Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, August 5, 2010

Cerita sedih hari ini : MATI ITU PASTI. Pemergian orang tersayang pasti memeritkan.


Misi menggedikkan diri berjaya == agagagagagaXD



Entry sedih hari ni, so neutralkan dengan senyuman colgate sedunia. Bhahaha! Masalahnye di sini; aku tak pakai ubat gigi colgate pom hahahakXD.


Apobondo yang sedih sangat pon aku tak tawulah jang. Somehow, aku memang lost masa lecture. Ni bukan mandi tak basah makan tak kenyang tu eh ekeke aku hempuk kau karang. Mu pahe dok kalau aku cakap lost? Lost macam mata bukak tapi kepala hotak kat dalam jamban *kenapa mesti jamban T__T bhahaha!*




Mungkin masih terganggu dengan berita pemergian seorang rakan T__T



Siapa yang tengok berita ataw bace paper mesti tawu kan? Berita budak PASUM jatuh balkoni tu. Wuwuwuu. *kelik sini kalau belum baca berita tu*Aku tak kenal pon arwah tapi aku boleh dop nanges macam dia kawan aku. T__T aku ada baca blog kawan-kawan arwah yang cerita dengan detailnye. Sob sob. Lagilah aku nanges kan. Hukhuk.


Sebenarnya, I cry for the people that he left; the people that grieve for him. Imagining kalau benda ni jadi dekat aku; I mean; my best friend suddenly died macam tu, aku pun tak tawulah aku boleh handle ke tak. It’s hard to know that the person yang ada beside us, tiba-tiba dia dah tak ada. Wuwuwuu.


Aku cakap macam ni sebab memang ada hamba Allah yang menangisi pemergian dia; family excluded I mean. Aku rasa kesian sangat dekat dia walopun aku memang tak kenal dia. Heh keliks sini kalau nak faham ape yang aku rasa, faham apa yang tuan belog (kawan kepada arwah) tu rasa. ni pulak link kawan arwah yang lagi sorang. keliks sini pulak.





Tiba-tiba balek kelas semalam ada notis ni terselit kat bawah pintu bilik T___T



Alfatihah untuk arwah. Dan kita doakan mereka yang mengenali arwah semoga mendapat kekuatan untuk menempuh ujian ni.





Satu cerita sedih sudah tamat. Ada lagi satu. Uhuk uhuk



Still shocked about the news; and yet knowing yesterday is the last day. HE HAD LEFT. Haha pahe dop aku ghoyak pasal apo ni? Keke.



Tadee. Kawan aku sorang tu ha. Nak keluar PASUM *dah keluar pon* nak fly ke mesirlah cadangnye. Aicecehh bajet sedih semacam aku ni; padahal sebelom masuk PASUM ni same-same dengan dia, aku dah tawu yang dia memang nak fly ke mesir for medicine.


Haihhh. Da tader orang nak mesej-mesej masa mengantuk dalam lecture. Da tader member boleh tumpangkan aku balek rumah masa weekend. Da hilang sorang kawan yang boleh bagi aku pinjam tutorial. Hahahahakk. Even masa aku masuk PASUM memula pon, he’s the only friend I got; closest friend I mean.



IMAAAANN NOW YOU ARE GONE!! HIP HIP HURAAYY. Hahahak. Oke palsu je semua ni. Hukhuk T__T




Dear iman azlan;

Aku tawu kau suka baca blog aku senyap-senyap. Ape benda yang best dalam ni pon aku tak tawulah. Hagaknye kau takut aku kutuk-kutuk kau dalam ni macam dulu-dulu. Bhahahahaha! If you read this please notice that this is a short note for you.


Aku tak tawu kenapa aku begitu sedih. Tapi aku tawu you’re a nice friend. *nice jelah bebeh XD* Semua cerita putus cinta aku kau tawu. Aku pon tak tawu ape yang kau tak tawu pasal aku. Agaknya kau mesti tak tawu jari kaki aku ada berapa kan? Erk.


Aaaa kau nak pergi BTN je pon. Just that, I won’t see you in the lecture hall anymore. Wuwuuu. Pahpepon gudlak oke bebeh. **padan muka kau kena pergi BTN. Hahahakss.




I’m moving on to see how is life going to be without you :’)





Sret sret *bak sini kotak tisu dua ketol* hahahaha. Amende lah aku sedih sangat. Mengalahkan pakwe. Haaa sebab aku single la aku sayang kawan-kawan aku lebih. agagagagaXD naseb baek iman je yang pergi, kalau cik ebby yang fly lagiks aku menangis air mata darah tujuhplohlapan gelen agaknye Huakaka.



P/s: exam mid sem lagi dua minggu. Hukhuk. *cuak*


Sekian :’)

8 comments:

Zqah Ail said...

takziah .. perkara nie memang patut dipandang serius .. bunbun dont be sad sad ok .. sis always here .. hehe

syahira ariff said...

nah tisu bunbun

jgn sedih2 yer
setiap pertemuan pasti ada perpisahan
=]

Scya LollitA said...

wuuu ~
my college xde balkoni hahaha

zida said...

serius wehhh. sedih gila baca. masa aku baca berita pasal ni kat paper, memang terkejut gila! yelahhh mmber aku pun ramai kat sana kan, uia ni pun dekat je dgn um.

yang ko pulak ni. takyah la sedih2 sangat k?? t__T

al-fatihah buat arwah.

mizzura said...

alfatihah untuk arwah...kadang2 kita terlalu gembira sampai lupa mati itu bila2 masa je datang....

Encik Tikus said...

al-fatihah buat arwah. btw, next week aku cuti mid sem. hehe ;)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hurm. l0lly tahu pasal ni.


mase tu l0lly kat kolej 9,um

al-fatihah utk arwah.

sayabahagiahidupsingle (: said...

tengs bunbun . (:
al-Fatihah buat arwah ..