Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Wednesday, May 19, 2010

Soalan cepu cemas di sini, DAH BERAPA HARI bunbun tak apdet belog eh? kekekekeke:P

Oke ni serius ni. Aku dah lupe berapa lama aku tak bukak belog. dah berapa lama aku tak online pon aku tak pasti. Habes semua pakwe-pakwe gantang aku dekat facebook dok rindu rindu ecececeehh. Masa aku online tade pulak nak rindu-rindu hohoho. Masalahnye kau ada pakwe ke bunbun oiiiiii!! Hakhakk.



Makcik ni lupa stetus dia single lalalalalalaa padahal header tu bukan penuh perkataan SINGLE kat situ ohoii! :P Oh ye. Aku buat header baru yang cukup semak tu ahakss. Semak gila aku rasa header uh. Macam sarang encik tikus dah kekekekeke:P






Ni header percubaaan je sebenarnya sebab aku macam gila download font dekat www.urbanfonts.com. berjuta-juta font aku download hahaha oke tipu je berjuta pftttttttttttt! T__T bhahaha! Tapi kan, admit je la header tu memang mewarisi kecomelan aku kan kan kannnnnn. Hahahahahakkk. Jom muntah lalalalalalala:P



Aku baru perasan perkataan SEXY tu tak sesuai dengan jiwa brutal dan kemelayuan aku hahahakk. Nantila aku buat header lain ku sedang bermalasan sebenarnya sekarang ni. Kekekekeke:P mud bersukaria sebelum masuk U lah katekann hukhukk :P



Sedikit kata kemaafan kerana sudah lama tidak mengemaskini belog hahaha rasa gatal-gatal bila tulis skema macam anak ikan bilis kekeringan hahaha perumpamaan apakah ini ahaks :P



Sori oke ku dah lama tak apdet. Belog orang lain pon aku tak singgah. Huwaaaaa!! Rindu semua oke. Yang ada komen-komen entry aku dan aku belom singgah lagi tu pun rasa bersalah sangat. Sob sobbbssss. Aku tawu ramai yang rindu aku ni. Hahahakk kali ni bukan kenyataan perahsan oke. Aku ade bukti oke. Hakhakk :P





Aus, aku tawu kau memang setiap hari rindukan aku tapi kali ni baru kau nak mengaku. Hahahakkk. Oke takpe, cinta kita tetap utuh hahahakkk geli aku lah hoi rahse nak muntah bak sini jamban lalalalalala:P psstt. Kalau kau nak calon isteri namber empat roger aku taw. Aku tengah cari spare part ni hahahahakk!!





Encik tikus, kau kenapa rindu-rindu aku? Hahaha. Aku taknakla. Aku nak syed firdaus sorang je haha siapakah? Dia je yang suka buat lawak bodoh buat aku tergelak macam orang gila oh rase rindu dia teringat pertemuan di KFC hahahahakkk! Oh aku jeles kau dating dengan dia dekat mid. Sob sobbb. Oh hatiku terluka tapi kenapa bahagia rasanya lalalalalala. :P





Dan akhir sekali zida sayangku. Hakhakk. Aku pon dah lama tak nampak kau weh nak buat cemane aku tak online pon sob sobbbb.. takpe takpe aku apdet la ni mesti terubat rindu kau kann kan kannnnnnn. Hohooo tetibe rahse macam jadi lesbian limaplohpat saat eh chop choppp aku straight oke miahaha.



Oke rasanya entry ni dah cukup panjang di sini. Tapi rase nak tulis lagi hahaha ku gian nak menaip entry hahakk. Nak tawu ke kenapa aku dah lama tak apdet? Sob sobbsss.. panjang ceritanya ni isk iskkk konon-konon buat cerita sedih hakhakk.




SATU : sebab aku malas nak on laptop mengapakah? Nak berebut brodben dengan budak gemok pon macam takde mud huhuhuu aku mengaku kalah jela T____________________T



DUA : sebab aku dop berjalan dengan nunun temankan eton pergi KL borong tudung bidang 60 nak jadi stok-stok ustazah lah katekan kekekeke:P lepas tu balek penat tidur tak larat nak on laptop. Haha.



TIGA : sebab aku habiskan masa doplohpat jam makan tidur makan tidur beyak lepas tu busy isi borang nak masuk U ni hei tak boleh banyak lagi ke borang tu hahahahahakkk!



EMPAT : sebab mode kesedihan masih in the air nanti aku tulis entry jiwang je semedang mulela aku rasa macam nak clash dengan blog yang dah macam pakwe aku ni lepas tu campak laptop dari ketinggian KLCC haha apekah?



LIMA : I’ve been thinking all the time for how much I like him a lot and a lot but the time is just not right and the decision of letting go the crazy feeling feels so right. He’ll come back if he’s the one for me. Oke ayat bahasa inggeris kau orang pura-pura jela macam orang melayu asli tak faham gituuuuuuuuuu miahahahahahahaha!




Oke sekian terima kasih. Nak layan jiwang balek. Harharr. Kalau aku tak apdet lagi tu maksudnye layan jiwang lagi la tu holoh holohh jiwang sungguh makcik sekor ni lalalalala :P




Sekian ;)

9 comments:

zaizax said...

purple betoi blog cik bunbun ne.
dapat u mane dek?

cik bunbun said...

@zaizax

oh sis zai sygku. hohohooo :D
nanti2 bunbun gtw oke hiksss. rahsiala kononnye ohoiii!

azuan said...

ramai je yang nak hilang sekarang nie ekekee

naz said...

orang popular memang lah ada orang rindu :)

natsumiDyla said...

header tu canteklah. xdela serabut mane :)

syahira ariff said...

akhirnya cik bunbun kembali
hehehe
sori yer bunbun tak sempat ikuti update sbb laptop syaira nie mcm bengang sket
dia punya page tenet lambat load

brape kali daa tukar header nie?
hak hak hak

Alynn Notnot said...

ohoii. header ikan buntal dah hilang!

Aus MeLankoLik said...

alah bunbun , aku manje2 baby sket , baru nk update , hahahak .

ceh , mcm la bz masuk u tu jauh sgt , dekat je , haahhahak .


jgn risau , skandel boleh beribu , aku cop kau yang ke 991 ok . sila cari lagi baki 9 org utk madu kau ,h hahahak .

syue said...

bunbun, cepat update selalu. jgn malas @ tkde mood nak blogging. eh, header bnyk ayat. sukaaa! :)