Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, June 11, 2010

MISI MENCARI DUIT SYILING di kolej kediaman ngeng ngeng tereng tereng! Oh otak sudah merengXD

Yer bertemu kembali bersama hos anda bunbun comel comel gedik gedik aww awwww. HAR HAR HAR. Oke sah otak dah bengong ni. Tutorial satu pon belom siap. Kekekekeke. Punca? Hati resah bila memikirkan purse kempis takde duit syiling.


OH SEDIH.



Dahla minggu ni tak balek rumah. Sebab? Mak aku tak bagi aku balik. HAR HAR HAR. Sebab lagi? Aku ni anak terbuang. Wakakakaka. Oh kurang kasih sayang ni. Mak aku cakap, minggu ni tak payah nak balek. HAR HAR HAR.


OH SEDIH LAGI.



Lepastu duit belanja aku adelah 100 hengget untuk tiga minggu. HAR HAR HAR. Kalau anak dia neh tak selim jugaks aii tak tawu nak cakap ape. Hahahakk. 100 hengget untuk tiga minggu obviously tak cukup kot untuk ikan buntal pemangsa yang makan banyak ni. Wahahaha.



OH TERLAMPAU SEDIH.



Oke back to cerita asal la. Aku perlukan duit syiling sangat-sangat ni tawwww. Isk sila kesian. T____________T





Stetus yang pertama aku tulis lepas dapat seringgit yang pertama dalam bentuk duit syiling. HAR HAR HAR. Itu pon rumet aku yang bagi oh tanpamu hidupku tak bermakna. Aicececehhh. Ada macam bunyi gay taaakkk? Agagagagagaga:D



Aku perlukan lagi seringgit ni untuk menyempurnakan misi. kui kui ;P


seterusnya;





Masa ni aku dah ketuk semua pintu bilik jiran sebelah. Bilik depan takde duit syiling. Bilik sebelah kiri takde orang sudah balek itu rumah jugak. Bilik sebelah kanan aku ketuk tak bukak-bukak pintunyeee. Haishooooo saya bukan benggali jual karpet saya mahu tanya ada itu duit syiling ataw tidaakkk. Kekekeke:P


Oh belum berputus asa lagik. Lepas tu tuka plen.




Aku dop tunggu depan itu koridor jugak. Tunggu ada orang lalu je aku tanya “hheheeeheeee ada duit syiling taakkk?” HAR HAR HAR. Mane mawu sorok muka ni? Lepas ni orang jumpa aku mesti dia teringat duit syiling oh tidakkkkXD. Siapa yang ada keluar bilik nak pergi mana-mana tu lah jadiks mangsa muehehehehe.



Dan jumpalah akhirnya duit syiling berjumlah seringgit daripada orang yang aku tak kenal pon HAR HAR. Oke tak sempat laks nak berkenalan. Hahahak.




selepas itu;

Haaaaa, kene cek jugak. Kadang-kadang coin box tu pon ikut mereng jugak macam itu bunbun XD duit yang macam palsu pon dia rejekk. Demm!



Dan memang pon duit coin 50 sen yang telah maks dapatkan susah bayah dengan menbanting tulang bagai nak rak ni telah direjek tanpa usul periksa. Lepas gunakan taktik yang sama dengan menunggu di koridor akhirnya dapat lagik duit syiling sebagai ganti. Hai tak tawu malu betol aku ni. HA HA HA. Desperate weh! Desperate!! XD



bila dah dapat tu rasa macam MALAYSIA dah menang world cup je hahahakkk. :D



Kemudian;



HA HA HA HAA. Eh baca stetus yang pertama tu dah tawu kan aku nak basuh baju masuk mesin. Hahahahakk. Anak dara siapalah ini. Sila jangan kawen dengan saya sekian terima kasih. T_____T Bhahahahaha!




Oke lepas mesin basuh berputar dengan senang hati wee wee dry pampers bukannya aku pergi jawab tutorial. Aku terus taip entry ni. Ahahahahahahaha. :D



MAKA TERHASILLAH ENTRY TENTANG MISI MENCARI DUIT SYILING. Eh pelik-pelik je. Sorilah Entry aku merepek lagi. Banyak sangat tutorial tangguh-tangguh otak pon jadik mereng. Aicecececehh alasan tak boleh belah hakhakhakk!







P/s: lepas ni duit syiling takkan guna untuk tujuan lain. Mesin basuh dalam pantry tu punya T__T dasar pemalas tu pemalas jugaklaaaa wakakaka XD



Sekian ;)


15 comments:

anyssreynastorymorypreetydirtysecret said...

kalau i nak gelak boleh ,KAHKAHKAH lawak laa youu ni :D

naz said...

hahaha bersila minta sedekah banyak dpt rasa nya

nabiha hamzah said...

haha..
mmg hukum d0k kat h0stel neh..
ag2 0rg yg mlas bs0h pkai tgn..
mula ar baldi beratur dpan mesin bs0h tgg0 turn...
:D

cik bunbun said...

@anyssreynastorymorypreetydirtysecret


part mane yg lawak hhahaaa ;D
entry merapu jew. kuikui

cik bunbun said...

@naz

hahahaaa. tak terfikir plak naz. time kasih bagi idea. boleh buat mggu depan laks. haha

Jul's said...

laaa...ingatkan coin nak wat tambang bas or nk beli eskrem sposen...eskrem dlm ketas pastik yg salu jual kt kpg2 tuh..muakakak

cik bunbun said...

@nabiha hamzah

andekah anda mengatakan bhwe bunbu pemalas? yeeeeeeeee mmg betul XD hahahahahakk

cik bunbun said...

@Jul's

tambang bas men chip the keng je. hahahakk. bagi duit besa xpe. sila simpan baki. wawawawa. bajet kaya. ahaks

syue said...

ayoyoyyo. kesian dekat bunbun nak carik syiling. jumpa belum? XDD saya ada banyakkkkkk syiling. dalam hati ckp cmni doh : eee, menyampah la bnyk syiling ni, nak tukar duit kertas. HAHAHA

kumbang hitam said...

nnt kalo nak gi mne2 naek putra....beli tiket guna mesin....tapi bagi duet besar like rm5 ke... nnt die bagi baki semua 50 sen dan sen2 yang selebihnya. tu cara aku....

aku pun maleh nak basuh tangan...
ada mesin...lebih mudah...jadi kita gunakan teknologi sebaiknya...betul??...haha

Encik Tikus said...

kau nie sengal lah,hakhakhak

cik bunbun said...

@syue

hahaha sungguh myampah ye baca komen syue. HAHAHAHA. bak sini syiling tu. haha

cik bunbun said...

@kumbang hitam

anda tu lelaki. takpelah nak pemals pon huahuahua. bunbun perempuan melayu sejati tawwwwwwwww. wakakakakaXD

cik bunbun said...

@Encik Tikus


hahahaha. tawu takpeeeeeeee. ingatkan tak tawu.. ngehngeh

shasha said...

cik bunbun! klaka lah you nii.. hee..

ehh mostly students mmg byk guna syiling kan kan... (;