Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, June 12, 2010

Update simple simple sajork tentang PENEMUAN AYAH PIN. Selingan lepas penat buat tutorial. HAR HAR HAR. :D

*gambauu selingan bagi amek mud rajen sikit untuk siapkan tutorial. kekekeke:P*


Masa : Satu pagi tersebut. Tak ingat bila

Tempat : Dalam dewan kuliah.

I initial for ikin
A initial for alin
B initial for bunbun


I : eh kau orang kenal tak AYAH PIN?

A : kenal je *bukan dialog sebenar*

B : kenal kenal. Kenapa? *aiceceh eksaited kot*

I : nak tengok gambar dia tak? Hheheeee



ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ






Aku macam…


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! XD





Adeh. Kenapa aku tak pernah dapat kawan yang normal? Hahaha. Kalau kawan-kawan aku normal aku pon takkan kawan rapat dengan diorang kot. Ahaks :P sebab otak aku sendiri pon tidak normal hahahahakk! :D


Malam tadi rumet aku balek. Jadi tinggallah bunbun berseorangan sepanjang hari di dalam bilik. Tapi tak tawu kenapa aku jadi rajen pulaks menyiapkan tutorial bila dia tak ada ngehngehhh. Oh aku lupa. Aku kalau tengok orang rajen ni aku jadiks malas malas. Bila aku tak nampak orang rajen, aku jadik rajen bhahaha. Oke, sah makhluk Homo sapiens yang seekor ini tidak normal. Ahak ahakk T____T


Nota untuk rumet yang rajin setadi : selalu selalulah balek. Kakakahh. XD Aicececehh padahal aku jeles ni mak aku tak bagi aku balek. Mak aku siap balek kampung lagi hari ni huhuhuu! Oh kurang kaseh sayang ni isskk T___T


Eh. Okelah tutorial belom siap ni. Adios amigos, bunbun berambos ;)


Sekian ;)

19 comments:

mimi saidi said...

bwu nk jenguk cik bunbun..^_^

zida said...

HAHAH lawak gila bhaii~~ Ngeh2. Ko blaja bio? Best gila bapak! Aku rindu nak study bio, pasal cell segala bgai.. Ohh miss it soooo much!

Encik Tikus said...

nasib baik aku normal wehh,hakhakhak ^^

cik bunbun said...

@zida

eh zida amek course ape ye? ummm, bio is my forever faveret lahh. hahahakk ;) oh sukee :DD

cik bunbun said...

@Encik Tikus


haaa, kau pon sama.
jagn nak mengaku normal.
HAHAHAHAHAKK XD

Fared Isa said...

salam ukhwah,.,,

haha..funny...ayah pin...hehe...

anyway very nice blog u got here... =)

cik paro said...

siapa yg lukis keluarga pin tu cik bunbun??
comel..
hehehhehe..

cik bunbun said...

@Fared Isa

tengs farid;) kekekekee.
n tengs for following too.
hohooooXD

cik bunbun said...

@cik paro

kawan bunbun yg ikin tu laaa ;) kan ada nama dy dkt lukisan tu. huahuaaa ;D

@ien_R@z said...

hahaha... kt umah sy pon ada keluarga pin.. kah3

~cik tiram~ said...

bunbun,tak paham la salasilah ayapin tuh.haha..:D

mizzura said...

loorrr...tak dapat balik ker..tau boleh melawat..hahahaha..macam budak asarama plak..ades..sapalah rajin pi lukis pin banyak-banayk tuh..

cik bunbun said...

@~cik tiram~


tak payah faham pon xpe. tak masuk exam. kekekeke:P

Ery Farieha said...

hahahahaha
best ape dpt kawan2 sengal ni

Yatre Hayati said...

hahaha..kem salam ngan I k. lawak sungguh dia!!

ツhʋƨиα ツ said...

i pun macam....

HAHAHAHHAHHAHHAHHA :p:p



ok lawak. good ! lalalala

ouh isteri nye sangat banyakkkkkk
tamakkk haloba

en_me said...

cantik lakar salasilah pin ghitewww.. uhuhu

♥ shiMawar ♥ said...

haha..sgt le kreatip, inovatip, perspektip mahupun sensitip kwn bunbun itu..sampaikan ucapan tahniah sis pada die ek.. ;)

biasa le dik..mmg best kwn dgn org yg tak berapa normal ni..klu normal sume, tak seronok le hidup..so, teruskan brkawan dgn org2 TIDAK normal k.. :)

p/s : biar TAK normal, jgn TAK bermoral..

p/s/s : miss u so much dear! nanti nk melawat bunbun kt sana bleh..? :D

Nemo said...

ohoh. same laa. bile org rajen kite mls,biler mls iter rajen..

kihkihkih..