Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, June 14, 2010

Encik tikus selalu komplen kenapa entry aku SUKA CECAH LANTAI dan kenapa aku SUKA MEMBEBEL dan kenapa mulut aku macam TAK BOLEH NAK DIAM. Kenapa?

**sebelum pergi kelas pagi tadi **
**nama pose : mulut bebek XD**





































































Entry ini untuk kau encik tikus.




-TIDAK MAHU LETAK SEKIAN XD-

10 comments:

cik paro said...

tak mau baca lah...
entry khas untuk cik paro bile??hehhehehe..

syahira ariff said...

hahaha
aperla encik tikus
=D

Encik Tikus said...

hahaha,rasa macam nak simbah asid jer dekat blog kau nie. biar tak wujud lagi.

cik bunbun said...

@cik paro


ade dah duluuuu. lupa la tuee ;D

cik bunbun said...

@syahira ariff


encik tikus tu mmg. sehari tak membuli org mmg tak sah. ade je tak kena. itulah inilahhh. haiyooooooooooooooooooooo. wakakakakakakaXD


p/s: jgn kawen dgn dia, BHAHAHAHAHA

cik bunbun said...

@Encik Tikus


meh sini simbah. BHAHAHAHHAHAHAHAHA XD

kepada encik tikus;

kau kenal tak encik tikus? kirim salam maut dekat dia.

with luv;

bunbun :D




BHAHAHAHAHHAHAHAHHAA!!

Epul Azimi said...

sila buat entry pasal sy plak,dh lama tak berglamer ni........hehe

@ien_R@z said...

hahaha.. entry sempena apakah ini?? hihihi

fndrocka said...

haaaa...tak faham...

ravishingpeacock said...

simplenye hehe ;)