Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, March 27, 2011

dapatkan CD NASYEED SEMESTA dari bunbun sementara stok masih ada! hohoho *album pertama saya* [promo]

ehh ehhh saya dah jadi artis recordingkah sekarang? EHH EHHH doubletripleEHHH??? hahaha perahsan beghuk (sila baca beruk) punya bunbun. hukhukk. aku ni tukang jual je aka ejen tak rasmilah kan. huhuhu.



konon-kononlah nak promot dekat belog kan kan kann. risau promot tak mendapat sambutan je sebab alaaahh you know lahh. selalu kalau muka baik-baik ni, kita ingat dia suka dengar lagu nasyid tapi tuptup haaaahh dia suka lagu danggut senggol-senggolan. kalau muka rock metal tetengok dia suka lagu leleh leleh. haaaa camne nak promot kalau muka reader blog ni sume baek -baek ni haaaa ada ke yang minat dengar nasyid ni? ekekeke ^_^ (silafahambahawainiadalahayatbodekmakasilabeli hahahaha teeeeeettttttt)






dunia aku sekarang ni revolve around dunia nasyid je. atau to be exact, nasyid indie. aku pon tidak tahu ape definition nasyid indie ni tapi dari apa yang aku faham nasyid indie ni lebih kurang macam penyanyi yang indie laa haahaha faham taaaakkk oh oke sila abaikan. salah tulis definition karang kena terajang jepun dengan abang aku. tak pon kena potong markah lab report kimia oleh encik demonstrator. hegegegege. (mampos)




sedikit sebanyak latar belakang album ni :



dah nama pun koleksi nasyid indie kan, maka semua artis yang merakamkan album dalam ni semua adelah indie indie belaka (ayat macam keling). menampilkan kumpulan seperti UNIVOICE *ehemheeemmm* READ-ONE, HILWAN, FEELHONEY, ELHAMZ, R-IF, FINE, BYTIEY dan tidak kurang juga munsyid solo seperti RAHMAT, RXEME, CHE AN *ehemmmheemm* dan juga ZULHILMI yang berganding dengan halim devotees :)



mostly artis dalam album ni orang-orang yang aku kenal tapi cuma diorang yang tak kenal aku lah kaaaann agaagagagagaga *oh sedih*


gambar credit to facebook hasbi FEELHONEY.
(gambar curik tapi letak watermark kahkahkah)


dari kiri : yang hujung muka poyo tu CHE AN ataw nama manjanya encik demo (singkatan bagi demonstator) tapi dia tak bagi aku panggil dia che an sebab aku student dia. maka saya selalu kena marah == wuwuwuwuwuu. yang comel-comel tu ELTY dari kumpulan Elhamz. haritu aku sempat pengsan sekejap lepas dia add aku dekat facebook hahahahaaha. yang tembam tu budak gemok aka abang aku laaaa tu dari kumpulan Univoice. yang hencem tu hasbi dari kumpulan Feelhoney*stetmen supaya dikejar dengan parang oleh peminat hasbi haha* yang baju belang-belang tu takkan tak kenal HALIM Devotees. dan yang baju putih tu aku tak kenal hahaha sori jom naek lori tapi aku rase tu univoice jugak. ^^



perenggan kat atas ni takde motif. kau orang anggap jela macam caption. hahaha.




latar belakang album sudah, usha penyanyi-penyanyi nasyid yang comel-comel pon sudah. sekarang kita dengar preview pula :)




first time aku dengar preview ni, makin tak sabar nak dapatkan cd ni. semua sedap-sedap. selalu kalau orang cakap pasal nasyid ni, balek-balek raihan rabbani raihan rabbani. kalau yang lebih exposure tu ade la jugak inteam unic inteam unic. tak pon saujana, mirwana. alaahh yelahh saujana tu dulu kan group SHAHIR AF. mirwana pulak group FAIZAL TAHIR kan kaaan kaaaaann. shehhhhh (sila baca ceh gaya pelat)



haha bukan memperlekehkan mereka yang dah veteren tapi mengajak anda semua dengar yang baru pulaaaa. tehehehehe. (menjadi tak entry promo aku ni? haha)



so ada siapa-siapa nak beli? harga asal RM24.90 tapi kalau beli dengan aku insyaAllah dapat 10% hingga 15% diskaun. berapa harga lepas diskaun?? haaaaa picit sendiri kalkulator jangan nak harapkan aku je. *tiba-tiba* =D penghantaran melalui pos juga disediakan.



sebarang pertanyaan dan pemesanan boleh PM facebook bunbun =)




sekian :)





p/s : banyak entry tertangguh. papepon doakan bunbun buat yang terbaik untuk final exam yang akan bermula pada 5 April nanti =)


7 comments:

Zqah Ismail said...

dah lama tak dengar lagu nasyid melayu .. huhu .. dengar yg nie mcm best jea

cik bunbun said...

best-best. bunbun pon dah dengar dah. (ini bukan tipu sebab my abang punye album okeh)^^

NuR said...

nakk! hehee

ELHAMZ (Elty & Hamzah) said...

hahaha..nak pengsan pula daaa...heheh..xda apa2 lah..heheh

ELHAMZ (Elty & Hamzah) said...

nak pengsan??hahaha..xda apa lah fahera..heheh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
kena beli dengar dalam kereta best

nur aminalia said...

bun, can't help with myself from reading dis over n over again.. da bace seploh kali pun still tergelak2 lagi... huhuhuuhhu