Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, June 8, 2010

Siapa kata belajar dengan PAKCIK GOOGLE tak boleh pandai. Kekekeke:P


Sebagai pelajar pusat asasi sains yang sangat bertauliah dan jujur (oke adjektif takdepp kene mengena hahahhakk) maka dengan ini, shaye, bunbun mereng kepala teleng mengistiharkan bahawa esok raya. Woi ape kau merepek da bunbun wahahahahhahaXD



Aku sebagai pelajar pasum yang sangat berdedikasi telah pon melantik pakcik gurgel sebagai PA aku semasa setadi. Aiceh, jakun lah tuuuu hahahak tu la selama ni guna google search muka artis-artis yang jambu-jambu je lalalalala alemaks kantoi! :P



CHEMISTRY 1:


Ini adelah contoh-contoh anak panah yang boleh digunakan untuk memikat lelaki yang disukai. Alaaa, macam ala-ala cupid punye tu. Makin panjang anak panah, makin hebatlah cinta tu nanti. Amacam, mau beli tak? HAR HAR HAR. Eh aku serius lahhhh! Muka punya cun ni takkan memain kot Hahahahahakk!



CHEMISTRY 2:


Mass spectrometer yang digunakan untuk meng-x-ray hati lelaki. Kalau rasa macam takut tertipu dengan jembalang hidung belang dan buaya-bukan-laut boleh test guna alat ini. Oke sila jangan percaya ini adelah bid’ah dolalah gagagagaga:D



PHYSICS 1 :



kalau nak suruh aku ajar, DIMENSIONAL ANALYSIS ni macam analysis yang boleh digunakan untuk mengetahui berapa ramai anak yang mungkin kita dapat lepas berkahwin. Tentulah tak termasuk anak kucing dan anak kunci. Ape macam? Nak try? Hahahahahakk!



PHYSICS 2:


Experiment untuk menentukan sejauh mana ikhlasnye seorang jejaka. Perempuan, cepat test dekat balak memasing hahahahakk. Haiyooooo penipu betul aku ni bhahahahaha! :D



BIOLOGY 1 :


Ini pulak alat untuk tengok benda-benda halus kecuali makhluk ghaib seperti kuntilanak, hantu kumkum, dan sebagainya. Aku nak jugak kelentong ini alat untuk tengok siapa bakal suami tapi aku tawu siapa yang nak percaya kan kan kannnn wakakakakakakaXD



BIOLOGY 2:


Ini pulak corak-corak air liur yang mungkin terbentuk pada bantal busuk aku kau orang hakhak. Oke kenapa macam BIOLOGY je yang aku senang nak faham dari slide lecturer terus turun ke hati? Ahaks. That’s why I always love biology muahahahaha. Kalau tak dapat 4 flat tak tawu nak cakap apa oh jangan kata begitu. Berat tanggungjawab tu hukhukk T______T



MATHEMATICS: ALGEBRA AND GEOMETRY



Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. da takde idea dah nak menipu ape. Sila fahamkan sendiri hahahahakk. Alhaamdulillah kurang sikit pahale menipu aku ohoiii! :D



MATHEMATICS: CALCULUS


Rasa macam gambau ni cantik tu yang letaks sini ahahahaha. adoyai boleh pandai maths tak kalau ngadap gambau ni lelama hahahahakk. :D



Kesimpulan : saya sayang google. Google sayang saya. Kami saling menyayangi. Kami pasangan dua sejoli. Kami nak kawen hujung bulan ni wakakakakaka.XD



Ah sudah. Tamat entry merepek hari ini. entry tak ada isi. ;)



p/s : maaf jarang blogwalking sekarang. Sibuk belajar ni. Belajar dengan pakcik google.


p/s 2: gambau semua pakcik google yang carikan. tak mintak makcik yahoo pon kekeke:P

Sekian ;)

15 comments:

naz said...

huh budak pandai:)

syue said...

ahhh, pening nya tengok kimia-fizik-biologi ni semua. dh lama tak belajar , pening terus. huakakakakaka.

Encik Tikus said...

tahniah wehh ! haha,klik sony untuk kau ! :D

purplish.pink said...

gile semang stadi. haha. bagos2. =pP

Cik NeyNa said...

oit..
ok lah tu..
aku dulu stadi pon main gugel jerr...
hagham lah aku nak membelek buku yang tebal tu..
bek gugel sonang ajooo...huhuhu

shafiq said...

bagus.. gunakan internet dengan sebaiknya..haha..


My latest entry : Pokemon Dah Tak Lagi Comel

ツhʋƨиα ツ said...

ahaha
bgos la
study jgk walopun mcm tak study
lalala
;P

oh pakcik google baik gilaa woo
tp tak tau beza ah
pakcik google ngan pakcik yahoo
mane agy tua ?

hakhak bunbun ni lawak eh
good keep it up lalala

Adell said...

terigt blk mnde yg baru bljr sem1 lepas,mmg best.haha~^^

cikkiah said...

wahh,...rindu chemist..huhu

Muhammad Safie said...

aduhh..pening tgk blajar2 ni.. nasib baik aku amik engineering..

~sue~ said...

waaa.pe benda gambaq2 tuh semua..tetiba kon pius terbakar :) hehehe

en_me said...

fandainyerrr.. ehehe

cicakdanlelabah said...

betul! betul!! i setuju!
pakcik google mmg hebat!! as in really hebat! :)

Nadya Sarwani said...

w0o0ow, bwk lapt0p ea?!!??
huhuhu...
leyh studi sesama nieyh...
hehehehe... :p

Adell said...

engineering pun bljr mnde2 ni gak. except for the bio. chemist and physics kat atas tuh sume bljr nnt.