Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, June 13, 2010

Kerja-kerja orang yang banyak kerja tapi buat-buat macam tak ada kerja. HOHHHH. ;D

Eh aku pelik gaks taww. Kau orang pelik tak pelik tak? Pelik-pelikkkk. Ahahaha ape kau merepek daa bunbun XD ekekeke:P


Bukan hape. Mengapakah bilik aku sorang je yang takdepp meja setadi. Alah, meja yang ada lampu dekat bahagian atas tu. Kuikui. Sirius aku takdep meja belajauu.


Sebab aku ada meja makan. wakakakakakaXD serius tak pernah belajauu kat meja ohoi. Asal nak makan je duduk kat meja ni. Asal duduk kat meja ni je nak makan. Kekekekeke:P



Dah faham kan kenapa aku makin membesar? Ngehngehhh. Oh siapa tak cukup lemak meh amek dekat sini T__T hahahakk. Aku bagi free. Nak takk? Lemak versi ikan buntal. wawawawawaXD


Ni baru tunjuk belah kiri punya angle. Belom tengok belah kanan uhhh lagik banyak paket-paket milo, coco crunch, cloud nine vavavavava semua senek senek berkhasiat lagi menyihatkan hahahakk :D


Sebenarnya setok aku ada banyak lagi. Sorok dalam box hijau bawah meja dah macam kedai runcit dah lalalala:P. saja sorok, Takut rumet pengsan terkejut kenapa banyak sangat dan kenapa mesti letak dekat meja hei tempat lain kan banyak wakakakakakaXD



Oke dah, cukup memalukan diri sendiri cis cis XD



Sekarang mari kita ke pantry, zassssssssssssss :D


Ini pantri. Eh bukan, ini pantri punya signboard depan pintu kekekeke:P


Kalau kau orang nak tawu, aku baru first time tawu apekah menatang pantri tu bila sampai sini. Holoh holohhh kesiannya anak siapa ni ahakhakkkXD. Masa mula-mula check in kat sini, bila aku nampak sign board ni, reaksi aku macam ni;


“pantri? Apekah? satu spesies dengan panties ke



Hadoii apelah bengap sangat bhahahahhaha!!. Iskkk. T___T Pantri tu tempat macam dapur kot. Ade sinki basuh pinggan, ade mesin basuh, ade bla bla bla. Tinggal nak taruk peti ais je.



Oke kenapa tetibe cerita pasal pantri pulak ni ohoiii XD



Oke-oke. Next to pantry tu ade dinding yang tampal macam-macam. Iklan carik menantu pon ade vavavava oke tipu je ;P kalau betul ada iklan tu boleh gaks aii mencuba nasib lalalala :P



SATU : iklan kedai dobi.




Hahahakk. Iklan macam ni memang menarik perhatian gadis gadis ayu lagi pemalas macam aku ni bhahahahha!! Tapi aku tak pena hantauu baju pergi dobi hokayyy ;D cukuplah mesin basuh dalam pantri tu aku kerjakan wawawawawaa. Rujuk entry ini :]



DUA : iklan business shawl



Aku pon tidak tahu ini budak sesi 2010/2011 punye kerja ataw budak sesi lepas yang punya. Kekekeke. Takpelah, aku tolong promote sekalikk. Sapo nak beli shawl meh datang belog dia. Mari mari ada macam-macam kaler muraaaa punya woo. Hahahakk oke takdepp bakat T___T bhahahaha! Sekian harap maklummmmm.



TIGA : iklan paling seronok dibaca gagagagaga:D

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ




Mari-mari singgah belog ini pepel sangat besh sangat kiut miut aww aww kau memang bombom wawawawa lu perahsan la bunbun wakakakakakaXD



HAHAHAHA. Oke gelak sikit je. Dah siap lagi satu entry merapu bila takde kerje. Ecewahhh padahal tutorial ade lagi belum siap tuuuu takdepp keje kemendenye wahahahahaXD



p/s : Selamat berdinner. Aku terbayang-bayang meja ‘makan’ masa menaip entry ni. Rupanya aku belum makan malam. Iskkk T__T



p/s 2: rumet dah balek tadi. Naseb baekkk. Takderlah aku tidur sorang-sorang lagi malam ni lepas tu subuh gajah pulak hadoii XD


sekian;)

15 comments:

╚► Scya Lollita◄╗ said...

uuuuuuu~
dlm blik ira , ira sorang je kot meje studi bsepah hahahahaha

naz said...

hahahhaa last pic tu agak mencari publisiti

cik bunbun said...

@ ? Scya Lollita?

eh uitm pnye bilik bape org satu bilik? mcm rmai je bunyinye ;)

cik bunbun said...

@naz

hahaaaaa. bukan AGAK. tp MEMANG. waakakakakaXD

Epul Azimi said...

cis,kita teruja ingat iklan ape tadi,tapi ok gak iklan camtu.............hehe

Encik Tikus said...

ish-ish,entry kau selalu cecah lantai kan ? patutlah karangan dapat A jee.

zai said...

agak2 ah cikbunbun nak advertise blog kamo hhahaa,

stock makanan tu memang bboleh blah sgt, buat mcm dah tak jumpa kedai sekali hangkut ehh

nizamsani said...

hehe.

Zqah Ail said...

budak comel !!

banyaknyer makanan .. tak pyh beli pon tak ape .. agagaga

nutella !! i love =)

cik paro said...

lemak2 ku sudah bersepah,,
jaadi.
kamu simpn je lmk2 kamu supaya ia membasar..
lallalalal//

Iman said...

NAK PANTRI JUGAK !

Yatre Hayati said...

hahaha....pasni mesti traffic jam bile nak masuk blog bun bun kan..

syahira ariff said...

wahh
tolong promot blog syaira gak la kat UM tu
hihihihi

♥ shiMawar ♥ said...

hahahaha..sgt le pndai adik sis ni dlm mncari publisiti sebegitu..rasanye bun2 dh salah amik kos ni.. ;)

wa..banyaknye stok makan die..takpe2..sis faham..org study ni mmg mudah lapo..sbb banyak tenaga digunakan utk brfikir..so, kena le makan banyak utk dapatkan semula tenaga yg hilang tu..kan..?kan..? ;)

Cik NeyNa said...

lorrrr...kalau nak shawl yang lagi murahhhhhhh gilerrr...
haaaa...
tengok lah kat sini plak..
muahahahahahaha

http://extraload-shop.blogspot.com