Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, May 4, 2010

Terima kasih FOLLOWER :D takde jamuan makan-makan pulak. Kekeke;P


Akhirnya siap jugak entry yang dinantikan oleh semua. Stetmen perahsan lagik wakakaka:D oke aku sorang je yang menantikan entry ni T__T. walaupun cuma 500++ bukan ribu raban ke, aku tetap nak tulis entry ni. Hikss!


Terima kasih kerana terus menyokong belog cik bunbun yang entah hape hape ini. Kalau nak word yang lebih bombastik aku kata belog picisan la kannn. Hukhukkk. Kebanyakannya entry merapu yang aku pon tidak faham ape bende. Bhahaha!


Aku dah siapkan muke muke korang siap terpampang didalam entry ini. Kekekekeke;P semua aku taruk dekat sini kerana aku menghargai kau orang semua. Cecececece. Ucapan bajet menang anugerah AIM kot. Ahaks;P tapi muka-muka yang ada kaler tu up level sikitla. Sayang lebih sikit. Lebih banyak kut? Kekekekeke;P


Yang kaler MERAH tu budak sekolah aku. Sekolah rendah sekolah menengah termasuk la senior dan junior. Tehehehehe:D Yang kaler PEPEL tu yang PERNAH komen entry aku :D Yang ade BINTANG tu yang SELALU komen entry aku:D Yang ada ARROW tu yang ada add aku dekat fesbuk, mespes, dan juge YM dan termasukla yang mesra mesra gituuuuu.


Yang takde kaler apa-apa aku tatawu stetus apa. silent reader mungkin? tapi takpe, yang penting ku sayang semuanya sekali oke. Anda semua terhebat! :D silalah cek kaler masing-masing kalau rajin. Kalau tak rajin pon aku paksa tengok jugak! Hahaha! Penat aku buat tu tawww!


p/s: aku ni rabun dan pelupa. Kalau ada yang tertinggal sila bagitawu oke. Nanti aku tambah. Ekekekeke:P kadang-kadang ada yang tak dikenalpasti sebab banyak nama sama T__T



1 – 100++




100 ++ - 200++




200++ - 300++



300++ - 400++




400++ - 500++ (yang ni spesel sangat kenapa? Haiyokkk!)




Selalunya yang rajin-rajin komen entry aku ni aku memang rajin datang belog mereka balek dan tinggalkan komen sekali. Kadang-kadang bukan komen tapi dop membebel dekat komen box. Ahahahaha! kecuali kalau profile dia private dan entry dia tak boleh komen T__T aku pun tak buleh buat apa. Hukhukk.


Yang kat bawah ni yang selalu komen aku. Kadang-kadang komen membina kadang-kadang komen saja-saja. Tapi takpe komen apa pun aku terima. tu maknanya ada orang sayang aku. Kekekekeke;P silalah terjah belog mereka juga oke. [klik link dekat sidebar].Mereka memang terhebat. Muah muahhh! Oke sila tangkap flying kiss mahal aku ni lalalalala;P



Ada jugak yang komen tapi tak tersenarai dalam list. Entah le aku pon tidak paham widget ni. Yang aku tawu, kalau tuka nama pon dia kira macam orang lain jugak. Cipulus punya widget wakakaka:D makin besauu tulisannya, makin banyak aku sayang dia. kekekeke;P oh tidakkk. maksudnya aku sayang AUS la ni? oh tidakkkkk:D hakhakk!



akhir kata, teruskan menyokong belog cik bunbun ini oke. Pssstt, kalau rajin, komenlah sekali. Itu caranya untuk terus ter keep in touch yaw! Bhahaha! Maen cara kotor nak suruh orang komen entry. Hakhakk:D


Balek kampung jumpe atromen,
Sudah baca cepat komen :D




Sekian;)

16 comments:

norain ishak said...

haha.wah,mekasih lah sebab ade link aku sekali yer bunbun..muahaha..aku suke komen enrty kau, sebab entry kau suke buat aku gelak..sebab lagi satu ialah sebab kau budak2.ahahahah..

Enchaoz said...

hhahahaha konfem bangge aus :P

jaytea abdul said...

ok proud to be silent reader cin bunbun comel! :)

haha.. i ad in 200-300 one tu!

whoott.... :)

♥ shiMawar ♥ said...

wawa..dh 500 seh followers die..jelez aih.. ;)

nway, congrats dear..moga mnjadi blogger yg brjaya..sis tumpang bangga..haha.. :D

ZuL Pang said...

wauu.....! aku nyer ade bintang2...! heee~~ XD

Nurul Farhana said...

akak tak pernah komen kot..sbb tu takde..huhuu..

btw, nice entry.. =]

* happy blogging *

Yatre Hayati said...

yeay...kaler pepel...faveret !! ada star jugak !! suka suka suka..hahah..thanks bunbun

-ImanAzlan- said...

nasib baik aku tak jadi follower kau. kalau x, xpasal2 dapat publisiti murahan.
hehehe.
oke2, j/k. follower2 lain, jangan bakar umah aku ye.

naz said...

wewiiitt wa caya sama lu la :)

suliani said...

tq cik bunbun :-)

maisyara Pot! Pot! said...

baru mai perasan yg mai belum jd follower cik bunbun.. agagaga.. ^^

*tengah cari blogger yg lama tk aktiv utk di buang.. sebb dh full.. T___T

Zqah Ail said...

cari punye cari ingatkan x ade rupenye ade .. hahaha

akak follow bunbun sbb takut bunbun hilang dikidnap org =p

blog akak ada tp dah bertukar url laa syg .. update url akak yg baru yea !! =)

http://mimpisibunga.blogspot.com/
yg BARU punye ..

http://adatewiththedreams.blogspot.com
yg LAMA punye ..

mizzura said...

kalau takde jamuan makan...mcdelivery sudah..kami terima aja..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

21 k0men ?

auw auw !

embun d tengah malam said...

wah 23...huhuhu

NuR said...

hahaha..i like this...ade star..:P
makne nye?? haha.aku sayang ko lagi skali:))