Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, November 27, 2010

Best sangat ke cium-cium mulut ni? CIUM SANA CIUM SINI. Ergghhhhhh jeles betul! Aku nak cium cium jugak! *entry gedik terlampau*

Hai nama saya bunbun.


Give me five babehh! Errkk. Okay maybe just four. ==


Senaman muka dulu. Dah lama tak berwebcam nih.



Ohkaayyy! Ape kita nak buat tadi?



Oh ye! Memperkenalkan…. jeng jeng jeng *time ni ade lagu intro otromen*



Mr cookie monster!!



Dan mamee monster (yang kat blakang tu okeh :P muka penuh affection oh lalala XD)



“weh apsal kau taknak pandang camera?”



“pandanglah . Bukan susah. Cuba buat bibir seksi Angelina coli macam mamee buat ni”


*you can see that cookie is looking into the screen :D*


Yey! He’s looking! :D tektik bibir Angelina coli berjaya walaupun cuma bibir tiruan!


Sama kan muka kitorang. Di mana tumpah kuah spaghetti kalau bukan di atas spaghetti. Erk. Means that aku kuah spaghetti, cookie pulak spaghetti == HAHAHA!



you may kiss the spaghetti groom :D



Muka teransang. KAH KAH KAH!



“do you want to kiss your bride?”



Soooooo suhweeeet hahahaha.



Yes. I said that you are sweet. Can you stop now?



Oh yes. You do love me that much. Ohh terharunyaaaaa cookie! Padahal aku pakse dia cium tu hahahahaXD



Lepas tu buat muka gembira lepas berjaya paksa seekor babi comel yang tak tahu apa-apa untuk cium pipi sendiri. Hoyeaaaah!




“say bubbye to blog readers, Mr. cookie :D”


Bye! Bye! Bye! *buat intonasi masa ending cerita shin chan ohkeyy*




p/s : Yeahh. Aku tawu. Entry gedik. Fufufufufuuu. XD.

p/s 2 : Heading back to home. Maksudnya cookie tinggal dekat kolej dan bunbun balek rumah nak jumpa pakwe dua hekor tu pulak. Haha dasar playgirl!



Sekian ;)

13 comments:

ANATI SOKI said...

eh! comel!!!

MiSs aNySs said...

comel lah u! meh sni nk cium! XD

n i k l i s a said...

ululu. comel nye due2 ni. hehehe

ImanAzlan said...

hahaha nice one :D

ReEnApPLe said...

comel la mr cookie tue... huhuhuhu. cam nak bela sekor je... huhu. p skang x boley lagi... x dibenarkan..huk3.. jaga leklok yerk... huhuhu

izyani_azahari said...

comel je entri ni. :P

♥ shiMawar ♥ said...

wa..dh ade kekasih baru rupanye ek..comey2..ciom pun takde dosa..haha.. :)

Enchaoz said...

eipp chubby~~ cubit nak?? hehehe gigit ke... :P

Arabella said...

comel.

AISHA SAAD said...

tah bilaa aku nak berani dgn menatang mcm nih. hahaha!
geli yaww, berbulu...

jaytea abdul said...

ini bukan gedik tapi sangat comel! :D

cik bunbun said...

terima kasih semua kerana menyokong hubungan kami! HAHAHAHAHAHAHA XD

cik bunbun said...

aisha saad : rugi taw kalau geli :P