Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Wednesday, June 1, 2011

ART: some ideas for birthday card [versi cik bunbun] part I



yeaayy yeaaayy hari ni dah 1 jun puipuipui. entahlah kenapa tapi sampai bulan jun je ku gumbira gumbira bahahahaha. bulan jun ni kan hahaha sesuai la nak bagi kau orang idea untuk buat birthday card hahaha *eh aku dah bagi hint ni hahaaa jangan nak bebuat tak paham pulak ye puipui*



okay! firstly =D pop-up birthday card yang aku buat untuk cik nana. adela dalam dua bulan lepas masa belum graduate PASUM lagi. so this one adalah the first pop-up card yang aku buat sebenarnya so macam tak jadi sikit. ngeeee~






front page. sabaq naaa belum sampai part pop-up. ngehngeh.







belakang pulak =) cik nana nak tedybear besar sebenarnya untuk birthday dia tapi hahaha maks tak mampu maka aku cuma lukiskan tedibear kat belakang kad tu hahahaha dengan ucapan; sori beb gua tak mampu beli tedibear besar kessooobbbbb XD







hahaha okay dah sampai part pop-up yang tak berapa nak jadi =,=






kena bukak betul-betul baru dia pop-up pon betul betul puipuipui. eh comel kaaaaaaann. haha so the card actually wrote ; YOU ARE SWEET NINETEEN with 'nineteen' in the pop-up part =D




and this is a prank untuk cik nana yang tak save number aku dalam phone baru dia. so aku buat macam ni la kaaaaaan


kad cantik-cantik bungkus dalam plastik pasar malam




dan tampal dekat pintu bilik dia. =,=

of course la sebelum tu aku mesej dia dengan menyamar sebagai lelaki blablabla suruh orang paskan barang dekat pintu dia blablabla dan sepuluh kali aku suruh dia cek kat pintu blablabla sampai kali ke sepuluh baru aku tampal kat pintu dia. hahaaaaaa. sape suruh tak save nombor aku puipuipui =P





hahaha secondly, this one pulak untuk diberi kepada mereka yang kau orang tak boleh cakap banyak-banyak. hahaha maksud aku macam lelaki yang kau orang suka ke puipuipui and kalau cakap bebanyak nanti kantoi di situ yaaaa hahaaaa=D



versi penanda buku(s)




nama dirahsiakan yerp hahaha kalau terkantoi habes semua skandal-skandal aku datang serang dia puipuipui.



haha dan ianya adalah seekor kura-kura lagi sama macam model kura-kura dekat entry haritu sebab memang diinsipirasikan oleh orang yang sama hahahaha =,= teeeeeeeettttt!



sori gambar gegar



belakang pun tulis nombor je hahaha kalau kau orang dapat mende macam ni insyaAllah dari secret admirer la tu kaaaan bahahah.


dan kalau benda ni tak nak dijadikan sebagai bookmark, gantung dekat board macam atas tu pon booleeehhh =P






hahaha. be inspired dan selamat mencubaaa!





oke bubaaaaiii =)


4 comments:

syue said...

ok bunbun, buatkan untuk kite pulak! :D nakkkkk! hihihii

chemay said...

kreatif ah bunbun..
btw beday chemay 25 december..
kad jangan lupe eh..
hehehe
:P

cik bunbun said...

syue; haha wokeeehh. beday syue dah lepas pulak kan. uhuk uhukk

cik bunbun said...

chemay ; haha lambat lagi woaahhh!