Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, May 3, 2010

Patut ke BELOG JIWA-JIWA yang lagi satu tu diDELETE? Cepat tolong bunbun decide :D


Haiyak. Aku tawu ada yang follow belog ku yang lagi satu tu. Adela dalam sepuluh orang. Hahaha! Hmmm, peminat setia aku kot. Stetmen perahsan lagik. Wakakakaka:D



Semua dalam belog tu cuma tinggal sejarah je. Sejarah silam. Hahaha. Kisah cinta yang tak kesampaian. Hakcehh. Buleh dikira kisah cinta ke tu? Okelah. Cerita penipuan dan syiok sendiri sebab aku telah ditipu bhahahaha! Kalau nak tawu cerita syiok sendiri dan penipuan tu silalah godek belog ku yang itu. Sebelum aku DELETE! ;)


Yay! Aku dah Berjaya lupakan dia. Terima kasih kepada yang selalu komen entry jiwa-jiwa aku dan bagi kata-kata semangat. I lap yuuuuuuuuuuuuu olll. Miahahahahaha! :D




Macam nil ah alkisahnya. Aku malas dah nak fikir pasal incek si dia tuh. Bhahaha. Dia bukan kesah pasal aku lagi pon. Kunun-kunun anggap aku kawan baek tapi sampai hari ni menghilang. Ahaks. Maksudnye tak try to keep in touch. Aku rase dia dah balek Selangor dah, lepas habis final. Tu pon aku tawu sebab ada laman SOO-sial facebook tu. Bhahaha! Siapa lagi yang bagi info kalau bukan awek dia T__T . awek dia okayhhhhhh!


p/s : oh ye, awek dia baca belog aku. Hahaha. T__T



Tapi yet, dia tak cakap ape pun yang dia dah balik. Kalau tak, dia nak balek Terengganu tu pon sebuk dop bagitaw aku. Hakcehh. Cistapodah cipulus komulonimbus punya mamat. Kawan baek konon. Kerja mengayat aku je tawu. Aku tawla aku ni hati cepat tacing hakhakhakk:D


Dah lama setuju dengan komen kak shima ni. Haiyakk! Kekekeke;P



I’ve done a lot dari apa yang kak shima suruh. Hahahahaha:D termasuklah CARI MY OWN HAPPINES. Bhahahaha! Perlu ke aku ulas bende ni sekarang? Tak payahla eh. Currently bunbun is crushing on someone.. yup someone. Hahaha! Patutla dah lupekan incik si dia. Crushing on someone else rupenye… ahahaha! Daku malu! *terus tutup muka dengan bantal :P*


Tapi bila fikir-fikir balek malas nak layan jiwa-jiwa ni. Kapel-kapel. Haiyakkk. Meremang bulu hidung aku aku. Ahaks. BEING SINGLE IS OKAYY :) aku tak suka kapel-kapel tapi aku tak prejudis terhadap orang berkapel. Ahah. Peace beb! Aku open yawww! Lalalalala:P open-open pon aku buleh jugak dop bebel bebel pasal kapel ni sebenarnya. Buleh siap satu entry lain. Haiyokkk!


MAK OH MAK. Tulungla carikkan calon suami A.S.A.P. kekekekeke;P gatal nokk pompuan ni haih wakakaka:D




Soooo, patutke aku delete belog ituh? Haha. Tapi sayang jugak nak delete sebenarnya sebab kat situ ramai orang taruk komen-komen mengharukan. Ahakss. Dan persoalannya di sini, macam mana nak delete. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Dah setahun berblogging tapi tak tawu macam mana nak delete belog T__T. sila tunjuk ajar macam mana nak delete oke. Hukhuk.




p/s: terima kasih follower :DD. Aku nak menulis entry untuk follower. Sudah 500++ tapi aku tatawu macam mana nak tulis entry tu. Haha. Perlu buat makan-makan sekali dekat belog ke? Ala-ala open house gitu? Muahahaha:D




sekian;)

14 comments:

ZuL Pang said...

patot delete

embun d tengah malam said...

terpulang kat u..hehhehe

Zqah Ail said...

delete jea klau itu yg bunbun rase itu terbaik .. klau sayang sgt , privatekan jea .. huhu

♥ shiMawar ♥ said...

uiks..
entri ni siap ade kaitan dgn sis ke..aduhai..malu le sis.. (sambil wat muka malu2 kambing + blushing kaler ungu)

bgus le klu bun2 dh bleh lupakn si die..hidup kena diteruskn kn..tak pyh nk brharap pd org yg brbahagia di atas kelukaan kita..sis tumpang hepi bila bun2 kuat utk hadapi sume tu.. :)

in my opinion, TAK payah le delete blog tu..sja jek wat kenangan kn..bila bc2 blk, mesti rasa kelakar..rasa nk gelak guling2 melihat kegilaan kita pd seorang manusia brnama lelaki yg tak tahu menghargai ksh syg seorang perempuan..

p/s : eh, nape mcm emo jek komen ni..aish..

p/s/s : sape secret admire baru tu..meh kongsi meh.. ;)

Amiratullyana said...

ahaha your case was similar tome :)
loving a wrong person HAHA.
btw i pun fikir untuk delete2 ni but then fikir2 semula, takla delete blog, but i delete entry je :)

anyway, kalau nak delete blog, pergi dashboard. then pergi setting > basic > blog tools > delete blog :)

Pipi Muncet said...

laman SOOO-SIAL. haha. Memang alam maya agak SOOO-SIAL. hihk.


memang cikbunbun dapat lupakan dia. tapi sekali sekala mesti teringat and akn rasa payahnye hidup :) kan

safiyyahosman said...

terpulang..
delete ok..xdelete pon ok.:)

Anak Perak said...

kenangan wo.x yah delete.buat private jer.hehe..

'AQILAH said...

lupakan dia..hee

Papa meow said...

Tunggu lagi 10 taun, then baca balik. Baru buat keputusan...

kenangan tu...

cik bunbun said...

@? shiMawar ?

kekekeke;P
secret admirer?
secretla sis. bhahaha!!
nama dia tetttt! uhh. haha

cik bunbun said...

@Amiratullyana

oh tengs dear:D baru ku tawu. heeee:D

cik bunbun said...

@Pipi Muncet

uh pipi muncet.
jgn kata begitu
nanti daku sedih. haha

cik bunbun said...

@Papa meow

hahaha!
papa meow.lama nokk nak tunggu tu. hahaha
bunbun hidop lage ke idokle masa tu. haha