Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, May 11, 2010

Muka aku 20 tahun akan datang. Uhh sangat chantekkkk lagi chantek dari aku versi POCOYO! Sob sobbbb T__T. Terharu mengapakah?

siapa takut kedut dekat muka cepat baca entry ni weeee:D


Semua orang dah gatal nak try pocoyo aku pon nak jugaklah kann. Best jugak gonjeng-gonjeng sekali sekala ni kekekeke;P eh aii memang gonjeng pon buleh pulak aii luper bhahahaha!





Comel kan aku? Hakhakk. Yang comel tu menatang ni bukan aku T__T terpaksa pilih baju stripe kuning tak jumpe kaler pepel. Hukhukkk.



Walaupun aku single, tapi aku versi POCOYO kena ada hasben wakakakaXD. Gatal betul nak kawen bhahahahaha!! Bila dah buat baru perasan glasses diorang sama T__T. memang jodoh kut dua orang ni. Hakhakk:D


Dah try yang comel-comel kita try yang buruk pulak. Hakhakk. Sesuai untuk mereka yang memilih pasangan berdasarkan rupa. Kalau macam ragu-ragu takot bila dah tua isteri dah tak lawo buleh try. Yang perempuan pulak kalau rasa takot suami dah tak sehensem John Travolta bila tua boleh try jugak. Kekekekeke:P





Kena pilih jantina lepas tu pilih nak tua doploh tahun ataw tiga ploh tahun. Aku tak sanggup nak tengok yang tiga ploh tahun so faham-faham jerlah muahahaha. Lepas upload gamba closeup muka, tunggu website tu process. Senang je lagi senang dari matematik weeee:D


Sila pengsan tengok muka aku oke. Hikhik. :P

=


=


=


=


=


=


=


=


=


=


=


=


=


=


=


=


=


=




Buruk mak nokkkkkkk!! Haiyakk! Ni baru tua doploh tahun. Maksudnye muka aku akan buruk macam ni sebelom umur 40 tahun? Hahahahaha! Cepat cucuk botox susuk berlian pun boleh dekat aku cepat! XD




Yang ni pulak kalau aku seorang drug addict. Kekekekeke;P naseb baek aii tak makan najis tu Alhamdulillah syukur nikmat Malaysia maju rakyat selamat lalalalalalala:P



Benda ni untuk suka-suka je. Tak payah lah bunuh diri lompat bangunan pulak lepas tengok muka buruk tak sanggup nak hidup dah bahahaha. Jangan risau-risau. Sekarang ni kan ada NEW YORK SKIN SOLUTION. Ahahh. Pegi buat treatment nanti buleh dapat muka lagi comel dari POCOYO yang poyo tu wakakakakakaXD



Pengajarannya : janganla jatuh cinta kerana rupa luaran. Kecantikan tu takkan kekal. Oke sebar-sebarkanlah dan selamat beramal kekekekeke:P



p/s : kalau nak try muka tua tu boleh cuba dekat http://in20year.com/. Maksud aku try buat muka kau orang bila tua bukan try muka tua. Kekeke;P


p/s 2: entry ini dibawakan oleh 8tv nite live. love moe and mike. kekekeke;P

sekian ;)

22 comments:

Kim said...

haha cik bunbun! kim nk try jugak!

naz said...

hahahha cun apa

Pipi Muncet said...

haha. wah rasa nak cuba plakk. haha

izyani_azahari said...

haha. bunbun sangat comel lah walaupun da 40 thun. :P

nanad said...

siryesly , don't do drugs ;)

cik bunbun said...

@Kim

hohoo. cepat try.
kekekekekeke;P

cik bunbun said...

@naz

bodek eh naz?
nak suh blanje ape? hehehehe

cik bunbun said...

@Pipi Muncet


lepas cuba boleh pomot kat kawan. HAHAHAHA

cik bunbun said...

@izyani_azahari


hohoo. ni lagi sorang. nak suh blanje ape ni?
hehehe

zida said...

weyhhh comel gila muka nenek tu. hahaha =P aku pun dah try pocoyo poyo tu. awwwww comeiii haha

Enchaoz said...

nak try ugakkkk =P

syue said...

wakakakakak. lawak lah muka tu =) tp ite still cam itu auntie/nenek bunbun. cuteeee! :)

Syafiq Kadiran said...

nak try gune gambar time kecik..nak tgk, same tak cam skunk...

encik tikus said...

Buahaha,muke aku plak macam mane ek nanti ? hmmm

miloicekaw1119 said...

cik bunbun di hari tua..

noor afzan said...

uhuu..jadi huduh la..
x mo2..

Nurul Syahida Syamira said...

eh kira lawa aa tu

Aus MeLankoLik said...

tak sanggup rasanya bercinta ngn kau bunbun , hahahak

Yatre Hayati said...

hahahah..lawak k....bila da tua semua kedut2 ..pakailah olay antiwrinkle...heeee

acap said...

haha. style2. xyah suntik2 botox dah

Cik Tengku Saliha Rahima Bt Tg Ariff said...

wahh
20 taun akn dtg p0m ttp shumel gk nie
huhu
nice page sis
purple
i like
;)

ツhʋƨиα ツ said...

cik bunbun !
uhuuuu org eksaited nak try tak dep kuar pun
wakaakakakaakaka
*gelak kecewa teramat T__T