Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, September 28, 2010

DIARY : friend, every moves you take, never fail to touch my heart. *hoyeah entry berjiwang lagi hoyeahh*


Yep yep! Entry untuk best friend lagi. Tapi kali ni yang lagi sorang. Fair and square jangan bagi sesiapa merajuk. Hahaha.


Entah.


Kebelakangan ni bnyak entry pasal life sendiri je. Dah jarang blogwalking. Ohh daku sangat busy sebenarnya. Tutorial menimbun tu boleh handle lagi. Banyak benda yang aku handle dalam kepala otak ni semuanya pasal best friends lah ni. Sampai encik tikus pon tahcing tahcing aku dah jarang ke blog dia. Ye sayang, tunggu kepala aii clear dulu oke *stetmen bagi peminat dia jeles hahahaha*




The situation is :


Best friends perempuan = semua masih di MALAYSIA

Best friends lelaki = semua nak fly ke MESIR





Aku malas sebenarnya nak fikir jiwang-jiwang ke hape ke. Tapi kawan baek yang sorang ni mesti aku sedih jugak. (siapa tak sedih best friend nak pergi jauh kan)




Every moves you take touch my heart so deeply.



Aku putus cinta; dia yang sapot bagai nak rak. Milky bar memang wajib letak bawah meja aku.


Dia pergi bercuti; tak pernah lupa souvenier untuk aku


Kucing aku mati; dia yang beriya-iya dengar aku cerita


A lot more kept inside.




The story untold.


Haaa ini part khas. Pengakuan khas ni. Best friend, jangan ketuk kepala bunbun selepas baca ini. XD


Dulu mase anda mula-mula masuk kelas bunbun mase form 3, bunbun cukup tak suka anda. Tup tup, kita jadik kawan baik sampai sekarang. Mungkin boleh terima orang tua-tua cakap; jangan benci sangat kat orang. Hahaha. Sampai sekarang kena bahan pasal benda ni ==


Tahun lepas; anda bagi bunbun duit raya lima dolar singapura. Bunbun tukarkan di money changer dan belanjakan dengan senang hati. HAHAHA. That one is supposed to be kept aaaaaaaaaaaaa.That’s why duit raya tahun ni sayang nak belanja. XD




Kad raya dari anda mesti nak letak dekat board meja makan belajar. Jeles sebab rumet aku pon ade letak jugak saje nak tiru dia. Hahaha


Kad raya yang baru sampai minggu lepas sebab guna setem 20 sen. Yeyy innadeyyy menadee orang pos gune setem 20 sen dah abad ni hahaha. Naseb baek selamat sampai kad raya aku. XD





Isi kandungan private (sebab tu gambar kualiti cicak kobeng mati tersepit bawah batu belah batu bertangkup) Disertakan duit raya RM10 dengan amanat untuk beli milky bar paling besar guna duit tu.




Tapi tanpa aku sedari, menangis aku bace :’) *serius* - the feeling to realize that something meaningful is leaving :’)

Oh ye; identity pemberi sepatutnya dirahsiakan tapi aku malas nak blurkan signature tu boleh? HAHA.





Sebagai menunaikan amanah; inilah milky bar yang dibeli menggunakan duit sendiri sebab sayang nak belanja duit raya tu == don’t worry. This will always be your landmark. Landmark? Erk. * I keep the wrapper as promised too. ingore the tanda harga please :D*




Best friend;


You’re the best that I ever have. Do love this friendship Abadan abada. Ukhuwah fillah:’) I pray for your happiness. I pray for your success. I pray for the best :)





p/s : nantikan aku kurus. lepas balek dari mesir mesti kau terkejut hahak XD



Sekian :’)

8 comments:

Aida Effarina said...

sy tertouching pulak baca entry ni tengah2 malam camni. wuhuu.

cik bunbun, tak mo sedih2 k. doakan yg terbaik buat dia. dia pergi dgn harapan n insyaallah akan pulang dgn kejayaan.

sama gak dgn sy, ramai member2 dah selamat sampai egypt n jordan. tiap kali pandang gambar2 diorang yg dah jadi wallpaper kat desktop lappy ni, sure nak nangis je.

be strong k? moga kita semua bertemu di puncak kejayaan. =)

maisyara Pot! Pot! said...

hehehe. best ye ada bestfriend. ^^



* yang, jom diet. banyak sgt makan time raya ni xD

echah mashuri said...

cik bunbun!ase cm emo la bc entry ni..tetiba miss my bff.dah blaja ni jrg jummpe=_="

amalina sahaja said...

serius sedihhh.
kuat ye (:

Encik Tikus said...

apesal nama gua naik ? -.- encik misai kea bunbun ? hehehe

@ien_R@z said...

best frenz never be replace.. kan? hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku macam rasa n3 ni khas untuk aku jek

~ ReD ~ said...

so sweet..touching2 gaks ni baca.:D

psstt.. ni linda yg bunbun jmpa kt opn hs umah Aus :p

Ada Ura-Ura Aku Dirisik Untuk Dijadikan Bakal Menantu Ketua Polis. Hoh! Teruja Sungguh!