Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, August 28, 2010

Kalau doraemon itu wujud, it got to be purple ^^ - entry doraemon pelbagai versi.




Robot kucing. Abad 22. Kaler biru. Erk.




Hellooooo guys! Salam alaik :)


Template baru hari ini. sudah bosan dengan yang lama. Alangkah indahnya kalau bohsan dengan pakwe pon boleh tukar-tukar gini ahakhak. Naseb baek aku tak teringin nak ada pakwe beruntunglah lelaki di luar sana agagagaXD



Hari ini. kelajuan menyiapkan tutorial pada kelajuan 100m/s. kalau dalam km/h kau orang boleh convert sendiri. Saket dah mata aku tengok formula ribu raban. Penat buat soalan trigonometri, otak jam strawberry, last-last aku tidur. Ahh sudah keluar topik dah ni. XD



Masa bukak puasa layan cerita doraemon pulak. Hahahakk. Tak matured sungguh hahaha suka hati choki choki aku lah.




Sumber inspirasi aku. PHONE TV CSL. Jangan jeles hahahahak.XD




Yer anda sudah tahu. Kenapa jadual aku begitu pack. Sebab bukan hanya tutorial je yang include dalam jadual aku. Aku Include semua program program best kat setiap channel di Malaysia. Hahahakk. I LOVE MY NEW PHONE. XOXO XD ah keluar topik lagi.



Bercakap pasal doraemon ni,


Buat aku teringat kat kawan aku sorang ni. We call her DORE. Sebab suara dia macam doremon. Hahahahak. The same case macam aku dapat nickname dari klasmet. Wuwuwuuu. Tapi nama BUNBUN tu memang aku sayang gila gila gila gila gila kuasa lapan puluh ribu megahertz punyelah hahaha!





Bukan ku pinta dipanggel bunbun. Agagagaga XD. My drawing is forever cute kan? Hahaha perasan!


Ah sudahhh. Keluar topik lagi. Agagagaga XD




Bile fikir-fikir balek. Dari aku baru pandai mendengar dan melihat aku dah tengok cerita doraemon ni. Dari aku dah pandai membaca aku dah mula terpengaruh baca komik doraemon. Kalau abang aku pengumpul setia dragon ball a.k.a mutiara naga, aku pulak kumpul komik doraemon. Sampai umur aku dah lapanbelas tahun ni pon tengok cerita ni jugak. Haha.


Cerita doraemon ni memang evergreen kan? Pelukis asal dia FUJIO F. FUJIKO tu entah hidup lagi ke tidak.




Everything about doraemon ni aku suka.


SEEKOR ROBOT KUCING. Memang aku gila kucing pon.

ADA BANYAK GADGET HEBAT. Ohhh aku sangap gadget! Cuma belom kaya je nak beli . DLSR pun tak mampuT__T

BAIK HATI. Kalau doraemon ni jahat takdenye dia jadik star. Ekeke.

SUARA COMEL. Haa bukan senang nak jumpa makhluk suara macam tu. Aku dah jumpa sorang dah. HAHA. Mari kita berharap DORE tak jumpe entry ni. Matik aku kene kerat lapanbelas sebelum dia fly ==



If I could change one thing about doraemon, I would like it to be purple^^ dah sangap pepel tu sangap jugaklaaaa XD



Check this out guys!




Son goku. Bayangkan doraemon buat kame kame ha. Hahahakk.



Edward elric. Satu persamaan diorang. Edward elric dan doraemon dua-dua pendek. Agagagaga XD



Sonic the hedgehog. Still kaler biru ==



Hero-hero komik MARVEL.



Somehow aku rasa dorasupermon ni rambut dia macam elvis Presley. Hahahak. Clark kent memang rambut macam tu yeh ? ==



Aku tak dapat bayangkan mendengar lagu linkin park yang berbunyi seperti doraemon hahahakk.



Harry the doraemon. Erk.




Kid the pantom thief ^^ I like this character! Whew.



Monkey D. Luffy. Tapi kenapa warna kuning yek? kenapa bukan purple XD



Keroro gunso. Ohh matanye menakutkan jiwaku yang lemah gemalai. Apekah ==



All of sudden spongebob jadik bulat. Hahahahaha ! MR ROUNDPANTS XD



Uh oh. Naruto pon boleh. Agagagagaga XD



Kau orang suka yang mana satu? Aku suka yang original ^^. LONG LIVE DORAEMON!! meh kongsi ape nostalgia kau orang dengan doraemon. ekeke.



Sekian ;)



p/s : contest duit raya masih berlangsung! Rebut peluang yang ada ;)

11 comments:

syahira ariff said...

doraemon versi linkin park sangat tak buleh blah!
hahaha
kat skolah sy dulu ada gak budak laki yg dpt gelaran doraemon
sbb kalau mintak apa apa ngan dia,mesti sumer benda ada dgn dia
ibarat dia itu adalah poket doraemon
=D

mizzura said...

doraemon version upin ipin ada tak..? mesti comel..comel..comel...hehehe..

Aida Effarina said...

sy suka doraemon jd spongebob ; mr. roundpants! hihii :D

eh give me five! nak jugak tgk doraemon jadi purple. my fav colour. :D

waa tayang fon baru ek. nice! =)

cik bunbun said...

mizzura : hahah. upin ipin. tokleh bayangkan cne rupenye. botak? haha


effa : kekeke. fon baru fon baru. hahahaha. gila

Ir.Ladybird said...

fujio f.fujiko tu sudah tiada...
uhhu~

Encik Tikus said...

kan bagus kalau bunbun jadi doraemon. aku tengok dah macam iras2 dah

Zura said...

sgt suke doraemon...smpai kan baju tido pun gmbar doraemon..hihi..

cik bunbun said...

ir ladybird: baru berangan mahu kawen dengan beliau. hahahhh


tikus; anda memang tidak sayang ekor tikus anda saya mahu potong bhahahaha

zura; eh ade tak baju dalam corak doraemon ke? hahaha. opss :P

leeyamoi said...

haha.. comel..!! ^^ ske tgk doremon.. :D

Anonymous said...

hahaha... kelakar la tgk gmbr2 tu...

athirah said...

bunbun...waaaaaaaaaaaaaaa..sumer comel gilakkkkk...keroro paling comel...hahahahaha*mata bersinar2*