Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, May 31, 2011

Day 3 – Your idea of the perfect first date. [wajib dengan LUKE MABLY pujaan hati] =D

Perfect first date… ahurmhurmhurm. Kenapa soalannya makin susah ni. Aku tak retila bab berangan berangan ni hakhakhak ßpenipuan yang tak dapat dimaafkan.Tapi kan tibatiba aku teringat entry yang aku tulis pasal aku pergi dating dulu dalam setahun yang lalu. Tapi aku pergi dating tu pon bukan dengan orang istimewa pon kaaannn teeeeett! XD


Okay. Okay!

Nak berangan untuk perfect first date ni haruslah ada calonnya dulu kan hikhikhik
*dahmasukmodegedikdahakuni*


CALONNYA . . .



Wajiblah sweet macam LUKE MABLY ahak ahakk =D



Dan haruslah pandai menari =D ahak ahak (supaya aku boleh masuk sehati berdansa dengan dia lepas kawen nanti wakakakaka tinggi cita-cita)




Dan haruslah pandai membisik kata cinta juggeeeeeeeewwww =D



Ahahahaha tipu-tipu belaka sungguh. Sebenarnya perfect first date tak perlu dengan jejaka seperti luke mably pon takpe. Sebab kan sebab kan sebab kaaaaan. . .





You know, bila lelaki bersama dengan perempuan yang ditakdirkan dengan dia, for simply dia akan jadi the most perfect man untuk that woman. Sebab tu lah kadang-kadang lelaki yang ada awek ni somehow dia jadi semakin hot dari sebelum dia couple sebab dia akan nampak dependable. Feewittt. Dah keluar dah falsampah aku. (ini bukan untuk menggalakkan orang couple okeh)





So the perfect first date aku, haruslah dengan lelaki yang mencintaiku setulus hatinya. Eceeeehhh. Sebab I believe yang masa tu, semuanya akan jadi perfect. Tak payah lilin lilin sambil makan sebab aku tak suka makan gelap-gelap hahaha boleh tak alasan macam tu. Tapi bunga ros wajib bagi sembilanpuluhsembilan kuntum *demand* hahaa




Tapi yang paling penting, the perfect first date cukuplaaaaahh dengan dia sahajaaaaa =D Dan for me, the perfect first date biarlah dengan lelaki bernama suami. Ala ala so sweet sweet aku ni hahahahakk. Jeles dengan mereka yang kawen sebab cinta tapi I prefer kawen sebab cinta tapi bercinta cuma lepas kawen.



Bweheheheeehhh. Ni lah kalau aku dah masuk mood berangan puipuipui. Padan muka kau orang *sila muntah berdarah*




Cinta seorang suami itu adalah ‘TANGGUNGJAWAB’
Dan cinta seorang isteri itu adalah ‘KESETIAAN’





Oke bubaaaaaii =)


p/s : pictures of luke mably in the prince and me (2004)









8 comments:

PEAH said...

wah3 berfalsafah dya

Enchaoz said...

perempuan mmg setia.. tp lelaki neh susah sket.. tp betul.. most guys are responsible........... :)

deeya said...

first date nak dngan suami ! taknak lah kapel2 .. bukan besh pun . huhu ~

cik azeya said...

saye nak orang yang sayang saye je. itu sudah cukup. ^^

cik bunbun said...

PEAH : haha besa la tueeeeeeeeeeeee XD

cik bunbun said...

enchaoz; haha most guy ye cik ecah =P

cik bunbun said...

deeya ; betul tu betul tu =D

cik bunbun said...

cik azeya; indahnya dunia kalau semua orang piki cam tu kan. hahah