Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, August 1, 2010

Yehaww. Siapa kata tak best peluk pakwe. Nak nak pulak pakwe gebus-gebus dari jepun. Miahahahaha. AwwwwXD. Gebu gebu. Sedap diramas dan dipeluk ahhhXD


Memperkenalkan pakwe aku yang ke lapanpuluhlapan.Terwangi dari planet plutooo. Hikhik. Eh ape aku merepek ni? AgagagagagaXD



Nama : Maru

Asal :Jepun

Hobi : perasan comel dalam youtube

Umur : 18 tahun. *sebaya aku neh* oke yang ni aku tipu ==




Agagagaggagaa. Soo cute. Awak, jom kawen esok. Hahaha. ==

Bagi sesiapa yang tak tawu, maru ni star dalam youtube. Star jugak kot. Eheh. First sekalik aku jumpa video dia, aku dop ulang lapanpuluhlapan kali sampai lebam. Hahahahak. Lepas tu aku spread the word among kawan-kawan yang gila kucing. Seminggu jugak nak tunggu gila bayang dekat maru ni nak hilang T__T



Tak rase nak pijak-pijak ke maru neh? Ohooo. Kalau dapat buat peluk malam ni mesti sedap. Nyumnyumm. Haha apekah?



Ni bukti dia penah dapat anugerah dari youtube. Ngaaaaa. Jeles jeles. Jadik kucing pom boleh femes macam dia XD



Cakap banyak pon tak guna. Layan video maru. Setaappp XD



comel kan comel kan comel kaannnnnn XD *kalo dapat kawen betol-betol ni memang sedapsss hahahahakk*




Bestnye ada pakwe gebu macam ni~ HAHAHAHAHAHA. Oh maruu, l love youuuu. *pompuan gila bayang*XD what do you guys think about Maru? Weeeeeeeeeeeeeeeee~




p/s: pics credited to maru’s fan page :) don’t mind to visit maru on Wikipedia. Click here :)

p/s 2: nak bagi kucing aku makan sampai gemok macam maru. bhahahahahahaXD



sekian ;)

11 comments:

Ery Farieha said...

aduhh
meroyannye tgk kucing ni!

syahira ariff said...

minat betul bunbun kat kucing yer
syaira tak berani pun nk pegang
geliiiii ngan bulu dia


tapi maru ni comel dan bersiihhh
=D

nur aisya humaira said...

waaa,comeynye die...so cute...;)

Ecard Ramadan Percuma said...

@nur aisya humaira

ya agak comel dan manja

<3

love it

Zqah Ail said...

please dont take away my maru !!

itu bf saya .. hahaha

Aida Effarina said...

suka kucing gak, tp tak rajin nk bela la. =) geram je kan kalau tgk kucing yg gebus2 tu. rasa macam nk hug2 n kiss2 je. muehehee ;D

maisyara Pot! Pot! said...

comel gila! pemalas n gemuk! grrrr... geram lak tengok! nk sekor kucing mcm ni~ gyahahaha xD

mizzura said...

uh...bahaya ni... couple dgn kucing...diorang byk girlfren oooo...

zida said...

faherahhh! what the fish comel gila the kuceng! hahahahah memang gebu owwwwww =P

wannurfazrini said...

hoho, comelnyaaaa, geram tgk!

amalina sahaja said...

comel gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa