Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, June 30, 2011

Day 26 – A photo of somewhere you want to go. [ colmar, france! Here I comes hegegege ]

hari 26 uh oh uh ohh cepatla habis. HAHAHAHA *pitam*




okey! the place of somewhere I want to go teheheheheheeeeeeeee~


colmar, seperti yang dinyatakan di tajuk entry. kuikui


cantik woaaaah tempat ni. dia nampak macam somekind macam disney’s classical town yang dalam movie Cinderella ke hape ke kan. mesti pergi honeymoon dekat sini ni muahahaha! XD



loads and loads of flower


jangan taktaw yang walaupun muka gua brutal hati gua ada taman bunga woaaah (lepas guna 'gua' boleh bajet brutal sikit =,=)





okey, okey




sebenarnya colmar, france ni macam more to impian hari ke 19 hari tu je. to be realistik, tempat yang aku nak pergi kat Malaysia ni adalah I-city. haha walaupun duduk dekat dengan shah alam tapi tak pernah pergi hmppphhh.




 gua suka woaaaah ada lampu lampu boleh feeling macam dekat oversea hik hik hik *waklu sekian babai* next week boleh? boleh tengok final showdown ßcakap macam ni macam ada orang nak bawak huakaka (eh yeke final buat kat situ jugak? hmmmhmmm)







and another place yang sebenarnya...








aku nak sangat nak sangat pergi adalaaaaaaahh





















peminat-peminat halim devotees ni mesti marah kalau tawu.


kan aku ada tulis dulu yang aku sekarang minat nak tulis lirik dan bermain keyboard, so inilah tempat untuk belajar ngehngehngeh. walaupun neurotic studio ni sebenarnya adalah rumah halim *betulkan kalau aku salah, nak jugak aku pergi buat lawatan sambil belajar kat sana kuikuikui.







or another place


arteffect ngehngehngeh


gambar curik dekat facebook hafiz hamidun tu yang berani curik satu je. tak pasal-pasal kena saman nanti huehuehue.



aku pon tak tahu apa beza arteffect international dengan arteffect yang dekat dengan syarikat heliza helmi tueeeee. tapi this place pon macam best kan kalau nak belajar muzik-muzik ni kuikui. yeaaaahh komposer kegemaran aku buat setakat ni, halim devotees dan hafiz hamidun. saranghae! *tetiba BAHAH.








p/s : deeply in love with lagu nasyid that I want to produce one. heheheeeeee~





kau orang pulak teringin nak pergi mana ohh?





16 comments:

Cik Ezy said...

nk hanimun kat ctu la..
ekeke

Nur Ilyani said...

amboi2..cik bunbun..bukan kemain yea..nak bertapa kat umah halim ngan hafiz ke?ngeh3.. (ajak la ily..wahaha)

Siti Mashitah Saidin said...

wua.. canteknya... *terngga mulut*

ecah mashuri said...

banyak benar tmpt ko nk pegi bun!kan ke dia ckp satu tmpt je.heeeee....ni jenis semua nak pegi neh!;p

Lieyly ︱ Alia said...

cantik ahh..nk p jgk ^^

Apeach Blogspot said...

semua cantik!!maw p semua tempat!!!!:p

::Cik Pija:: said...

colmar cantik ! jom bunbun, pkt2 buat honeymoon situ rmai2. yeehaa ! =)

ehem2, kenapa ye halim & HH jadik pilihan studio2 mereka tu ??? err, nak ikot bleyh ? hahahagagagaga~

smoga impianmu m'jadi kenyataan...sbb kalu jadik kenyataan blehlah pija ikot skali ye dop? wakwak~

Rafidah Farhana said...

Aku nak gi belanda! Nak tengok tulip dengan kincir angin :D

bunbun said...

@Cik Ezy


eh cop cop! mane boleh tiru orang.











kikiki

bunbun said...

@Nur Ilyani


takmo ajak. bunbun jeles.













werkkk :P

bunbun said...

@Siti Mashitah Saidin


meh sini









*tolong tutupkan* XD

bunbun said...

@ecah mashuri


hagaga beselah. break the rule dulu kuikui

bunbun said...

@Lieyly ︱ Alia


jejom jejom. wat rombongan reramai. haha

bunbun said...

@Apeach Blogspot



nak bawak aku tak? haha. eh jaaaaaaaaap. studio tu pon cantik? erk

bunbun said...

@::Cik Pija::


klo jadi kenyataan takmo bawak pija pung huakakakakakaXD

bunbun said...

@Rafidah Farhana


haha aku perasan gak ko suka tulip. tulip dan kaler biru. ngehngeh :P