Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, May 21, 2011

NASYID: Majlis pelancaran album devotees – BERJALAN TANPA HENTI [teaser]

Semalam, pada tarikh 20 Mei 2011 telah berlangsung majlis pelancaran untuk album terbaru devotees di samping sambutan ulangtahun keenam kumpulan tersebut.



Ecehhhh. Ada bakat tulis skema-skema lepas ni boleh kerja dengan harian metro. Hahahahakk. *waklu bunbun* haha padahal satu ayat je pon. =.=




Devotees di majlis pelancaran semalam.

Photo by incek locuss standi *bukan nama sebenar*=)




Alhamdulillah selesai pon majlis semalam. Terima kasih devotees kerana menjemput bunbun dan empat orang pemenang yang lainnya untuk memeriahkan majlis haha padahal duk belakang tulung habiskan makanan je huakakakaka. Dan tak dilupa juga cik alia kitaaa yang berjaya melakonkan watak bodyguard aku semalam. Good job beb!


p/s: al-fatihah juga untuk maksu cik alia yang telah pulang ke rahmatullah semalam.. takziah dear




actually aku nak tunggu mereka-mereka ni upload gambar-gambar semalam baru boleh ceciter sikit kaaaann. Almaklumlaaaahh kamera saya tak layak berada di sana semalam hahaha. Adoi *kalah dengan abang-abang kameraman badan sasa* banyak gila kot media semalam. Galaksi, melodi, diva, tv al-hijrah tah ape tah lagi manela aku nak tahu mereka bukan interview aku pon kaaan kesobkesobkesobb.




Azam minggu ini : duduk depan tv doplohpat jam manatahuadamukatembamakuterselit-selitsikit. Muehehehehehe =D





Hari ni kind of busy sikit buat research pasal course yang bakal diambil. Pembetulan sikit: Course(s) sebenarnya sebab aku memang takdak cita-cita maka saya buat research untuk setiap course. Hukhuk. Apa nak jadi dengan kau ni bunbun huhuhuu!




Amek applied geology macam best jugak kaaann. Mak aku kata, duduk tengah laut cari minyak. Aku tambah, TAK PAYAH KAWEN. Haha sesuai sangatlaaa tu kan dengan aku. Ehh tapi kalau jumpa tuan putera ke kat tengah laut tu nak jugak kawen kaaan eh ehhh =P Ahh entahlaaahh. Kalau aku kata dekat mak aku aku nak jadi penulis lirik dan songwriter mesti mak aku pengsan kan? Ahak ahakk.



Ada lagi lima hari untuk isi UPU sempat lagi buat istikharah ke kannn. Ufufufuu. doa-doakan la sekali yer. bagi tips ke ape ke kaaaann. dapat gak pahala. huahuaa.




Oke bubaaaaiii =)





p/s : Bagi mereka-mereka yang request entry resipi ayam mustard dengan sos mangga dan juga entry devotees part III hari tu sila bawak bersabar ye=)




No comments: