Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, September 6, 2010

Pengumuman : keputusan contest duit raya. Yehawww


Erk. Cik bunbun masih hidup lagiks. Belum lagi terjun KLCC gara-gara frust dengan D+ untuk calculus. Uhuk uhuk. Banyak betul dugaan bulan ramadhan ni. Kelmarin, kucing kesayangan bunbun pulang ke rahmatullah. Puas menangis dan memujuk diri. Hidup mesti diteruskan. Hmm.. nantilah aku cerita dekat entry laen.



Disebabkan sepatutnya keputusan ni diumumkan awal dan reward pun diberikan awal tapi terlalu banyak masalah yang berlaku ni nampaknya lambat sikit kut hadiahnya masuk. Lepas raya macam tu. Sebab bunbun pun dah nak balek kampung esok. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI. *Erkkk. Kenapa ayat makin lama makin skemaaaaa oh tidak demmm! *



Tanpa membuang masa lagi,



Pemenang pertama


Nahdatulizzah


Entry nahdatulizzah yang diserikan dengan gambar-gambar amat mencuit hati bunbun. Terutamanya gambar terakhir yang merupakan seekor PIG. PIG tu tader kene mengena pon dengan pemilihan sebagai pemenang erkk tapi dah aku suka menatang tuh sukehati lahh bhahaha. Oke next;



Pemenang kedua


Idati malek


Sekali imbas entry cik idati ni nampak biasa-biasa sajork tapi di perenggan akhir itu nampaknya terlalu menyentuh hati dan jiwa raga bunbun sehingga bunbun mengesat air mata dengan kain langsir. Sob sobbb T__T. hiberbola melampau sekian harap makngah.



Pemenang ketiga

Shimawar


Penyertaan saat saat akhir ni nampaknya sangat hebat sehingga mampu menewaskan pesaing terdahulu. Mana taknye, dia sogok bunbun dengan fahrin ahmad yang taf taf gituu awww tergoda ahakhak. Ni kalau miss lolly jumpa entry yang sis shima buat tu mesti kena ligan satu kampung uhukhukk.



Kepada yang tak berjaya, jangan sedih-sedih boleh cuba lagi raya tahun depan.tu pon kalau bunbun belom terjum KLCC hokayy.



Semua pemenang;



Sila emelkan



Nombor telefon bimbit anda



Kepada



bintang_klang@yahoo.com



Secepat mungkin


eg : 0123456789 (maxis)

Segala maklumat terjamin kerahsiaannya.



Kepada yang akan pulang



Ke kampung halaman



Berhati-hati di jalan raya



Ingatlah bunbun tersayang.




Hakhakhak.



p/s : entry tangkap muat sajork sebab tengah timing nak tengok epilog syurga cinta ni ekeke.

Sekian ;)

9 comments:

Encik Tikus said...

apesal aku tak menang ? haish~

idAti mALek said...

hahah...~~~

thx a lot cik bunbun!!!!!!!

syue said...

buat la lagi contest bunbun :DDD

naz said...

nama i patut ada. tapi kenaappaaaa haha

NahDaTuLIzaH said...

wah..cik bunbun...tak sangka betol dapat no 1..hehehe..sungguh terharu...
kang jugak cik izah mengemel cik bunbun...
tenkiu so much... :))

zida said...

faherah!! ohoiii lama aku tak jenguk belog kau sampai aku tak tau pun ada contest ni. muahhahhaa wehhhh buat la lagi XD

syahira ariff said...

auuww
kenapa nama i tak terselit
hek3
congrats kpd pemenang sekalian
\(^___^)/

-ImanAzlan- said...

hahah nice :)

♥ shiMawar ♥ said...

haha..mcm x percaya pulak..penyertaan pertama yg mmbuahkan kejayaan..ni yg suka nk masuk contest lg ni..haha.. :D

tq so much syg.. :) sis emel dh num fon..