Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Wednesday, November 24, 2010

Cik bunbun dan cik nana BERDATING di genting highland. *entry bergambar*

Harharhar. Kalau cik nana tawu aku guna word BERDATING tu mesti aku kena kejar dengan penyapu nanti hahahahak. Ohkayy get ready for this ENTRY BASI. Benda buat masa cuti lepas habis cuti baru nak cerita ==




Sebelum tu kenalkan watak utama entry ni dulu.






Cik nana. Hahahahahaha. Abaikan bear tu yek. Umur dah lapanbelas masih suka bawak bear ke hulu ke hilir hahahaXD



Cik nana dan bunbun memang selalu berkepit (kiranya macam kawan rapat bunbun dekat pasum la) sehingga kami ditohmah sebegini rupa.



KAU ORANG NI RUMET KE?


Tak pon macam ni


KAU ORANG NI SEKOLAH SAMA KE DULU?


Naseb baek takde yang tanya macam ni




KAU ORANG NI ADA APAPE KE?




Haippppp!! Aku hempuk sekor sekor karang. Berani yer berkelakuan sumbang terhadap cik bunbun XDD hahaha! No no no kami bukan rumet bukan satu sekolah dan tiada hubungan luar tabi’I juga ye kakakakah.


Disebabkan ni entry bergambar, so better jangan merapu kerapu berpanjang kacang panjang hakhak.





As you all see. Gambar dalam bas :) . dah nama pon pergi lawatan under sekolah maka wajiblah menaiki bas. Ekekekeke.



Ni pulak dekat ladang strawberi. Tapi takde gambar strawberi Hahahahaha. Fokus utama gambar ni adelah bunga kaler putih kat atas nun dan bukannye jerawat kat muka aku. Sekian harap maklong.



Ni pon dekat ladang strawberi. Tapi yang kat belakang tu cendawan dan bukannya strawberi. Bagi pelajar sains hayat yang poyo macam cik bunbun dan cik nana ni maka haruslah memanggilnya sebagai BASIDIOMYCOTA. Kahkahkahh. Tak sia-sia dr majid mengajau biologi hahahakk.



Seterusnya kami menaiki shuttle bus untuk naik ke puncak disebabkan cable car tidak beroperasi. (faham-faham jerlah puncak mane yer)




Ni pulak gambau sebaik sahaja turun dari bas. gambar background rail roller coaster pon jadilah harharhar. Oh kempunan nak naek LOLler coaster T__T


*walaupun lighting tak best tapi tetap tepek kat sini. Haihh sebab aku perasan comella takkan tak paham kot. Wakakakakaka XD*




Ini pula bersama benny si monyet mascot genting highland. Walaupon gambar ni macam ada something wrong yang aku pon tak tawu tang mane yang wrong tapi aku suka jugak sebab ada tiga ekor monyet dalam gambar termasuklah yang lahir pada tahun monyet. XD




As you all see. Kabus tebal kat belakang tu. Hujan lebat dan semua aktiviti outdoor dihentikan. Uh ohh. Nak naek solerooooooooooooo!! Sobsobb T__T haha. So ni jelah kerja kitorang. FOTOGEDIK all the time. huahuaaaa. padan muka aku tak dapat naek solero. padan muka kau orang kena tengok muka aku je dalam entry ni. XD




Ni pulak kat dalam bas London yang double decker tu. Muka pucat tapi ayu gila kan muka aku. KAN KAN KAN. Hahahahahakkktuiihh. XD





No comment ==





Seterusnya, ini gamba dalam snow world. Tapi takde salji. Hahahaha. Hokay hokay tadi ladang strawberi takde gamba strawberi. Sekarang takde salji pulak. Pfffttt.




Nak salji kan? Hahhh! Tataplah salji puas-puas sebab tu muka aku dalam gamba memang tak nampak. Nak bagi tatap salji je KAH KAH KAH.




Cik bunbun di atas escalator pula. Hahaha. Kan aku dah kata kerja kat sini cuma fotogedik je. Yang kaler pink tu jangan tanya apa benda. Cik bunbun dah lapanbelas tahun tidak mungkin membawa patung kuda laut kehulu kehilir XD





Hoyeaaahh. Kan aku dah kata, kitorang takde apape hubungan istimewa HAK HAK HAK XD. Hmmm gambar ini sangat mencurigakan… bukankah?




Akhir kata, terimalah senyuman ubat gigi mukmin dari cik bunbun dan cik nana.



P/s: kau orang patut bersyukur bahawa gambar-gambar ni telah dicasting sebelum berjaya layak. Agagagaga :D kalau tak entry ni memang mencecah lantai jawabnye. (aku memang fail bab bab memilih gambar. Yang ade ni sume gambar merapu)



Sekian:)

10 comments:

NuR said...

waahhh..jelez!jelez! jelez! sebab tade sape nak bwk aku g jenjalan.. sobssobs T_T

ladang stobeli takde stobeli..hahax.. nmpak sgt amik gmba sndiri lg pnting dr segalenye xD

hiro said...

best oh..cuti sakan ye!

shazika said...

best kan gi genting..
haritu shazika g ngn kawan2
best :)

ImanAzlan said...

hahahaha nice one :D

maiMOONyet said...

jealous! lama gila kot tak pergi enjoy dkat genting highland T____T

syahira ariff said...

bunbun
cantikla ang pakai selendang
post kat syaira selendang malaysia satu weii
kat sini takde selendang cantek2
T__________T

cik bunbun said...

nur; len kali aku bawak kaw ehh. haha

cik bunbun said...

hiro, shazika, iman;

HAHA. memang best!!

cik bunbun said...

mai; haha jeleslah lagi. bunbun suka tgok mai jeles. huahuaaa XD

cik bunbun said...

syahira;

boleh je. ahaha. tapi pos balek sini jubah arab sepasang. boleh ?? :P