Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, June 10, 2011

Day 10 – A photo of the item you last purchased [benda yang aku tak pernah terfikir pun nak beli] =.=”

First time aku beli wooooooooohhhh. Tetiba rasa macam boleh join gadis melayu pulak kan lepas baca majalah macam ni hikhikhik seriously aku bukan jenis yang suka baca majalah macam ni =.=






Isu JUN 2011. Tapi aku beli ni pon like one month ago pfffftttt dah berapa lama aku terperuk tak keluar keluar rumah sebenarnya? Ouhhh my celcom need to get a top-up! *tiba tiba*








Ahurmhurmmm, as you can see la kan, walaupun aku tak berapa baca, tapi bucu buku tu dah menampakkan macam benda tu sangat terbaca. Ni bukan sebab aku tak reti jaga buku okaaayy. Ni sebab aku selalu campak buku-buku atas katil and I was like sleeping the whole night dengan buku. =,= sebenarnya bukan buku je yang hadooo atas katil. Dulu cik rumet aku selalu cakap yang AKU ADA BUSUT ATAS KATIL AKU. Hahahh epic betul kisah ni ;P






Aku beli pon sebab ada phoojaan hatiku ni haaaaa ;D



Abang nazim Othman puipuipui =)












Oke tipu





aku beli sebab ada devotees je pon haaaaaaaaaaaaaa HAHAHAHAHA






So sebenarnya I was like sleeping the whole night dengan artis kesayangan aku agagagagaga=P





Ade macam agak tak senonoh tak?



Okebai!



6 comments:

::نور فيلزاتي:: said...

bun, right after bunbun tnjuk kat pija msa kat mjlis tu, lps blik trus ja pija beli. wakwak~

deeya said...

fuuuh ! memang sangat tak senonoh la kamu nie .. xpernah beli dara . haha !

cik bunbun said...

@::نور فيلزاتي::



hahaha pija memang!


ehh kita ni mmg betul2 gila devotees kan.HAHA



mane nak cari peminat macam kita ni lagi XD

cik bunbun said...

@deeya


siyeske tak senonoh?




wuwuwuwuwuwwuuuuuuu


HAHA

::نور فيلزاتي:: said...

@cik bunbun
kipas susah mati devotees la katakan. huahua~

cik bunbun said...

@::نور فيلزاتي::


ni bukan kipas susah mati dah. ni kipas tak mati mati hahaha