Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, June 2, 2011

Day 4 – Your favorite photograph of your best friend. [cik alia kitaaa] =D

Ufufufuffuuuu! Bersedia meneruskan cabaran! Yang ni pon susah jugak ßayat wajib dari hari pertama buat challenge ni =,= Sebab aku ada banyak best friend dari aku kecik, sekolah rendah, sekolah menengah and PASUM lagi. Alhamdulillah that I’m always blessed with good people around me yay! =D



Haha so nak tak nak kenalah pilih satu







Tadaaaaa !


Oh yeaah. Gambar profile picture dekat facebook =)




=D Aku suka gambar ni sebab :

  • aku nampak less tembam dari yang masa aku pergi majlis pelancaran haritu hahahaha.
  • Kitorang mempamerkan senyuman darlie yang begitu menggoda sekali eceeeehhh
  • Kitorang sedang memegang air wajib minum bila makan di kafe KK12 puipui – THE CHOCOLATE ICE BLENDED from inad café weuhuuuu=D




=D About the picture :

  • Background belakang tu sebenarnya bangunan kolej 12 yang tersayang
  • Hari yang aku nak pergi pulangkan kunci + check out selama-lamanya haha puipuipui
  • Sebelum check out kitorang pergi tengok RED RIDING HOOD dulu =P
  • Eyebag aku tebal sebab malam sebelum tu aku memang tak tidur langsung.
  • The picture is edited. HAHAHAHA. Tak ori lah aku ni =,=



=D Alia ni memang the best la kaaaan sebab memana lepak je aku ajak dia puipui sebab :

  • Dia terpengaruh dengan nasyid dari kak aisyah. So aku macam ada geng pulak nak cerita ceriti pasal nasyid ohyeaah baby!
  • Bila dah ada geng cerita ceriti, semua show dan aktiviti nasyid pon aku ajak dia pergi haha yang dekat UM, yang main boling dengan GON, yang dekat pesta buku, yang majlis pelancaran ahaha. Ala ala so sweet sweet la kitorang
  • Everyday in sem 2 aku duduk sebelah dia sesambil gossip pasal nasyid and lagu-lagu nasyid baru sesambil blutut-blutut lagu
  • Setiap hari rabu kitorang akan pergi makan chicken chop dekat Kolej 11. Haha yeahh EVERY WEDNESDAY dan setiap kali pon CHICKEN CHOP yang sama =,=




Ehh rindulah pulak masa-masa dekat PASUM walaupun bab nak menyiapkan tutorial tu yang paling panas kepala. Kesob kesssssooooobb =’)




Hahaha oke bubaaaaiii =’)

4 comments:

Ilyani said...

hihi..gi book fair gak ke? ;)

~eZmALiZa~ said...

haha..comel...dua2 mcm promot iklan ubat gigi :)

cik bunbun said...

ilyani; hoho obcoaaaz =D

cik bunbun said...

ezmaliza ; haha tu senyuman asli laa= P