Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, October 3, 2010

Kasut baru VS kasut lama. *kasut baru semestinya bukan pepel yehaw~ oke kenyataan penipuan kesemataan ==*

Amaran : entry ini tidak sesuai untuk mereka yang gemar memakai selipar jamban. Please read at your cat risk XD


Entry pasal kasut. Ahaha buang tebiat hape. Eh tapi kalau kau orang nak tahu, (kalau tak nak tahu pun hendaklah buat-buat hendak tahu yer kawan-kawan ekeke) bunbun ni memang suka kumpul kasut. Lagik-lagik kalau kasut tu bukan kaler hitam. Huahuaa sebenarnya aii boringlah asek pakai kasut hitam je guguguuu.


So entry ni pasal kasut-kasut aku yang melambak dekat UM ni tapi aku still menghadapi masalah memilih kasut untuk penggunaan seharian. == gagagagaXD


Kasut yang sudah innalillah pon masih disimpan. In fact, baru je innalillah mase aku tengah lecture last week. tetiba aku perasan yang kasut aku rosak. SH*T betul masa tuh mulelah terpanik sebentar memikirkan macam mana nak balek kolej dengan kasut macam tu. Aaaaaaa pada masa tu jugaklah, jejaka jejaka yang aku syok nak lalu depan mata aaaaaaa demmm! Hahaha.





Kasut yang dah innalillah. Yang hitam tu, tapak dia dah dimakan ular sawa beranak tujuh ataw dengan kata laennya tapak aus haus. Kalau jalan time hujan tu memang kena jalan kepit kepit hahaha sebab jalan licin bukan sebab laen okeh ==


Yang biru tu lagi dahsyat wohh.




Tengok sendirilah. Macam hape je. Nak cakap kaki aku kaki gajahla tu sampai kasut tu sampai macam tu. Alah, kasut murah memang macam tu. Bad weather, asek kene hujan je, lekanglah macam tu. *tanak mengaku penggunaan kasut yang melampau dan ganas bhahaha*


**still belum buang kasut rosak sebab aku ada bad habit iaitu Tak boleh nak buang barang dah rosak == sentimental value kononnye. Ahakhak.





Kasut sukan. Data kasut ni cuma aktif pada minggu haluansiswa (orientasi di UM) sebab kene menari zapinlah, taichi lah, lari sana lari sini, aerobiklah. Aku pakai kasut ni je. Kalau tak hareeemm nak pakai kasut sukan sebab aku bukan jenis yang bersukan ==


Kasut zaman tuk kaduk aka zaman sekolah. Rabak dah pun. Siap ada nama kat dalam sebab dulu masa sekolah ramai sangat guna kasut BATA fesyen ni guguguuuuu. T__T akupuntidaktahuapakasutinibuatdiUM. Bhahaha.



Kasut pink dan kasut kek lapis. Memang susah nak matchingkan kasut ni so faham-fahamlah berapa kali aku pakai kasut ni sebulan. Gugugugguuu.




Mostly kasut bertutup sebab aku selalu pakai stokin. So macam tak proper kalau pakai kasut terbuka macam ni tiba-tiba stoking kaler biru taik itik belang-belang pulak tu hahaha. Aku tak pernah buat eh, tu contoh je tu XD tapi kenapa aku beli kasut ni. Sebab dia pepel… T__T purple always win over me haihlaaaa.





Kasut baru. Yippie!! See, aku dah kata BUKAN kaler purple. Huahuaa. PURPLE ALWAYS WIN OVER ME. tak tahan godaan tengok barang kaler pepel eventough kaler tu pon susah nak matching == lagipon budak-budak PASUM ni memang jenis selamba badak pakai kasut kuning dengan baju merah, baju kuning kasut merah. dah macam bendera selangor dah tu hahahak. so aku pon nak try lah kut kasut pepel dengan baju hijau pujuk pisang ke huakakakaka XD


yang kaler putih tu pulak kasut mahal, aku nak tengok kalau mahal macam tu boleh tahan berapa lama. Ada sesiapa nak bertaruh? Agagaga XD mahal lah jugak kalau lebih limaploh hengget tu kan. design dia macam kasut bola sikit cuma takde stud stud kat tapak je. takpe nanti aku tambah paku payung bawah tu hahahahaha.


ni kalau mak aku taw aku beli kasut baru lagi mesti kene balun dengan periuk nasik pasal kat rumah tu pon ade dalam lima pasang kasut yang aku jarang pakai hahahaha.


Anyway, my last post setakat inilah. Lepas ini bunbun hanya akan menulis di diari. gaahh sebab aku hantar encik misai *the lappy* balek bercuti kat rumah. penat kot dia tengok muka aku hari-hari guguuu dahlah muka tak comel kalau muka hot takpe gak agagagaa XD







Diari pon kaler pepel == hahahahaha. Ignorethenutelladiakenapaksabergambarsekali bhaha.


Oke guys, pray for my final! exam:D be a good boy jangan nakal-nakal huahuaaa.


Sekian ;)




10 comments:

Scya LollitA said...

bunbun fanatik giler nak mati nih . haha

Anonymous said...

United States Restaurant Guide - a guide to every restaurant, http://restaurants-us.com/ok/Norman/Carl%27s%20Jr/73069/

Nur Hayaty said...

samalah.puan emak selalu berleter kasut byk tapi beli lagi,padahal yang byk tu ada heel...yaty selesa pakai tiada heel..yanggatalpergibeliheel tu buat hapa..haha

Aida Effarina said...

cik bunbun memang purple lover yg sejati lah. same with me.. give me five! ;D

suka kasut putih tu. jenis yg soft kan? kasut raya hari tu pun colour putih gak. eh eh, taste kita sama la. sy pun suka kasut bertutup camtu sbb pakai stokin. =)

all the best for ur final exam. do your best! =)

echah mashuri said...

banyaknye kasut BUNBUN...bak 1...ehheh

maisyara Pot! Pot! said...

aku smpai skng pakai slipar je <- tipu tipu :P



* wei! ko blajar dekat UM? nnt jmpe nak? ^^

Encik Tikus said...

aiseh~ naik gila gua baca entry lu nie. harharhar

cik paro said...

bnyknye kst cik bunbun.kst cik paro 1 je..sdh ni.hehehehe

syahira ariff said...

purple tu betul2 warna matching dgn layout blog

mizzura said...

kasur purple tu comel...:-))))