Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, May 22, 2011

NASYID : Sekitar majlis pelancaran album devotees ‘BERJALAN TANPA HENTI’ (entry penghargaan dari pemenang)


Ah oke, entry bergambar yang bukan gambar dari kamera aku pon huahuaahuaaa ßpenjenayah siber yang pakar mencuri gambar orang lain ohoii sekian terima kasih XD




DISCLAIMER :

1. Aku takkan cerita pasal aturcara majlis ke apa ke sebab aku tak gheti tulis entry macam tu. Sah sah datang sana dalam keadaan separa sedar kuikuikui tetiba je majlis dah habis =.= kalau nak tahu perjalanan majlis sila ke blog Muhammad devotees =D



2. Wa dah mintak kebenaran incek locuss standi *tidak ketahuan nama sebenarnya* untuk letak gambar-gambar dari kamera dia di sini. Gambar-gambar ustarz photo oleh incek hasbi feelhoney pulak memang sah-sah wa curik. Gambar oleh saudari filzati pon wa curi jugak hahaha (sila lempang bunbun guna kaki bila kita jumpa lagi) “ohh filzati, bunbun nak taruk gamba kat sini voley?” agagagagagagaXD



3. Entry sekadar bagi korang basic idea je hahaha. Nak tengok gambar lebih lagi sila ke facebook devotees =D




4. Aku dah kata yang aku memang supertembam sekarang sejak jadi tukang masak ni. Maka sila elakkan komen seperti “woi gemok gila kaau” kalau taknak makan tapak kaki kucing aku bhahahaha XD




oke jom mula~ ehhe =)



photos from USTARZPHOTO =)










kek coklat terbaik=)

sejak awal lagi aku memang target kek dia. hahaha. tak pandang food laen okeh. terima kasih cik alia kitaaa sebab tak berapa makan sangat kek yang aku amek untuk dia. oh alhamdulillah masuk perut boroi sendiri huahuahuaaa =P









yang baju purple kat tengah tu = incek hasbi feelhoney aka photografer jemputan
kat sebelah dia = ahmad fedtri yahya merangkap pengacara majlis
yang baju biru comel-comel kat hujung tu = DJ Fir nasyidfm merangkap PA devotees =)


majlis tu seriously okeh lebih meriah sebab ada fedtri sebab cara dia mengacara pon sempoi je sambil diselitkan dengan lawak-lawak sopan. oh oke, nak kawen nanti mesti jemput dia jadi pengacara majlis aku huhahuhahuhaa. *nak kawen pon kene ada pengacara ke?* erk



gambar ni cantik tapi model dia je kurang cantik huguguguu oh yeaaahhh (maafkan saya sebab tak sempat diet sebelum datang kesobkesobkesobhuhuhuukesssoooobbb *sedih*)



syauqi kesayangan cik ehem-ehem yang suka menyakat aku =.= ohh takpe takpeee itu tandanya sayang peminat hagagaga*perasan*







adi akmal kesayangan semua orang =)






halim kesayangan cik rumet aku dulu. kesayangan cik alia juga. kesayangan aku jugak haha suka lagu message undelivered =)








muhammad kesayangan aku sorang semua orang juga=)





cik bunbun kesayangan kucing-kucing hahaha naseb baek kucing tak reti baca blog kalau tak mesti diorang ramai-ramai haktuihh dekat aku kakakakahh XD tembam gila okehh huguguguguu.




suka gambar ni walaupun candid je=) i can say that sebab muka aku dicapture dengan cukup baik sekali hahahaha terima kasih Malaysia! *tiba-tiba*




kesimpulan : aku suka kot gambar dari USTARZPHOTO. oke mak, kita guna khidmat photographer ni untuk majlis kawen nanti hikhikhik *muntah berdarah*


contact no:
ust madie: 0194828807
ust bie: 0132042659
*pre-wedding
*wedding
*convocation ceremony
*outdoor photoshoot
*design location: around KL-Selangor


(copy and paste dari facebook ustarzphoto huhahuhahuhahaha)




photos from incek LOCUSS STANDI =)

para bidadari ehh para AJK yang mesra mesri mesru. thank you for the great hospitality=). haha betul ke taak vocab aku guna ni? almaklumlaaaah vocab aku cuma saiz kamus poket je adela dalam 1GB kuangkuangkuang XD





ketika ditemuramah tv Al-Hijrah.


eh rumah kau orang dapat tak siaran tv ni? penat aku search channel ni kot. uhukhukkk. saya nak tengok berita tv Al-Hijrah sebab saya suka penyampai berita dia uhuk uhukkkk! *sedih*





incek locuss standi bersama devotees. ehh comel la saya suka la awak ada hobi macam ni pulak hikhikhik =P


gimik pelancaran menggunakan ipad. fuyoohhh fuyoohhhhh halim punya ipad fuyooohhh *obvious sangat ke macam perempuan mata dutian? nak yang setok kaya-kaya je huuahua*




upacara memotong kek=)













the food : simple dan sedap =)




karipap popia fruit tart roti jala. nice, sesuai dengan majlis yang diadakan pada waktu petang *motif = lepas ni sila buat contest bagi bunbun menang lagi atau dengan kata lainnya jemputlah saya lagi hoyeah hoyeaaahh*




kesimpulan : oke mak, nak kawen nanti kita panggil dia jugak. mungkin boleh dapat harga kawan-kawan hikhikhikkk *waklu bunbun*



photos from
FILZATI ZULKEPLI =)



filzati ni one the pemenang jugak. kenal sebelum contest lagi sebab dia add aku dekat facebook. 1 mutual fren je masa tu. memang tabikla sama dia sebab datang dari perlis okeehhh untuk jumpa devotees huihuihui



cd devotees. release year: 2008. hadiah dari muhammad devotees. hahaha gambar ni pon nak curik *kemalasan mengapload gambar dari kamera sendiri =.=*




sebenarnya aku nak beli album ni sebab nak lengkapkan koleksi devotees aku but then bila diorang nampak aku nak beli, mereka pon serbu jugak tapi mintak free. hahaha okelah tuuu aku pon dapat free jugak kuikuikui (sumpah kitorang tak buat konspirasi nak mintak free okeh XD)




pop-up congratulation card yang aku buat untuk devotees. maka wajiblah tandatangan aku paling besar sekali ohyeah ohyeahh *keji*





pemenang-pemenang lain pon join sign sekali. seronok dapat kenal diorang. hehehe sempoi laah korang! =D





devotees pon macam eksaited je sebab dapat kad yang didalamnya boleh berdiri bila dibuka ni huahuahuaa. GREAT SUCCESS! =)



kredit kepada cik amoi yang teman aku khatamkan cara-cara nak buat kad ni dekat MPH suatu ketika dulu yelaahh tak mampu nak beli buku tu maka duduk situ baca buku dari kulit ke kulit. heheeee =D




ustaz azhar dari Ez Qurban selaku penaja=)



best kot ustaz ni. sporting gila. dia yang suruh devotees duduk dekat meja kitorang. secara jujurnya, aku TAK TERUJA SANGAT haha sebab dah jumpa devotees lima kali sebelum ni. tapi cik filzati dan lain-lain eksaited kot hehehe maka aku layankan ajelah. *berlagak hakceehhh=P*




halim buat sesi temuduga calon isteri pulak masa duduk kat meja kitorang. hahahahadoii. oh nakal la you ni hikhikhik =P



DJ Fir yang sempoi jugaaaa=)





artis-artis nasyid yang turut hadir. shah inteam=)



incek locuss standi dan hasbi feelhoney yang makan dimeja belakang kitorang. alalala kesian ye kena tangkap gamba ye ala lapar yeeee *cepat lempang aku huahua =P*









syauqi carik cik ehem-ehem kat belakang ahak ahak=P (guraugurau silajangansamansaya)


dari kini :
ilyani (tua setahun dari aku sebenarnya tapi boleh kamceng =D)
atikah (muda setahun. dia panggel aku kak bunbun kak bunbun haha comel je=D)
filzati (sebaya je kitaaa hikhik=D)




p/s: entah bila boleh jumpa lagi :')



---------------------


atikah menangis sebab adi duduk belakang dia. filzati pulak tido hahaha. oke no one to blame. banyak gila kut kamera kat depan tu tak tahu nak pandang mana satu. maka yang ada hanya gambar macam ni. uhukhukkk




secara keseluruhannya, aku gembira dapat peluang pergi ke majlis ni tambahan mereka sangat mesra peminat okeh.





sebarang bantahan atau rasa cemburu sila kemukakan di ruangan komen hahaha=D



oke bubaaaaaiii =)




p/s: oke nah ada entry dari munsyeed{dot}com sempena majlis ni jugak. klik sini =)



8 comments:

::نور فيلزاتي:: said...

ooo curik ye BunBun? hahahaha. takpe2, kenangan manis tu. :)

deeja ajeez said...

huwaaa seronoknye jumpe devotees.ahah :)

kak fa said...

"halim kesayangan cik rumet aku dulu".. ahaa.. mane ade akk _ _ _ _ _ _ dia.. x pernah kata pon.. aish.. hehe..

Introduction said...

thanks cik bunbun buat entry yg best.haha

cik bunbun said...

filzati : ehh tamau lempang guna kaki ke?kikikiki =P

cik bunbun said...

deeja : seronok seronok. this better be the lest kot sebelum dorang pengsan jumpe bunbun je. hahahadoi =.=

cik bunbun said...

kak fa; kak fa sapee?? kak fa ke cik rumet aku dulu tu?? wakakakaka XD

cik bunbun said...

introduction: haha thnx sudi membaca ^^