Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, May 7, 2010

Siapa kata CIK BUNBUN COMEL meh aku lempang sorang-sorang. Gagagaga!

Eh kejap, nak tanya sikit. Aku ni comel ke? Bhahahahaha! Soalan tak buleh belah ni ohoii! Aku rase tak comel pon tak boleh celen adik mia sara tu. Hukhukk. Tapi kan tapi.. tapi kenapa ramai yang suka kata aku comel. Oh daku malu kekekeke;P *terus tutup muka dengan bantal :P*



Perahsan lah kau makcik wakakakakakakaXD



Nak dengar satu cerita tak? Kalau tak nak dengar pon aku nak cerita jugak bhahaha. Dulu masa aku form 1 ada budak kelas aku ni minat dekat aku. First time ada orang minat neh. Ecececececececece bangga pulak wakaka. Rabun ke hape mamat tuh ahakhakk:D



Ada sekali tuh, masa exam, secara kebetulannya meja aku digunakan oleh dia. Lepas dah habis periksa tu, sekalik aku tengok meja aku telah dinodai. Gagagagagaga:D memang tak mengamuk la masa tu kan. Biasalah, masa form 1 dulu aii ni stok skemas skemas macam tenuk haha apekah?



Apa yang dia buat dekat meja aku jengjengjengg! Ceh nak buat saspen tak jadik hukhukk. Dia pergi buat ukiran atas meja aku aicehh macam lawa je ukiran dia boleh belah la wei hei aku marah taw wakakakakaXD ukiran dia tu memang dia toreh atas meja aku tulis ‘FAHERAH HIDAYAH COMEL’ hahahahahahahahahaha! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Buat lawak lah kau miahaha:D



Ending cerita ni di penghujung entry. Hak hak hakk! Saspen lah konon. Unsur kejutan tambah metafora hiperbola kejap miahaha. Apekah?




AMARAN : gambau-gambau di bawah mempunyai unsur kejutan melampau. Sila jangan terkejut. Sekian.


Masa : pukul 3 pagi
Tempat : rumah banglo empat tingkat
Situasi : si isteri sedang mengidam manakala si suami sedang enak enakan tidur hei betul tak BM aku ni? Hakhak:D



Muka merajuk dengan hasben sebab aku mengidam nak makan nasi himpit dengan kuah kacang tapi dia tak nak belikan.



Dah setat nak menangis sebab hasben buat tak dengar isteri tercenta neh mengidam. Sedih sangat sampai tudung pon tak betoi hakhakk:D



Oke sumpah buruk. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Hasben terus pengsan tengok muka ni.



Paksa keluarkan lesung pipit yang memang tak ada tu supaya hasben sedarkan diri. Masa bercinta dulu dia kata dia suka lesung pipitku. Hakhak:D




Oke terlampau memaksa sampai nampak macam muka nak berak je wakakakakakakakaXD. Cara lain pulak. Ehem ehemm!




Cara godaan tambah ugutan pulak. Bibir seksi-seksi sikit muahahahaha:D “abang nak bangun ataw saya ciyom bhahahaha!” cara yang terlalu biasa. Tak berkesan sebab dia lagi sukaT__T



“ish abang ni. Bangunlah! Bukan shaye yang mengidam. Anak awak ni yang nak makan” cehh. Tektik para isteri hakhakk:D




“yeyeh abang dah bangun. Yeyehh!”



“yeyehhhhhhh!!! ” asal muka makcik ni gembira sangat?




Muka eksaited bila hasben tiba-tiba balek bawak mangga muda walaupun aku sebenarnya mengidam nak makan nasik himpit kuah kacang T__T




Muka orang menikmati mangga muda. MASHEM oke! Biaselah orang mengidam hakhak:D



Hidung kembang bermaksud tektik berjaya mari amalkan bersama-sama ketika mengidam. Harap maklum :D



See, buruk kan muka aku. Aku dah kata mamat tu rabun lalalalalala;P



Dear iskandar;

Kalau kamu sedang membaca entry ini, terima kasih aku ucapkan kerana perahsan tentang kecomelanku ini. Sobbbbb sobbbbbb T____T. terharu mengapakah? Hahaha!



Oh nama mamat tu iskandar kekekekeke;P malangnya masa form 2 dia pindah sekolah. Kisah cinta tak kesampaian aicececececehh! Bhahahahaha! Oh masa sekolah dulu pun memang aku dah gatal nak kawen T__T hahahahahahaXD




p/s: aku tak comel pun la *nada merendah diri* ahakhakk!

p/s 2: sorilah gamba dalam entry ni tak comel. *padahal memang tak comel pun lalalalalala;P* Ku pakai tudung aci siap je. Tepung gomak dah habis tak sempat nak beli tepek kat muka wakaka:D



Sekian;)

15 comments:

Monkey D. Lutfi said...

haha faherah2, tp faherah mmg comel pon, ahahahha

Pipi Muncet said...

hahaha.
nak tergelok tengok memek muka.
tapi nak cakap comel even akan kena tampar. haha

♥ shiMawar ♥ said...

hahahahaha..
ni entri byk pic utk membuktikan yg anda TIDAK comel ke..? tp malangnye anda telah GAGAL..sebab anda kelihatan lebih comel bila memaparkan gambar2 yg telus sebegitu.. :)

wa..bestnye Form2 dh ade org suka..sis plak masa Darjah 2, dh ade org masuk minang..tp trpksa menolak sbb msk nasi pn tak reti msa tu..

p/s : ok, cite di atas ni tipu..sis wat cite sbb jelez bun2 ade peminat sejak kecil lg.. (T___T)

encik tikus said...

Buahahahahahaha ,kau memang comel :)

Kim said...

hahahahhaha sakit perut gelak!!! cik bunbun comel!!! haha

syahira ariff said...

hahahahahaha,lawak giler mimik muka
anyway,muka meneram masa makan mangga masam tue paling comel sygs
=]

NuR said...

hakhakhak......KAU COMEL...hahaaa..
sile lah melempang daku..daku sukerrXD

nughul said...

alahai bunbun...mgidam nasi himpit yea..j0m singgah kedai mak minah sblh umah..ok tipu
hehe

╚► capital S hana ◄╗ said...

hahaha .
adeyh , nk market la pic ni .

~lovelife~ said...

bunbun cumel la..;)

Epul Azimi said...

comey and gedik...hehehehe
mengidam?tahniah...:)

cik bunbun said...

@Monkey D. Lutfi

marah acid base kau nanti hahahahahaaXD

cik bunbun said...

@Pipi Muncet

menh sini lempang sedas sikit.
hahahahaha
>.<

cik bunbun said...

@ ? capital S hana ?


hahahahaXD jgnla sayang
malu la nanti.
kekekekekeke;P

syue said...

wakakakaka. lawak tuuu XDD semua muka bunbun tu comel tauu! alaa, bunbun mmg comel tau. tp jgn la lempang kite :)