Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, June 12, 2011

DIARI : rasa macam nak hantuk hantuk kepala dekat dinding =_____=” [ Entry ini berbaur kemarahan dan dendam melampau okeh. Hahahaha ]

One of my newest project. 
Haaaa sape dapat teka apebenda aku belanja pizza hut. Puipuipui.


This one aku buat untuk my abnormal geng masa kat sekolah dulu. Kononnya next weekend nak hangout sama-sama. Mintak mintak jadilaaah. Reunion gift dah siap seminggu lebih awal. Pfffttt. ßsemang





my another one newest project



Yang ni belom siap sebab aku tersalah jahit one of the zipper tu lepas tu aku putus asa habis cerita. -___-“



  
Ahahaha okelaah taknak bagi kau orang teka pon sebenarnya sebab aku takde bajet nak belanja pizza hut puipui

The heart-shaped mini pillow for friendship photoshoot =)


Oke! Siap introduction yang takde kena mengena! *clap clap clap!*




Berbalik kepada tajuk entry hukhukhuk. Merujuk kepada entry semalam, hell yeaah aku nak sangat pergi event semalam tu like double triple zillion times dari aku nak tengok Terengganu kalahkan Kelantan semalam.  Wuwuwuwuwuuuu turn out to be yang budak gemok sebenarnya pergi event tu dan beronok ronok bersama-sama temannya (dia tak terfikir langsung nak bawak adik dia – seperti yang aku jangka)




Y’know whaaaaaaaaaaaatt (dah masuk mode gosip) pagi-pagi aku celik mata ayat pertama aku dengar dari mulut dia “mak, abang nak pergi gunting rambut”. macam miracle okeeh dia pergi gunting rambut tanpa disuruh HAHAHA HEHONK HEHONK. Time nih aku dah agakla kan yang dia nak pergi event tu. Cuma dia taknak mengaku.





Lepastu bila dah nak dekat maghrib (event tu start 8.30 malam) baru dia cakap dekat mak aku yang dia nak pergi event tu. Dan dan daaaaaaaaannn y’know whaaaaaaaaaaaaaatt (again) mak aku setuju tanpa kata apa-apa. Like senyum tak perlu kata apa-apa. 




Mak tak tahu ke yang abang ni walaupun muka brutal kita perlu jaga dia macam anak dara jangan bagi dia keluar malam-malam bahaya okeh. (yang ni aku cakap dalam hati jelah)







Bila aku macam;


“nak ikoooooooooouut nak ikooooooooouuuttt”






Mak aku cakap, “sibuk” with a stiff face. Memang tak merajuk la aku kaaaaaan. Sesobsesoob why I am like this sesob sesooobbs. sebab aku ni berkemungkian tengah PMS ke ataw sebab father’s day so aku macam tahcing tahcing.




Lepas tu aku masuk mode memberontak. Y’know laaah kan like the REAL memberontak. HAHAHA. Aku tak ingat bila kali terakhir aku buat perangai macam tu =,= then, lepas solat maghrib aku tertidur atas sejadah. Alolooo macam suweet. Suweetwaklukaubunbun. Pembetulan sikit. menangis sampai tertidur =______= 




dalam around pukul seploh setengah baru aku terjaga. Lepas solat isyak aku makan sampai pukul doblas sambil tengok cerekarama. Boleh bayangkan berapa banyak aku makan dalam jangka masa sepanjang tuh huakakaka



Pengajarannya : jangan buat main-main okeh dengan orang yang kemungkinan sedang PMS. this is serioooooous.*say it with pouted lips*




Lepas tu budak gemok balik bawak kotak.



abaikan remote control  bawah kotak tu oke


Kotak macam panjang so aku ingat dia bawak balik keyboard ke nak pujuk aku ke apa ke kan. HAHAHAHAHAHA (dalam mimpi kau je laaaaaaaaaaaaaah bunbun)









Rupanya dia bawak balik STUFFFFF dari event tu. Ceeeeettapoodah innadey. Dahla ada hati nak tipu aku yang devotees kirim salam kat aku. HEHONK HEHONK. Tak lawak la wey. Tak nampak ke muka memberontak ni. FYI, dia kalau buat jahat dengan aku, lepas seploh minit dia akan buat macam tak pernah buat apa-apa. Pffftt dah kenal sangaaaaaaaaaaaatttt.




ADA SESIAPA NAK RASA KEROMANTIKAN BUDAK GEMOK?



Sila tinggalkan kontek namber di bawah. Nanti aku rekemenkan naaaaaaakkk? Huakakakaka.





*MODE MEMBERONTAK 8 HARI 8 MALAM*




17 comments:

akoo said...

haha oke la tuu..at least ur bro bawak balek somethg 4 u.. =)

bunbun said...

hahaha nope

that's not for me


itu dia saje tinggalkan atas meja -_____-

ibnubaba_04 said...

hahaha..hempuk la sampai pecah kepala ko tu bunbun

faiee said...

hahahaha.bunbun.. bunbun.. :D

Cahaya Kehidupan said...

haha,sabar jelah,tapi kan,mak tak kasi ada sebabnya,bila kita mengikut kata dia,kita dah diberi pahala,percayalah,keberkatan hidup kita terletak pada doa ibu dan ayah ^_^

akoo said...

oow yeke..isk2

Ilyani said...

bunbun..xpela..klu ily kan rsenye bukan brontak 8 ari 8 mlm..tp maunye sbulan..sbb event yg bsar g2 xmo diajaknye.. T_T sbo ye bunbun

hana sudradjat said...

kesian anda ..biar sy nangis sekali utk anda T.T ~btw,ada udang disebalik batu rupanya dia pergi gunting rambut hahaha.entri ni lawaklah.

bunbun said...

@ibnubaba_04


huwaaaaaa i will! =____= TSK TSK

bunbun said...

@faiee


apela bunbun ni kaaaan. haha

bunbun said...

@Cahaya Kehidupan


hukhuk. wokey! akan ingat nasihat sis =')

bunbun said...

@Ilyani


ahaha nak buat cemana dah kita ni bukan adik kesyangan dia kan. TSK TSK

bunbun said...

@hana sudradjat


part mane yang lawak tu? haha terima kasih =DD <-- gembira

kAyShaari said...

alololo..kecian bunbun


takpe bun2, ade ubi ade batas..
next time balas balik..hahaha (jahat)

nice entry yaww :P

amir aizat said...

dah pecah ker kepala tu?hehe

bunbun said...

@kAyShaari


haha dah balas dgn bershopping. boleh gitu?

bunbun said...

@amir aizat


hagak2 belom la. meh tolong hantuk sekali meh. haha