Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, May 1, 2010

Perasmian header IKAN BUNTAL. Selamat hari pekerja :DD


Hari ini hari sabtu. Hari ini hari pekerja a.k.a. hari buruh. Setiap hari saya menyambut hari buruh. Hari hari saya menganggur. Hari hari saya tanam anggur. Ekekekekekeke;P aku pon tak pasti kalau hari buruh jatuh pada hari sabtu, maknanya hari isnin baru cutilah eh? Gagaga:D suka hati aku jek.



Yang aku tawu, bakal suami aii memang kerja doplohpat jam seminggu. Yelahhh, MANAGER KFC lahh katekannn. Muahahahahaha:D sejak bila aku jumpe calon suami pon ku tidak tahu. Uhuk uhukkkk. KFC dibuka doplohpatjam selama 365 hari, silalah datang selalu :D ecececececececece! Sempat buat promo untuk bakal suami ahakhakkkk! :D



Ohhh. lihat headerku dengan perasaan kagum. Dan sila jangan kritik. Bahahaha! Dan seperti yang dijanjikan semalam, sedikit penambahan telah pun dilaksanakan pada headerku yang segagah tuan belog. ohoiii:D . Ohhh, lihatlah ikan buntal kebanggaanku itu lalalalalala;P


Ikan buntal dan bunbun memang sudah sebati sejak azali. Gagagagaga:D



PENDEDAHAN KEBENARAN MODEL HEADER :D


1- Model tu model tak bertauliah. Bukan macam hanis zalikha. Sebab tu model tu tak pandai pose

2- Model tu letak tangan kiri dia dekat depan sebab perut dia buntal wakakakakaka:D

3- Model tu letak tangan kanan dekat belakang sebab hei kan aku dah cakap tadi dia model tak bertauliah. Ekekeke;P

4- Model tu mata dia tak fokus. Tak tawu dia pandang mana. Kalau monalisa tengok kiri tengok kanan depan belakang pon nampak macam monalisa tengah tenung. Kalau model ni, kau pusinglah skrin laptop dan PC 180 darjah pun tetap tidak tahu arah mana dia pandang muahaha:D

5- Model tu nama dia bunbun, nak mintak autograf ke? Bahahaha!




Sebenarnya aii nak letak gambauu bakal tunang aii yang pakai baju pepel jugak. Tapi aii takut kontroversi sangat so aii letak ikan buntal tu je lahh. Ekekeke. Kejap bakal suami, kejap bakal tunang, hahahakk. Banyak sungguh skendelku lalalalala;P




Oh syue:D Kamu ada nazim Othman. Ku pon ada bakal tunang artis. Ekekekeke;P ni gambauu cilok dekat fesbuk adi akmal setelah dia mengepruf aku. Ahak ahak ahakkk:D matik aku kalau dia jumpa belog aku lepas tu kantoi aku syiok dekat dia lepas tu terus dipinang olehnya. wakakakakaXD siapa tak kenal adi akmal rujuk entry ini dan ini :D


Aku ni memang jadik mereng sekejap kalau nampak jejaka macho dan tampan memakai baju berwarna pepel ni. Memang jadik terkinja-kinja limaplohpat saat sebab heksaited. Jadi pesanan penaja di sini, JANGAN BIARKAN TEMAN LELAKI ANDA MEMAKAI BAJU BERWARNA PURPLE ATAU KU AKAN GUNA-GUNAKAN DENGAN ILMU PENGASIH CAP BUNBUN BHAHAHAHAHAHA!! :D


RAHSIA ANTARA BUNBUN DAN IKAN BUNTAL



Ramai yang mungkin tertanya tanya kenapa aku digelar bunbun dan apa kaitannya dengan ikan buntal kebanggaanku itu. Hei, kalau tak tertanya-tanya pun aku nak bagitawu jugak miahahaha:D err, dulu aku pernah buat entry pasal asal usul nama bunbun tu.


Kalau rajin, silalah godek entry lepas-lepas. Ku tak mahu bagi link. Kekekeke;P tapi kalau malas, silalah tunggu esok. Entry yang dulu aku tulis tu cerita dia tak berapa lengkap. So, macam tak syiokkk. Hukhukk. Esok aku berhikayat lagi bagai puteri gunung ledang untuk bagi lengkap cerita asal usul tuh. Muahaha:D



Soo, para peminat bunbun sekalian, sila tunggu esok yerpp! Esok punye esok ke. Esok punye esok punye esok ke. Bhahaha! Oke daaaaa! Bunbun nak pergi KFC jumpe abang manager. Bhahahaha! Oke tipu jek. :P



Sekian;)

20 comments:

syahira ariff said...

comelnyer header!
gud job sygs
ehh,bunbun tue buntal upernyer
miahahahahahaha
tp bunbun takder laa buntal sgt
cute jer

Pipi Muncet said...

wah header barru!
so nice.


Siapa Nazim Othman ni?
kacak juga hee

norain ishak said...

weyh bunbun..gua nak bagi warning ni.adi akmal tu dah datang rumah gua nak pinang gua.hahahahhahahha..

ala, janganlah mara..aku tipu jer..ekekke..btw,gambar bakal tunang kau tu sweet larh..!

Yatre Hayati said...

bun bun buntal ker?? heee.....lawa header sebab kaler pepel....

miloicekaw1119 said...

cik bunbun..
sipakah gerangan lelaki itu??
sangt kacak mengenakan baju wana purple..
dushh...

naz said...

tu dia macam ahli koprat haha

'AQILAH said...

dah tak de mate biru...

mizzura said...

huyooo...header baru...nampak ala-ala profesional gitew..2 thumbs up!!

cik bunbun said...

@syahira ariff

oh comel ke?
dah tawu da senanye
kekeke;P

cik bunbun said...

@Pipi Muncet

ohh. ni bukan nazim othman la.. hehehe
ni adi akmal :D

cik bunbun said...

@norain ishak

hohooooo
bakal madu la ni.
kekeke;P

cik bunbun said...

@Yatre Hayati

buntal kot. bhahahaha
tapi masih lagi mgekalkan keayuan:D
gagagaga:DD

cik bunbun said...

@miloicekaw1119

cik paro, nama dia..
ENCIK BAKAL TUNANG
muahahaha:D

cik bunbun said...

@naz

ku punyelah cumel kau kate ahli koprat. hahaha

cik bunbun said...

@'AQILAH


hohooo. rindu mate biru ke?
kekekeke;P

cik bunbun said...

@mizzura

maceh macehhh. bhahahaha:DD

miss hav0c said...

wah pandainya header *bukan pandainye awak* hahaha


kem slm sama jejaka kacak itu

Aus MeLankoLik said...

bunbun , aku ade gambar pakai baju purple , hahahak .
kau letak la skali wei , hahahak

cik bunbun said...

@miss hav0c

oh sedihnye. hahaha:D

cik bunbun said...

@Aus MeLankoLik

sebenarnye jejaka tampan yg berbaju pepel tu merujuk pada ko juge. hahahakk.

eh kejap, kau tampan ke. kekekeke;P
nak curik gamba ko kat fb uh takot ko marah, lalalala;P