Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, October 18, 2010

terkini : hahaha macam berita terkini kononnya padahal cuma cik bunbun sebagai subjek utama yehaaaww :D *entry bergambar*

hari ini hari isnin;
saya memang comel.


oke selesai pantun dua kerat hahahahak!




yehaaaaaaaaaaaaaaaa aku dah kuruuuuus. haha gambar ni menipu okeh. part mane tah ade optical illusion kat sini. kihkih


tapi currently bunbun memang on extreme diet KAHKAHKAH. hadoi. seminggu sekali je jumpa nasik, hari-hari makan roti, oat dan minuman berfiber je. oke mungkin boleh kira sekali karot susu yang wajib minum setiap hari tu ==


bilik tingkat sembilan pon hari-hari wajib jejak tangga. turun naek tangga tu sampai pengsan hahaha. ni memang betul nak kurus ni. uhukhukkk. tunggulah wahai pakcik makcik dan nenek nenek yang mencabar haakuu pada suatu masa dahulu. *EMO* XD




imej sebuah diari perempuan yang meroyan hahahahak. hadoi. nak dikira dari entry terakhir aku, sampai laaa ni, lebih kurang dalam doplohtujuh gelen ayak mata dah keluar. hahaha. apomondo tah emo sangat pon aku tak tawwwlah. aku rasa ade kene mengena bila aku tak apdet belog aku jadi gila meroyan sebab semuanya simpan sorang-sorang guguguuu.




buktinya; semalam bila aku dapat pinjam laptop kawan aku *yang aku tengah guna untuk taip entry ni* terus mud jadik okeh tak swing-swing dah hahahaha. pelik sungguh ya daku juga musykil mengapa daku didiagnosis seperti ini bhahaha.



sekarang aku tengah in progress melupakan masalah yang berlanjutan sejak minggu-minggu lalu. sebenarnya nak melupakan kesedihan ni tak susah pon. kalau bunbun, perkara yang paling penting bila bersedih adelah bersama orang tersayang dan meluangkan masa buat benda-benda yang disukai. ecewaaaahh haha XD oh ye, jangan lupa include hanya Tuhan tempat kita mengadu :)




for the past few days, bunbun hangout dengan budak ni lah. kucing kat kafe KK12 ni ha. nama dia BON. Kahkahh perlu juga nama dekat-dekat ngan nama aku miahaha. besh je dia tido dalam beg aku tu ha. see, betapa penyayangnya aku ekekeke XD. perkara pertama yang buat boleh buat bunbun gembira dan melupakan masalah (selain daripada makan); KUCING :)







yang ni pon perlu include. kucing kat rumah; nama dia BEN. hahahaha memang perlu ada nama dekat-dekat dengan nama aku kakakakakah. bun ben bon hahaha. *OBSES DENGAN NAMA SENDIRI XD*






kitty dan mummy :) okeh naseb baek nama dia bukan BIN. haaahaaahahahaaa XD *sewel*







yang ni pulak GEMOK. dan ader lagik sekor nama dia MIMI. huahuaaa. nama tipikal gila kan kahkah. takper asalkan tader kombinasi ban bin bun ben bon ==





perkara kedua yang buat bunbun gembira;




buat orang lain gembira. yehaaaaa dadih istimewa untuk mereka yang tersayang kahkahkah. padahal bagik dekat floormate + classmate. tader insan tersayang tut tut tu eh. oh hatiku terluka lagi dengan lelaki ahgagagagaga cut cut takmo citer pasal ni. papepon bunbun gembira bila tengok orang laen gembira juga. :) walaupon ade yang tak percaya aku buat dadih tu sendiri ==


dan yang terakhir;







peneman tidur di kala kesedihan. hahaha. nama dia BEAR. ah oke. lagilah tipikal hahaha ==. nak buat camneh bear pinjam je memang ngader-ngader tahap cipan lah kalau nak bagi nama dekat bear orang gagaga. tuan punya bear ni memang baeek hati bagi aku pinjam seminggu kuikui walaupon malam tadi aku hampir jatuh katil sebab kena sepak dengan bear besar ni hahahak. siyes besar gila bear ni. rasa macam ada orang yang tidur kat sebelah malam tadi ==


p/s : cubaan mengapdet belog pada saat-saat genting begini memang boleh diumpamakan seperti menusuk pisau di perut sendiri. haha peribahasa baru kuikui XD

p/s: wish me luck for the final. dan maaf juga aktiviti berblog memang sangat kurang.


sekian berita terkini :)

11 comments:

~eZmALiZa~ said...

besa gile bear tu.... :))

Ery Farieha said...

OMG!

damn comel !

maisyara Pot! Pot! said...

aku dah seminggu tak makan ayam daging and telur. so, aku makan makanan yg tak ada benda ala di atas. arrggghhh! pantang punya pasal T___T

mizzura said...

bunbun..good luck exam...nanti suti sem..boleh upadate blog selalu..!

NuR said...

org kate, ape yg kite percaye, kite dapat hasilnye...
soo,,,

aku percaye ko buat dadih tu..
so, boleh dapat la kan?kan?kan?
nampak sodap xD

Scya LollitA said...

nak bear nak bear !

Cik Norfa said...

ko naik tingkat 9 guna tangga?? mak aih...! kalau ko tak selim jugak tak tahu ler aku.

Dadih tu buat sendiri eh? nanti kalau kita jumpa nak lepak2 jangan lpa bawa kat akak satu eh. satu pun takpe. nak bagi lebih pun lgi baguuussss... :)

and good luck for your final.

Aida Effarina said...

dont be sad sayang. gudluck utk final k. =)

wonderfuLife♥ ♥ said...

hehehe..boleh kurus punyer lah..bear tue gram je tgok..macam tak boleh nak kongsi satu katil nanti tak muat owh..hehe

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

omg.omg
kucin 2 comel



btw..

do folow me yeah?

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq!

yana_ryeong said...

dadih tuh macam puding dalam cite my boss my hero...=))