Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, May 15, 2011

NASYID : Maka saya lah pemenangnyaaaa! Tahniah cik bunbun bhahaha [Peraduan Devotees Berjalan Tanpa Henti]

Hao liaoo laaahh dah lah anta penyertaan last minit gegila tinggal berapa minit je nak tutup. Tetiba menang jugak. Aku keliru yer, memang tak banyak penyertaan ke atau memang slogan yang aku tulis tu memang best?



Terima kasih diucapkan kepada cik alia kitaaa yang berkolaborasi dengan jayanya bersama cik bunbun untuk menjawab lima soalan kekacang kekacang dan menaip slogan bersama-sama. Haha sebenarnya cik alia kitaaa tu jawab soalan dan aku yang buat slogan. Hikhikhikk. Aii sukaa =D





Lepas dah menang tu, baru terfikir; hadiahnya apa? (dah tahu tapi saja buat-buat tak tahuuuu)






Oh yeaaahh jemputan ke majlis pelancaran. Hahahaha tapi kaaaaaaannn. Kat mana restoran puteri tu haha adoyaaai =.=



mari kita tanya yang pakar! =D



Waktu-waktu macam nilah google map ni berguna. Hakhakk. Boleh juga digunakan untuk membajet tambang teksi dan sebagainya.


Hmmm tapi kaaann tapi kaaann,


Pelancaran tu bila?

Malam ke pagi ke petang ke tengahari ke?

Boleh bawak pakwe taakk?

Dress code apa??



Sebenarnya kann;


CIK BUNBUN ß menyertai tanpa tahu apa-apa.

CIK BUNBUN ßmemang tak tahu apa-apa

CIK BUNBUNß terlalu fanatik sampai macam ni sekali



Hakdussshh! Apa-apa pun, I’m looking forward for the opportunity to meet devotees again. Dan terima kasih bebanyak sudi memilih saya sebagai pemenang. Kesob kesobb :’) *terharu*




Hahaha bubaaaii =D



p/s : ada tak siapa-siapa nak bagi pinjam DSLR seketol? hukhuk =.=

4 comments:

ENCIK TIKUS said...

aku tak paham dan kenapa aku tidak tahu menahu pasal contest ni ? - -"

cik bunbun said...

ko memang tak pahammm. sebab ko tak minat nasyid kehkehkehhh. pftttt

Adell said...

patutla masa kite nampak dk fb page devotees tu mcm kenal jer nama faherah hidayah..pastu pkr, tak kot.. org len kot. but it is u! hehe. i like their songs too.

cik bunbun said...

hehehh, kak adell. yepsss that's me. THE WINNER. weuuhuuuuu~