Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, June 27, 2011

Day 23 – Your dream wedding [ I . really . really . have . nothing. In my mind. Okay tipu bluek ]


Baru day 23 ke? Hahaha aku dah semput dah ni. Bila nak habes woah challenge ni menyampah pulak lelama aku buat. Hagagaga.



Okay. Bila nak kahwin nanti, aku naaaaaaaaaak. . . 






temanya haruslah purple gituuuuuuu. 

sorilah gamba sape entah aku cilok. huhahuha

kaler pepel macam baju atas ni dah okeh dah. hmm tapi aku tak berapa suka sangatla kebaya kebaya kebarung ni aaaauu. aku nak pakai ala-ala jubah boleh? razwan radzwil punya boleh? alaaaaa bolehlaaaa hikhikhik *waklu sekian babai*






lepas tu tema pon mesti english garden jenis fusion punya HAHA boleh macam tu?


sebab english garden kan macam banyak guna kaler pastel pink. so I nak dia jadi fusion sebab nak pepel jugak aaaaaaaaaaaaaaaaauuu gitu haaaaa. *sila baca menggunakan nada mak jemah famous okeh, oke* (kantoi selalu tengok nona lepas tu tengok tema apa yang artis-artis guna wahaha!)





lepas tu nak jugak kalau buat dekat hotel lima bintang u-la-la


datuk K datuk L datuk M datuk N sampai Z nanti aku jemput jugak huhahuhaaaa. ala biasalah retiss macam I ni kan memang suka berlagak sikit kalau nak kahwin. muahahahaha. kemaaain lagi aku HAHAHAHA.






kek pon harus english garden gaks hagagaga


tapi taknak lah setingkat macam ni. takde kick okeeeeeeeehh! paling kurang harus lah lima belas tingkat huakaka lepas tu nak potong nanti guna galah. ERK.





hantaran pon wajib muakkad mad wajib muttasil idgham maal ghunnah kaler pepel jugak


ini cuma sampel je. yang ni kan guna dolar singapura. kalau I, I nak dollar kutub selatan boleh?. wajib tujuhplohsembilan dulang berbalas seratusdoplohlima dulang jugak.  *ahh dah start mengarut*





sampai ke door gift pon harus ikot tema

yang ni macam dah Melayu je bukan english garden dah ni hahaha





okay,



sebenarnya tu semua angan-angan je laaaaaaahh. 





you knowww, keluarga belah mak aku, you knowwwww, tak pernah ada pelamin bagai pon kalau kahwin. maksudnya takdelah nak sanding-sanding. you knowwwwlaaah nenek aku tu haaaa, cerewet sikit bab-bab adat Melayu yang tak ikot ajaran agama ni. so bunbun, kau kalau kawen nanti jangan nak berangan ada pelamin *angguk-angguk geleng-geleng angguk-angguk paham*





lepas tu mak aku cakap, kalau aku kahwin nanti takde nak mintak hantaran tinggi-tinggi. so apa lagi? jangan lepaskan peluang ini, sila masuk meminang ß tolong abaikan ramai-ramai hagagagaga. silap silap haribulan bunga telur pon nanti kaler rainbow jugak sebab recycle amik dari orang lain punye majlis dulu-dulu hak hak hak. eh zaman sekarang orang pakai bunga telur lagi kan. eh yeke (?)




so I REALLY REALLY HAVE NOTHING IN MY MIND pasal dream wedding ni. hukhuk! eh helloww~ kalau dapat jumpa calon suami mithali pon aku dah cukup bersyukur. akad nikah terus balik masuk bilik MUAHAHAHAHAHAHA XD. gatal noks







okebai!




P/s: encik gemok belum balik lagi wuwuwuwuuuuu~







6 comments:

إبتسام فاهمة الدين said...

ah sudah budak ini... angan2nya bukan maen lagi ^_^ huhuhu

bunbun said...

@إبتسام فاهمة الدين


dah namenye angan2 kak fa. haha

kAyShaari said...

umangai~ guno galah? HAHA!

ohh retiss.. kenala lain dr yg lain kann..

:D

::نور فيلزاتي:: said...

@bunbuni jemput u ke majlis i pada tarikh sekian2. make sure dtg pakai white purple okeh! hahahaha. <-ni kalu kahwin ngan salah sorg ahli devotees. muahahaha! just kiddin nnti bunbun bagi penyepak cap ayam. haha

bunbun said...

@::نور فيلزاتي::


haha seb bek sedau. baru nak bagi penyepak cap ayam. hahahahaha











cane taw eh?

bunbun said...

@kAyShaari


haha paham takpeeeeeeee:P