. thnx=)

bunbun said...

@kAyShaari


aku belikan kau resit. kira beli la tu kan. haha