Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, June 6, 2010

Sepetang bersama cik bunbun. Ohoii masa aku taip ni belum masuk waktu zohor lagi petang amendenye wakakakaXD

Yo eberibadi yoo! Hahaha wadehek aku ni. Dop KL terus jadi gadis liar dah tak reti bagi salam dah miahahahaha. :D harap-harap bakal mak mertua tak baca belog ini kekekekeke :P



Semalam aku ada cakap nak apdet waktu malamnye. Rujuk entry ni. Tapi faham-faham ajerlah paklong maklong sekalian. Perang saudara berlaku ketika berebut brodben kemudian pum pang pum pang *bunyi hempas pintu* dan shaye kalah dalam gusti tersebut tetttttttttttttttttttttttt! Oh sedih sebab tak blogwalking malam tadi T_____________T



Dan selepas gusti tersebut, aku dah pon menaip satu entry luahan perasaan dekat blog yang lagi satu itu. Kalau nak baca, klik sini. Tapi sila faham paklong maklong ye, entry itu PANJANG PUNYAAAAA dan EMO PUNYAAAA bukan BESAR PUNYAAAA ekekeke. Kalau sanggup nak baca silalah baca tiada paksaan disitu ohohoooo :D



Entry kali ini tajuknya tak tawu nak letak apa sebab tu merepek kerepek. Bhahahahahahaha :DD let’s cut the crap guys ;)





Wokeyy ini dewan kuliah a.k.a DKU (dewan kuliah utama) setiap hari aku jalan lenggang kangkung je pergi kelas. Apa orang tua-tua kata? Biar lambat asalkan selamat ecececece:P


Seperti yang kau orang lihat, sungguh banyak manusia di situ. Dan aku akan pilih tempat duduk yang sangat jauh dari lelaki muahahaha. Motif? Aku jadi anti lelaki dekat sini ahaksss. Dan rasa sangat malas nak rotate ini gambauu juga. Motif? Sebab ada lelaki dalam gambau ni hei kan aku dah cakap aku anti lelaki wakakaka. *padahal gamba ni beler semacam menadee nampak muka lelaki pon hukeleh kecoh betul minah ni*


Oke rilek semua, rilekk. Shaye bukan gay. Hahahahakkk. Cuma nak ikhlaskan niat belajar so kena jadi anti lelaki kejap ahakss.



Lagipun kann, mata makcik ni naik berbuih tengok orang dating dekat kafe tu huakakaka. Sorilah makcik ni memang konservatif sikit bak kata orang mudi-muda. Kalau dalam bahasa orang setua makcik ni orang kata makcik ni kuno T___T bhahahahaha! *ada bunyi macam orang jeles ke sebab tak pernah dating dekat kafe tu dan tak tawu nak dating dengan siapa hakhak*



Okey ini pulak jambatan dekat tasik dekat kolej kediaman. Cewahh nampak macam mewah je ada tasik dekat kolej padahal tasik kumbahan tu wakakaka. Pliz take note yang aku nak cerita pasal jambatan ni dan bukan pasal minah dalam gamba tu wakakakaka. XD terasa keji di situ ahaks!


Her name is SHIKIN but we always call her PENYU. Haha tetibe aii terspeaking mengapakah? Ekekeke. :P




Shikin ni aku kenal dia tepi jalan je huakaka. *Woi bunbun, cuba serius sikit hahahakkk* taderlah, aku kenal dia masa minggu haluansiswa tu sebenarnya. Senang nak masuk dengan dia sebab dia pun jenis yang bising-bising. Dulu dia sekolah STF. Sekolah tun Fatimah kalau tak silap aku. Masalahnya di sini, aku baru tawu yang sekolah tu sekolah hebat rupanye ekekekeke.



Then I eventually met this girl named ALIN. Eh aku terspeaking lagi woi kecoh betul la minah ni hahahakkk!



Yang poyo itu shikinla. Hakpoodah ape pose minum air nak showing botol air dia. Hahahakkk. Dan yang suwet di tepi itu alin wokeyy.



Alin ni aku kenal dia sebab dia kenal shikin. Haha faham tak ni? Tapi aku selalu join diorang je la pergi mana-mana pon. Dan memang best join mereka ni. Alin ni dulu sekolah menengah sains labuan (SMSL). Nampak sangat mereka ni dari great background hukhukkk T___T sekolah aku sekolah agama bantuan kerajaan je hahahhaha oke tapi great diorang tak memilih kawan :D


We usually speak in englishlaa haha patotlah banyak speaking ni bhahaha.



Tapi most of the time aku cuma dengar apa vocab yang diorang guna je dan aku cuma diam hahahahaha. Oke gurls, great preparation for the MUET. Hahakk! Sampai tershasul shashul cakap dengan makcik cashier pon in english jugak. Aku rahse makcik cashier tu fikir yang kitorang ni memang real budak bandar laa. Haiyoooo ekekeke >____<


Ah okeyyy. Ini pose power ranger merah dan power ranger-kaler-ape-entah huakakaka. Nasib baik power ranger ungu dalam mode senep gambauu :D sila perhatikan tangan alin tu oke.



HIPOTESIS : tangan alin memainkan peranan penting ketika bergambar.




Ah okey terasa poyo sangat pose alin tu hahahaha. Yang ni dekat depan notice board depan pejabat PASUM. Ade nampak kan board biru yang tulis ‘PUSAT ASASI SAINS’ tu? Kalau tak nampak tak tawu meh sini aku bagi kau orang title makcik jugak miahahahaha:D



Ini pose kanak-kanak riang berbaju merah yang melepak di library. Aicehhh bunyinye macam pelajar mithali lah kannn awal-awal sem dah setadi dekat library tapi pergi library bukak facebook hakcepoodaahh!:D oh ye ehem ehem shaye pergi library apdet belog oh tetttttttttttttttttttttt! Kekeke:P






Tengok tu alin buat lagi pose menyampah-aii-tengok tuuuu wakakakaka. Sila faham mereka ni gigih baca NEW STRAIT TIMES. Berita pasal reporter astro yang nama ASHWAD tu kalau tak silap aku. Ah tipula kalau tak tawu berita tu kan?



Maksudnya kitorang ni duduk sini takdelah ketinggalan zaman tak macam masa aku duduk asrama dulu haish satu mende yang berlaku dalam Malaysia pon tak tawu hukhukk T___T.




Wokey perahsan tak arrow kuning tu? Kesimpulan kepada hipotesis aku, tangan alin memang memainkan peranan penting ketika bergambar. Hahahahakkkk! Oke hypothesis is accepted. wakakakaXD



Shikin ni orang Melaka. Alin pulak lahir dekat Kelantan tapi tinggal dekat Sabah sekolah dekat Labuan sekarang dah pindah Johor hahahahakkk. Aku tak tawu nak kata dia dari negeri mana kita panggil dia 1 malaysia je hakhak. :D



Dan mereka ni boleh cakap bahasa melanau, kedayan, Sabah, Sarawak, mandarin dan macam-macam yang tak tercapai akalmu wakakakaka. Haiyooo pening kepala aku dop memahamkan ape yang diorang cakap ekekekekeke:P



Kadang-kadang duduk sini buat aku jadi rindu dengan kawan-kawan geng abnormal aku. Iskkkkk T___________T




Kawan-kawan aku sejak form 2 neh. Yang sejak form 1 pon adeeee. Ni gambauu masa form 3 sila faham muka tak mecet je aku tengok hahahahakk!










Pakai telekung pun bulehhhhhh. Malaysia bulehhhhhh. Hakhak :D












Menyampah pulak aku tengok gambau webcam ni hak hak hakkk! :D eh rindu kau orang semua lahhh sob sobbbb T____T. sekarang semua dah ada haluan sendiri. ada yang matriks, poli, STAM, uitm, kuis, memacam adeeee.



QUOTE BUNBUN HARI INI : kawan kawan senang di cari. Kawan sejati sukar dicari. Semurni TOP. Hahahahahakkk!!



Wokey sekarang dah masuk cuti sekolah kan? Boleh lah nak ajak budak-budak yang amek STAM tu meronggeng dekat mid valley hahahakk. Dah plen dengan ebby nak tengok KARATE KID 12hb ni weeeeeeeeeeeee :D



Rindu tu okelah kan. Sebab kita dah lama bersama-sama. Nak pergi mengusha dan mengayat budak lelaki pon buat sesame, nak buat benda pelik-pelik almacam-macam dekat SAMTAJ tu pon buat sesame. Dekat PASUM ni pon akan jumpa bestfriends macam diorang walaupun tak sama dan takkan mungkin dapat gantikan tempat diorang :)



Oke dah. habis semua orang dop bising nanti kenapa entry aku sayang menyayang panjang memanjang bhahahahahaha!



Sekian ;)





24 comments:

╚► Scya Lollita◄╗ said...

ahahhh~
da lme x singgah sini~
adoi !
ira kne jalan p kelas jauh k0t !

~Ann~ said...

haha... sokong quote tu.. la la la~~

cik bunbun said...

@ ? Scya Lollita?


darling uitm yg macam batu cave tu kan? huakakakakakakaka. banyak tangge. same je pegi kelas jaoh jugak ahahahhh. sejam seblom kelas bermula dah siap2 jalan pegi kelas macam kelas tu larik jek. ahaksss.

Zqah Ail said...

dah ada kawan .. bolehlaa berteman .. kuikuikui .. boleh lari-lari pergi kelas ! (kurus bdn yea =.=)

Encik Tikus said...

tengok pic-pic budak tuh tetiba teringat kan samtaj. T-T

mizzura said...

wah..dah jadi mahasiswi..hehe...ayat skema...rajin2 belajar yer...free-free singgah le midvalley..dekat je tuh..hahaha..

zai said...

cikbunbun duk merapu apa ntah

hahha lawak lawak..ok boleh promote member, tension tension mai ambek ubat kat blog ne

cik paro said...

belaja pandai-pandai cik bunbun,,
jgn asyik duk ingat blog je..

pesanan penaja...
hahahhahhaha..

embun d tengah malam said...

rajin2 belajar

Epul Azimi said...

tersembur air kopi presh bila baca quote tu...hahaha

kawan2 awk cantik lah,rase nk berkenalan plak...:")

cik bunbun said...

@Zqah Ail

malas nak lari2 sis. nanti berpeluh. hahahahaha. tu tak kurus2 ni wakakakakaXD

cik bunbun said...

@Encik Tikus

haha memang tu motifnye. buat kita terkenang-kenang zaman sekolah. rasa macam baru semalam jawb paper last SPM ni huhuuuu

cik bunbun said...

@zai

seploh kali gak baca komen sis ni baru faham ape maksud tsiratnye hahahahahaXD tengs for the compliment ecececece mau speaking jugak kalahkan sis ni ahakss :P

cik bunbun said...

@cik paro


ni dop asek teringat kat cik paro je. kat blog tak teringat. ecewahhhh. mengayat namber satu muahahahahaXD

cik bunbun said...

@Epul Azimi

haha lupa nak taruk stetus kat situ. SINGLE AND NOT AVAILABLE. hahahahahaha.


disbbkn bunbun anti lelaki semua kena ikut kepala bunbun hahahakk! :P

AMARAN : DILARANG BERKENALAN DI SINI

@ien_R@z said...

erk.. tasik tu kt mane ek?? wat2 tanye.. bkn slalu pon msuk Um.. muahaha...

btw.. akak.. ish.. kamu umor bpa ek?? haha.. i'm study at Institut bahasa.. berjiran jer kta.. ngeh3~

zida said...

rindu bai zaman skola. huk3

syue said...

how are u bunbun! ;DD

alaa, bunbun pn hebakkkk jugak. even skola agama bantuan kerajaan, still masuk um jugakkk. study elok2 ye, aja aja fighting! eh, good luck utk muet nnt :))

ツhʋƨиα ツ said...

alorh alorh ni yang buat rindu gak kat kengkawan ni !
hesh

nnti kejap je nak kawen
tetibe eh dah nak kawen dah haku?
yang len sume da beranak 5
waakakak
*pe kaitan tah LALALA~

maisyara Pot! Pot! said...

saya rindu zaman sekolah masa form 5 je. sebab ada cikgu praktikal yang sangat encem! auwwww! wakaka xD






*malas nak cari sahabat sejati. sebab dia dh lupa kawan!

cik bunbun said...

@@ien_R@z


oh akak kat institut bahase.. oh tak tawu.. hahahhahaha. institut bahase dimanekah?

@ien_R@z said...

haha... tak tahu xpe la..

mang tak glemer pon.. hihi

Adell said...

yup..suke yg ini "akan jumpa bestfriends macam diorang walaupun tak sama dan takkan mungkin dapat gantikan tempat diorang :)"

terigt kwn2 samtaj. the besT~ and xblh digantikan..huhu :D

-missing my samtaj friends-

kumbang hitam said...

laaah...bun bun sumbng studi kt PASOM ke... baru tawu...
tgk gamba DKU tu...penoh gler...kompom hayat satu kn??i guess
bagos lh dpt kwn rajen studi...
studi lek lok...dpt 4 flat both sem.. boleh dpt kos yang bagos...=D



p/s tutorial dh siap ke??..hak hak