Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, February 7, 2011

cik bunbun dalam liputan tiga akhbar di Malaysia! terima kasih Utusan! terima kasih Kosmo! terima kasih NST! dan sesi bergambar bersama blog reader;)

yehaaaa dah boleh lawan hanis zalikha dah ni siap keluar tiga paper sekali dalam masa sehari. sape ade beli tiga paper ni yang bertarikh 24 januari, sila cari muka bunbun yang comel huakakakakaka. waklu jelah bebeh. setakat keluar paper gamba cenonet, takde interbiu takde photoshoot, nama pon tak keluar hahaha sekadar nampak muka kalau guna stetoskop eh ehh teleskop. hahahaahhaahahahaha. layan jelah.





ado nampak muka akuuuuu? nan adoooo hahahahaha. konon masuk paper kosmo!== pfftt



ni pulak keratan utusan ;)


dan terima kasih juga NST! :D kerana muka gua tak masuk depan-depan lalala.




dato' nasir safar jugak yang double triple feymes sebab nama dia je yang terpampang walaupun dia cuma tukang rasmi. haha ohh dato' jangan saman saya tak mengumpat dato' dekat belog ni ekekeke.



ni pulak one of my belog reader. liyana farhah sayangku;) haha amek ko nama betul tu aku letak


she really make me feel special somehow dalam dunia blogging ni. i don't really knew her and she reads my blog. so bila jumpa aku depan-depan dia kata yang aku ni blogger femes sedangkan aku tak kenal dia. bahah *kembang doplohpat inci* sory dear bunbun tak kenal and i'm not even feymes^^ tapi dengan sokongan orang macam liyana ni lah yang buat blog ni hidup. ecececehh ucapan dapat anugerah oscar bahahaha



p/s: tak taw dia ade belog ke tak sebab shaye tak habes lagi stalk fesbuk dia. kalau ade belog nanti shaye tempek sini oke hikhik. manolaaah tawu ade yang nak masuk line ke agaagagagaXD



so basically, shaye, cik bunbun mereng kepala teleng, bersama 149 orang penghuni kolej yang lain, dengan rasminya telah mencipta rekod malaysia book of record mencipta logo 1 malaysia yang terbesar menggunakan straw hikhikhik. so, budak-budak tadika, pergi buat logo guna benda laen; jangan guna straw. siapa pecahkan rekod ni aku paaaaaaaaaaaaaaannggg dia! haha



layan gambar berterabur jelah ye =)

geng cucuk straw cik adik manis tingkat 9. hahahahanamagengtakbulehbelah


cik bunbun dan jiran-jiran bilik bersama RIANG Ria yang taktawu duduk bilik mana. aku memang fail bab-bab taruk caption ni ==


now you know kenapa muka aku tak masuk paper pommmm. sebab aku duduk hujung-hujung dekat bucu. gua cuak tengok abang cameraman bawak camera besar besar uhukkhukk. *waklu*


haha suka gambar ini sebab ade gamba aku dengan bro syafiq syawal. bahahahahahaha. setakat tangkap gambar dia duduk depan aku berdiri baek tak payah :P



sengsara tak tengok mende alah ni. nampak macam cantik konon konon padahal nak cucuk straw tu atas polyform berlubang ibu jari gua tsk tskkk T__T itu polyform manyak keras wooo. dah la kena buat lubang guna pen kilometrico. haha ape jadahh sejadah ==


I LOOK DAMN BAD BILA SENYUM NAMPAK GIGI. sekianterimakasih==


geng adik manis again. teheeeheeeheee XD heeeheeeheeeeheeeheeeheeeheeeheeeeeeeeeesomeplisstopmeheeee

see the bukti yang ibu jari boleh berlubang. haha. one of my friend, mia, kata yang even dia letak plaster pon plaster tu boleh koyak. seram tak seram wa cakap luu haaa ni yang nak saman encik pengarah projek ni dahla tak bagi insurans nyawa bahaha.



owhh i like this picture for the same reason hahahahaha *gatal mak nokksss* takde reason kenapa aku suka syafiq syawal tu. bak kata orang tua-tua saja suka suka hahaha. ade one picture tu aku posing buat penumbuk atas kepala syafiq syawal tu. tapi tak tawu senep pakai kamera siapa ==

we really baring atas straw tu okayyhh. nampak macam seronok la konon sekali dah landing baru tawu keras rupanya. siap berdarah-darah tangan kena cucuk dengan straw. balasan sebab cucuk straw, kene cucuk balik. bahah.


kalau kau orang perasan ade orang angkat ketiak dekat belakang tu. ==




cantek kan cantek kan hahaha siapa cakap cantek bak sini doplohsen. nak guna untuk mesin basuh. haha.


weh malu wehh kalau bakal mak mertua tengok gamba ni wehh jatuh tergolekgolek saham aku wehh haha tapi nak jugak aplod kat sini lalalalalalalala XD




cik nana imitating dato' nasir sapar in merasmikan the ceremony. tolong somebody bagitawu what is merasmikan in english? hahahahahahahahaha gila kau bunbun==


tenkiu guys! sebab sama-sama cucuk straw hari tu. stetmen poyo. padahal sebenarnya; tenkiu guys sebab daftarkan nama aku sekali sebab aku pon tak sedar bila aku daftar tawu tawu kene cucuk sekali bahahah.


hasil titik peluh. nilah satu-satunya aktiviti kat pasum yang aku rasa berbaloi jugak kalau tolak masa-masa lepak dekat gsc midvalley, tolak masa-masa bagi makan ikan dekat tasik, tolak masa-masa usha mamat jambu dalam dku ehheh kantoi. this one is better than those =)



satu lagi entry tak berinformasi dari bunbun.


sekian ;)

7 comments:

Enchaoz said...

fuyoooo masuk paper arr hehehhehehe

zety said...

knpe tak gune sarung tangan..

cik bunbun said...

cik ecah ; hahahaha hebat kan ^__^ weeeeeeeeeeeeeeeeeeee

cik bunbun said...

zety; ahaaa tak terfikir pulak ^_^"

Encik Tikus said...

aiceh~ aku nak jugakkkkkkkkkkkkk

Aida Effarina said...

waa cantik laa logo tu. congrats cik bunbun sbb get involved! =)

CIDUT CIPUT said...

ehh cop cop..ade fada kan? fatin dahiyah..huhuuu~