Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, May 21, 2010

Oh aku ade buffered earning juga rupanya. Kekekekeke :P

Oke ni bukan entry membangga diri hahahakkk!! Aku kata bukan tu bukanlaaaaa! Haishh!


Earning aku tak ada lah hebat sangat pon uhuk uhukk. Tak pernah cashout pon. Oke biasalah tu bagi blogger picisan seperti bunbun mereng kepala teleng kan kan kannnn XD *ayat merendah diri SATU* Traffic tak tinggi lah kot kan? *ayat merendah diri DUA* tapi bila ada dua buffered earning macam bahagia disitu oh rahse macam tak layak *ayat merendah diri TIGA* tapi kalau nuffnang nak bagi aku terima ajelahhhh wakakakakaXD


buffered earning tak seberapa :))

Oke tak boleh celen aus lagik. Iskkkk. Jeles T_________________T



metered earning pulak :))




Persoalannya di sini, ape beza buffered earning dengan metered earning ni? Huakakakaka. Oke sebagai nuffnanger agak malu di situ sebab tak tawu teetttttttttttt! Hahahahaha! Oke ku memang malas nak baca email-email nuffnang sebab tu tak faham. Sob sobbbbbbbb.


Yang aku tawu buffered earning ni dapat bila traffic maintain 100 orang setiap hari. Eh betul ke? Pandai-pandai aku bawak ajaran sesat haiyooo tipu dohsa mati seksa masuk api neraka kekekekeke:P


Fakta : bunbun malas nak baca email sebab dia tulis dalam bahasa inggeris yelahhh paper English bukan A+ T__________T hakhakkk.



Haaaa, cepat, cendekiawan blogger dan nuffnanger sekalian, sila jelaskan. Aku bertanya ni tak nampak ke? Ke ada nampak macam aku tengah cuci tayar kapal terbang air asia ke sebab tu macam tak nampak aku tengah bertanya wakakakakakaXD. Shaye budak baru belajar sila tunjukkan, jangan jolokkan hahahahakkkk.



* Teringat dulu masa mula-mula pasang iklan nuffnang. Bila masa nuff tido pon tatawu. Hahahahakkkk. Credit to nizam sebab susah payah tunjuk ajar semasa berYM. Oh jasamu dikenang nizam. Aii lapp yuuuuuuuuuuu~ hahahakkk :D dan terima kasih juga kepada yang selalu klik iklan di blog pepel yang tak seberapa ni *ayat merendah diri belum habis lagiks* ye, laen kali keliklah lagik muahahahahaha:D





p/s : hari ni seronok sangat weeeeeeeeeee. Bunbun keluar pergi shah alam. Rujuk entry ni. Oke tunggu next entry nak cerita panjang lebar kekekekeke:P

p/s 2 : budak-budak dapat UIA masuk esok. Oke gudlak di sana yerp ^^




sekian ;)

12 comments:

Ery Farieha said...

haha
mmg xleh kalah aus
die otai
haha!

I n n z said...

buff yg dah abeh run/tamat tempoh akan jadi metered.
no more earnings from that buff ;)

NiZaM Limited said...

Ahaks..my name mention there..
thanks cik bunbun. hehe..
congratz dpt buffered earning..
bile bleh guna duit tu buat kawen awal. hehe..

Sendra said...

aus punya metered memang gempaklah..memang rajin mamat tu kumpul bufferd..heehe..nak tw,aus ngan saya beza umur satu hari je..hahha..anyway,salam perkenalan,sendra dari kuehtart.com...

Wan Haffiz said...

same r...smpai ke ari ne sy x tau beza meter ngan bufferred..hehe

Encik Tikus said...

aku pon tak tahu daa~

miss hav0c said...

apo laie..belanje la kwn! haha

syue said...

haa, baru nak tanya. kite pun dpt jugak tau. tp tk faham la derr. btw, nizam tu baik doh. kan kan. semua org dia tolong. kekekeke

Zura said...

ntahlah...xpham

Zura said...

ntahlah...xpham

mizzura said...

tahniah..boleh belanja nanti :-)

faradeeba said...

hye.dropping by here.
congrats n troskn b'ushe
metered tu mksodnye buff tu da abes.
da x generate income da..

100 per day?
dont think so
cos mine xsbnyk tu pon dapt buff ads